Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/asemanw/domains/asemanwindow.com/public_html/wp-config.php:1) in /home/asemanw/domains/asemanwindow.com/public_html/wp-includes/feed-rss2.php on line 8 سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج upvc – پنجره آسمان https://asemanwindow.com تولید کننده انواع درب و پنجره UPVC Sat, 14 Jan 2023 20:08:06 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.5.3 https://asemanwindow.com/wp-content/uploads/2022/03/cropped-لوگو-121پنجره-آسمان-32x32.jpg سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج upvc – پنجره آسمان https://asemanwindow.com 32 32 پروفیل هافمن https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-%d9%87%d8%a7%d9%81%d9%85%d9%86/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-%d9%87%d8%a7%d9%81%d9%85%d9%86/#respond Thu, 30 Jun 2022 07:10:48 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=4105 پروفیل هافمن انواع مختلفی از پروفیل ها تولید و روانه بازار می شوند. پروفیل ها از نظر کیفیت و مرغوبیت و قیمت با هم تفاوت دارند. از انواع پرطرفدار و باکیفیت پروفیل می توان به پروفیل هافمن اشاره داشت. از مرغوب ترین پروفیل درب و پنجره در بازار ایران برند هافمن است. دلیل کیفیت و […]

نوشته پروفیل هافمن اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
پروفیل هافمن

انواع مختلفی از پروفیل ها تولید و روانه بازار می شوند. پروفیل ها از نظر کیفیت و مرغوبیت و قیمت با هم تفاوت دارند. از انواع پرطرفدار و باکیفیت پروفیل می توان به پروفیل هافمن اشاره داشت. از مرغوب ترین پروفیل درب و پنجره در بازار ایران برند هافمن است.

دلیل کیفیت و مرغوبیت محصولات هافمن این است که با تلاش و کسب سال ها تجربه در جهت رضایت مشتریان و روز به روز پیشرفت بیشتر قدم بر می دارد.

ویژگی های پروفیل پی وی سی هافمن

پروفیل پی وی سی هافمن، از مقاومت و استحکام بسیار خوبی در برابر دمای سرد و گرم، آلودگی و تابش نور خورشید به طور مستقیم و در برابر اب و رطوبت دارد. از این نوع پروفیل می توان در انواع مناطق با ویژگی های اقلیمی و آب و هوایی مختلف استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این نوع پروفیل می توان موارد زیر را نام برد.

  • پروفیل هافمن دارای 25 سال گارانتی است.
  • این محصول قابلیت نصب شیشه هایی با ضخامت 24 میلی متر را دارد.
  • می تواند کنترل و مهار شیشه هایی با وزن بالا را داشته باشد.
  • توانایی مهار وزن شیشه ها در ساختار پنجره های دوجداره و سه جداره را دارند.

چرا پروفیل درب و پنجره هافمن بخریم

از موارد مهم در خرید هر محصولی کیفیت ان محصول است که باید مورد توجه قرار گیرد. اگر محصول باکیفیت باشد، محبوب می شود و خریداران بسیاری خواهد داشت. این نوع پروفیل هم به دلیل کیفیت خیلی بالایی که دارد، محبوب است و دلیل استقبال از این محصول کیفیت خوب آن است.

می توان با استفاده از پروفیل پی وی سی درب و پنجره های باکیفیت و مرغوبی را طراحی و تولید نمود. اگر پروسه طراحی و تولید پروفیل ها با دقت و بر اساس استانداردها باشد، در برابر آلودگی ها از خود مقاومت خیلی خوبی نشان خواهد داد. ای نوع پروفیل ها در برابر اب و رطوبت هم بسیار مقاومت خوبی دارند تا فرسوده نشود و دچار زنگ خوردگی نشود.

قیمت پروفیل هافمن

پروفیل هافمن هم کیفیت بسیار خوب و در حد عالی و قابل قبولی دارد و هم قیمت مناسبی دارد. با توجه به کیفیت و طول عمر این نوع پروفیل قیمت ان بسیار معقول و مناسب است و شما را متحمل هزینه های از دوباره برای تعمیر و نصب نمی کند. پس خرید محصول باکیفیت و ماندگار از خریدهای اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود. برای اطلاع از قیمت این پروفیل با کارشناسان پنجره آسمان در تماس باشید.

نکاتی درباره پروفیل هافمن

پروفیل هافمن در رتبه دوم بهترین پروفیل های موجود در بازار قرار گرفته است. در انواع شرایط آب و هوایی قابلیت استفاده دارد و مقاومت و استحکام فوق العاده ای از خود نشان داده است. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع پروفیل مرغوب و بسیار پرطرفدار می توان موارد زیر را نام برد.

  • دارای گواهینامه SKZ از آلمان می باشد.
  • ماندگاری نسبتا کم در نقاط گرمسیری دارد.
  • کاهش آلودگی صوتی تا 70% را دارا است.
  • صرفه جویی در انرژی تا 80% را می تواند داشته باشد.
  • دارای مقاومت کم در برابر فشار و ضربه است.
  • مقاوم در برابر نفوذ باران تا 80% را دارا است.
  • دارای مقاوم در برابر آلودگی ها و گرد و غبار می باشد.

پنجره دوجداره هافمن

از انواع پنجره دوجداره مرغوب و پرطرفدار، پنجره دوجداره هافمن است. ایمن و کم مصرف می باشد و نیاازی به تعمیر و تعویض پیدا نخواهند کرد. یو پی وی سی در این نوع دوجداره ها هرگز از بین نرفته و دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد.

با استفاده از شیشه های دو جداره و سه جداره از نظر حرارتی کارامد و ایمن هستند. عایق صدا هستند و کاهش آلودگی صوتی را در مقدار قابل توجهی دارند.

قیمت پنجره دوجداره هافمن

قیمت پروفیل هافمن بر اساس ابعاد و اندازه و مدل مورد نظر تعیین می شود. اما در حالت کلی می توان گفت که خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه از پنجره های دوجداره با این برند خواهید داشت.

نگهداری از پروفیل

برای اینکه محصول پروفیل هافمن طول عمر بیشتری داشته باشد و عملکرد خوبی هم داشته باشد از شیوه های نگهداری از آن باید بدانید. موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • از ابزار تیز و برنده در نظافت کردن پروفیل ها استفاده نشود.
  • از مواد اسیدی و شیمیایی که باعث تغییر حالت و رنگ پروفیل ها شود استفاده نشود.
  • مراحل نظافت پروفیل ها باید با دقت انجام شود.

نوشته پروفیل هافمن اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-%d9%87%d8%a7%d9%81%d9%85%d9%86/feed/ 0
پروفیل گلد https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-%da%af%d9%84%d8%af/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-%da%af%d9%84%d8%af/#respond Thu, 30 Jun 2022 07:07:27 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=4102 پروفیل گلد شرکت واناوین با بهترین و بالاترین کیفیت اقدام به  تولید پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی نموده است. کیفیت محصولات این شرکت تا جایی پیشرفت نموده است که، انواع پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی را صادر می کند. از محصولات پر طرفدار و باکیفیت این شرکت، پروفیل […]

نوشته پروفیل گلد اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
پروفیل گلد

شرکت واناوین با بهترین و بالاترین کیفیت اقدام به  تولید پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی نموده است. کیفیت محصولات این شرکت تا جایی پیشرفت نموده است که، انواع پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی را صادر می کند. از محصولات پر طرفدار و باکیفیت این شرکت، پروفیل گلد است.

ویژگی پروفیل گلد

این نوع پروفیل هم مانند دیگر محصولات شرکت واناوین بسیار مرغوب و باکیفیت است. طراحی در این نوع پروفیل بسیار مناسب است. ضخامت محصول هم استاندارد است و از جوش پذیری خوبی برخوردار می باشد.

از دلایل محبوبیت و استقبال خریداران پروفیل از نوع گلد می تواند مواردی چون، وزن مناسب آن، قیمت خوب، کیفیت قابل قبول برای ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی باشد. ای نوع پروفیل در برابر شرایط جوی و اقلیمی متفاوت، مقاومت و سازگاری خوبی دارد. از این نوع پروفیل در پروژه های انبوه ساختمانی برای ساخت درب و پنجره تاشو استفاده می شود.

قیمت پروفیل

قیمت پروفیل بر اساس کیفیت و ابعاد و اندازه ان تعیین می شود. پروفیل گلد هم با توجه به کیفیت خوبی که دارا است، قیمتی مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. با توجه به طول عمر بالای این نوع پروفیل،دیگر متحمل پرداخت هزینه های از دوباره خرید و نصب نخواهید شد و تا سال ها حافظ خانه های شما است.

برای اطلاع از قیمت پروفیل از این نوع با کارشناسان مجموعه پنجره آسمان در تماس باشید. تا از مشاوره  در خرید هم برخوردار باشید.

چرا پروفیل گلد

شرکت واناوین، پروفیل مرغوب و بسیار باکیفیت را تولید کرده و همواره در حال بهتر شدن و کسب کیفیت بیشتر است. می توان با پروفیل گلد پنجره هایی استاندارد و دوستدار محیط زیست تولید نمود.

پروفیل گلد با استفاده از بهترین و به روزترین فن آوری و ماشین آلات تولید می شود. پروفیل گلد بسیار مرغوب و گالوانیزه است.

پنجره واناوین

پنجره واناوین از پروفیل های بازشو و یو پی وی سی بسیار مرغوب تولید می شود. در صنعت ساختمان در جهت بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش هزینه های انرژی کاربرد بسیاری دارد. از ویژگی های پروفیل واناوین می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • دارای ساخت و مونتاژ خوبی است.
  • دارای نصب خوب و اسانی است.
  • دارای خدمات پس از فروش و گارانتی است.
  • تعویض بدون تخریب دارد.
  • کاهش هزینه های مصرف انرژی
  • ساخت و تولید در کیفیت بالا

دلایل خرید پروفیل گلد

  • در برابر نور خورشید و گرمای بیش از حد و سرمای زیاد از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • در برابر رطوبت و باران دچار فرسودگی و خوردگی نمی شود.
  • تغییر رنگ و تغییر شکل در برابر شرایط جوی مختلف نخواهد داشت.
  • در برابر آلودگی ها از خود مقاومت خیلی خوبی نشان میدهند.

در نهایت

شرکت واناوین در جهت مصرف بهینه انرژی و صرفه جویی در مصرف ان و اهمیت به محیط زیست، اقدام به تولید و ساخت انواع پروفیل درب و پنجره UPVC نموده است. از بهترین متریال و طراحی در تولید پروفیل ها از جمله پروفیل گلد، استفاده کرده است. برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت ها می توانید با واحد پشتیبانی شرکت پنجره آسمان در ارتباط باشید.

نوشته پروفیل گلد اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-%da%af%d9%84%d8%af/feed/ 0
پنجره خم https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%ae%d9%85/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%ae%d9%85/#respond Mon, 18 Apr 2022 04:23:11 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=4024 پنجره خم پنجره خم از نظر جنس و نوع پروفیل تفاوتی با پنجره های دوجداره عادی ندارد تنها تفاوت آنها در شکل پنجره ها است که می توان در اشکال مختلف از جمله دایره،نیم دایره،قوس دار،کمانی،و سایر اشکال ساخت که این اشکال در زیبایی ساختمان ها تاثیر بسیار زیادی دارند که تلفیقی از معماری مدرن […]

نوشته پنجره خم اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
پنجره خم

پنجره خم از نظر جنس و نوع پروفیل تفاوتی با پنجره های دوجداره عادی ندارد تنها تفاوت آنها در شکل پنجره ها است که می توان در اشکال مختلف از جمله دایره،نیم دایره،قوس دار،کمانی،و سایر اشکال ساخت که این اشکال در زیبایی ساختمان ها تاثیر بسیار زیادی دارند که تلفیقی از معماری مدرن و سنتی است.

یکی از مهمترین نکته های حائز اهمیتی که در پنجره های هلالی و خم وجود دارد طریقه الگو برداری و نصب دقیق و آب بندی استاندارد پنجره ها میباشد.

و این اشکال هندسی با انواع پروفیل ها قابل اجرا هستند. برای این منظور پروفیل را در دستگاه های مخصوص قرار می دهند و بسته به نوع پروفیل با گرمای مشخص و در مدت زمان مشخص در معرض حرارت قرار می گیرد. سپس از دستگاه خارج می شود و روی شابلون قرار می گیرد تا به شکل مورد نظر تبدیل شود.

مراحل مهم در تولید اشکال پنجره

  • الگو برداری دقیق
  • تولید آرک و زاویه
  • نصب با دقت بالا

برای ثبت سفارش و خرید پنجره خم دو جداره در اشکال مختلف، با کارشناسان پنجره آسمان تماس بگیرید. همچنین شما می توانید برای راهنمایی بیشتر نیز از کارشناسان مجرب ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

ویژگی پنجره خم

  • دارای ظاهری خمیده هستند.
  • در ساخت این نوع پنجره ها برای قسمتی و یا کل آن ها از پروفیل خم شده استفاده می گردد.
  • زیبایی خاص و منحصر به فردی به نمای ساختمان می دهند.
  • در اندازه و اشکال مختلف وجود دارند.
  • برای معماری مساجد و مکان های مذهبی استفاده دارند
  • قیمت پنجره خم بر اساس نوع پروفیل استفاده شده در آن می باشد.

انواع پنجره خم

پنجره های خم در انواع مختلف از اشکال گوناگون طراحی می شوند. از انواع پنجره خم UPVC می توان به پنجره های هلالی ابرویی،ویترینی،مسجدی، گنبدی،دایره، نیم دایره،سینوسی، نعلی و کلاهی که از مدلهای پراستفاده پنجرهای هلالی UPVC  اشاره داشت.

پنجره خم آلومینیومی

از دیگر انواع پنجره خم می توان به نوع آلومینیومی آن اشاره کرد. از ویژگی آن موارد زیر است.

  1. تولید شده با پروفیل های خم آلومینیومی هستند.
  2. دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشند.
  3. در اندازه و ابعاد بزرگ از این نوع پنجره استفاده می شود.

پنجره های خم ترمالبریک

از دیگر مدل ها در پنجره های خم که بسیار مورد استفاده دارند، پنجره خم ترمالبریک است. این نوع از پنجره خم در ویلاهای شیک و لوکس کاربرد دارند. از جدیدترین و به روزترین نمونه های پنجره های خم هستند.

نوشته پنجره خم اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%ae%d9%85/feed/ 0
شیشه لمینت https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%d8%aa/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%d8%aa/#respond Thu, 07 Apr 2022 09:35:49 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3995 اگر قصد خرید شیشه لمینت را دارید بهتر است بدانید در شیشه لمینت 3 الی 4 لایه شیشه‌ای با ضخامت 4 میلی متری توسط یک لایه حرارت دیده به یکدیگر می چسبند. و در نهایت شیشه 12 الی 20 میلی متری می شود که ضد گلوله می باشد و حتی با پتک های سنگین نیز […]

نوشته شیشه لمینت اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
اگر قصد خرید شیشه لمینت را دارید بهتر است بدانید در شیشه لمینت 3 الی 4 لایه شیشه‌ای با ضخامت 4 میلی متری توسط یک لایه حرارت دیده به یکدیگر می چسبند. و در نهایت شیشه 12 الی 20 میلی متری می شود که ضد گلوله می باشد و حتی با پتک های سنگین نیز قابل شکستن نیست. از این شیشه ها به عنوان شیشه های ضد سرقت استفاده می شود.

شیشه های لمینت دارای ضخامت های متفاوتی هستند که هر چه ضخامت آن ها بیشتر می شود احتمال آسیب رسانی و شکستن کمتر می شود.

شیشه لمینت به شیشه ای می گویند که در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. زمانی که به شیشه ضربه وارد می شود، لایه PVB (نوعی طلق که از آن برای چسباندن لایه های شیشه ای استفاده می شود) در بین لایه های شیشه مانع از پاشیده شدن شیشه و آسیب رساندن می شود.

مزایای استفاده و خرید شیشه لمینت

  • تنها شیشه مقاوم در برابر انفجار و گلوله هستند.
  • لایه میانی این شیشه ها  PVB است که آن را در برابر شکستگی مقاوم نگه می دارد.
  • توسط این نوع از شیشه ها اشکال منحنی محکم می توان تولید کرد.
  • افزایش قدرت این شیشه با افزایش لایه های میانی

برای ثبت سفارش و خرید پنجره خم دو جداره در اشکال مختلف، با کارشناسان پنجره آسمان تماس بگیرید.

ویژگی شیشه لمینت

شیشه های لمینت از انواع شیشه ها هستند که مقاومت خیلی بالایی دارند. این نوع از شیشه ها از دو یا چند لایه شیشه درست شده است. در بین هر لایه از شیشه های لمینت طلق PVB وجود دارد. لایه های شیشه و پلیمر در طی عملیات لمینت شدن با فشار و حرارت در هم ادغام شده و یکپارچه می شوند.

لایه های پلیمری در شیشه های لمینت دارای ضخامت متفاوتی هستند. تعداد لایه های شیشه در شیشه های لمینت با توجه به استفاده و نوع کاربرد ان ها مشخص می شود.

طلق های PVB این مزیت را دارند که، در هنگام شکستن شیشه باعث می شوند، شیشه ها پخش نشده و به طلق بچسبند.

شیشه های لمینت این قابلیت را دارند که با تغییر مقدار لایه، کارایی شان تغییر کرده و بیشتر شود.

از مهم ترین ویژگی های شیشه لمینت می توان به ایمنی بالای آن ها اشاره داشت.

استفاده از شیشه های لمینت باعث ان می شود که کارایی زیادی داشته باشند. از انواع شیشه سکوریت، پوشش دار و اسپندرال در ان استفاده می شود.

شیشه لمینت رنگی

برای زیباتر شدن نمای شیشه ای از شیشه لمینت رنگی استفاده می شود. این نوع شیشه لمینت بسیار زیبا است و برای نما و طراحی داخلی ساختمان ها و خانه استفاده می شود.

شیشه لمینت طرح دار

با استفاده از فن آوری های نوین در این نوع شیشه از اجسام در بین شیشه ها استفاده می شود تا زیبایی خاصی داشته باشند. این نوع شیشه لمینت در طرح و رنگ بسیار متنوع است.

شیشه لمینت فوتو لمینت

در این شیشه، تصویر و طرح گرافیکی بین شیشه ها قرار می گیرد. در ادامه فرایند لمینت شدن انجام می شود. از چاپ عکس و طرح هم بر روی این شیشه ها می توان استفاده کرد تا زیباتر و خاص تر شود.

کاربرد شیشه لمینت

  • شیشه لمینت دارای ویژگی های خاصی است. از این نوع شیشه در بسیاری از مکان ها استفاده می شود. در فروودگاه ها، بیمارستان ها و مجتمع تجاری و اداری و برای ویترین مغازه ها استفاده می شود.
  • می توان از شیشه های لمینت برای کفپوش های شیشه ای استفاده نمود.
  • شیشه لمینت دارای مقاومت و استحکام بسیار خوبی است و برای همین برای ایجاد امنیت بیشتر در اتومبیل ها هم استفاده می شود.
  • این شیشه در برابر صوت عایق بسیار خوبی است و برای خانه های مسکونی که در جاهای شلوغ هستند استفاد . کاربرد دارند.

نوشته شیشه لمینت اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%d8%aa/feed/ 0
شیشه ساده https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87/#respond Thu, 07 Apr 2022 08:36:59 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3988 اگر قصد خرید شیشه ساده را دارید بهتر است بدانید که از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده پنجره بوده و شیشه ها به انواع مختلفی از جمله تک جداره، دو جداره، سه جداره و چهار جداره تقسیم می شوند. برای تولید شیشه‌های چند جداره، برای بهبود کیفیت از شیشه‌های فلوت استفاده می شود. که این […]

نوشته شیشه ساده اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
اگر قصد خرید شیشه ساده را دارید بهتر است بدانید که از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده پنجره بوده و شیشه ها به انواع مختلفی از جمله تک جداره، دو جداره، سه جداره و چهار جداره تقسیم می شوند. برای تولید شیشه‌های چند جداره، برای بهبود کیفیت از شیشه‌های فلوت استفاده می شود. که این نوع شیشه ها مواد مذاب را بر روی بستری از قلع مذاب شناور می کنند و در نتیجه شیشه ای با بهترین کیفیت ایجاد می شود.

شیشه ساده

شیشه دوجداره

شیشه دوجداره از چند قاب و یا چند لایه شیشه که به صورت موازی در کنار هم طراحی شده اند، ساخته شده است. بین شیشه ها فاصله های مشخص و تقریبا چند میلی متری وجود دارد. بین شیشه ها با گاز خشک و با گاز بی اثری چون گاز آرگون پر می شود. برای اینکه کیفیت پنجره دوجداره بیشتر شود، شیشه ساده دوجداره با موادی خاص، درزبندی می شود تا عایق خوبی باشد.

اگر به جای دو شیشه موازی در پنجره ها از سه شیشه استفاده شود، به این پنجره ها، پنجره های سه جداره می گویند. شیشه های سه جداره دارای عایق بندی بهتری نسبت به دوجداره ها هستند.

مزیت شیشه ساده دوجداره

این روزها به دلیل مزایا و ویژگی های خاص شیشه ساده دوجداره، برای پنجره ها کاربرد زیادی دارند که از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ذخیره انرژی از مزایای استفاده از شیشه دوجداره است. مقدار گرمای ورودی و خروجی در فصول سال باید تنظیم شود تا انرژی هدر نرود و این با شیشه ساده دوجداره امکان پذیر است.
  • شیشه های دوجداره عایق خوبی برای سر و صدا و شلوغی هستند. برای مکان های پر سر و صدا بهتر است از شیشه های دوجداره استفاده شود. فضای بین دو شیشه عایق صوتی است و صدا را جذب می کنند تا محیط دارای آرامش باشد.
  • برای افزایش ایمنی و امنیت ساختمان ها و خانه ها بهتر است از شیشه ها و پنجره دوجداره استفاده شود. شیشه های دوجداره استحکام و مقاومت خوبی نسبت به تک جداره ها دارند و به راحتی شکسته نمی شوند. پس امنیت خانه بیشتر شده و سرقت خانه بسیار کاهش پیدا می کند و به راحتی امکان پذیر نخواهد بود.
  • شیشه های دوجداره باعث زیبایی خانه و ساختمان و بالارفتن ارزش ملک هم می شود.
  • شیشه های ساده دوجداره در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت خوبی دارد و از ورود آن به فضای داخل خانه جلوگیری می شود.
  • از مزایای استفاده از شیشه ساده دوجداره می توان به مقاومت و استحکامش در مقابل شرایط اقلیمی مختلف اشاره داشت. این شیشه ها در برابر شرایط جوی از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهند.
  • شیشه های دوجداره دارای عمر و ماندگاری بالایی هستند.

مزایای شیشه دو جداره یا چند جداره UPVC:

  • عایق بسیار بالا در برابر حرارت و صرفه جویی در مصرف انرژی
  • محیطی آرام را در منزل به ارمغان می آورد.
  • محکم و دارای امنیت بالا در برابر سرقت می باشد.
  • در برابر زنگ زدگی مقاوم است.
  • در برابر باد و طوفان شدید و باران مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • امکان نصب بعد از نماکاری و رنگ آمیزی وجود دارد.

برای ثبت سفارش و خرید شیشه ساده و پنجره خم دو جداره در اشکال مختلف، با کارشناسان پنجره آسمان تماس بگیرید. همچنین شما می توانید برای راهنمایی بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت محصولات نیز از کارشناسان مجرب ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

نوشته شیشه ساده اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87/feed/ 0
پروفیل ویستا بست سری 60 https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-%d9%88%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%a7-%d8%a8%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%db%8c-60/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-%d9%88%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%a7-%d8%a8%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%db%8c-60/#respond Sun, 03 Apr 2022 08:25:13 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3893 پروفیل ویستا بست تا کنون موفـق به ارائه 25 سطح مقطع پـروفیل در سـری سه محفظه ای با عرض 60 میلی مـتر و یا همان پروفیل ویستا بست سری 60 گردیده است. که توانایی سـاخت انواع در و پنجره های یو پی وی سـی را ایجاد می نماید. این سری از پروفـیل ها طبق اسـتاندارد […]

نوشته پروفیل ویستا بست سری 60 اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
پروفیل ویستا بست تا کنون موفـق به ارائه 25 سطح مقطع پـروفیل در سـری سه محفظه ای با عرض 60 میلی مـتر و یا همان پروفیل ویستا بست سری 60 گردیده است. که توانایی سـاخت انواع در و پنجره های یو پی وی سـی را ایجاد می نماید.
این سری از پروفـیل ها طبق اسـتاندارد های رده اول این صنعت که از جمله آن رعایت ضـخامت 3 میلی متر برای دیـوارهای اصلی پروفیل می باشد. با رعایت سلایق لطیف و ظریف در معماری ایرانی طراحی و تولید می شود.
همچنین در این سری با توجه به وجود پروفیل های خاص ویستا بست. بازسازی قابلیت تعویض پنجره های قدیمی را بدون تخریب، به راحتی امکان پذیر می کند.

 

پروفیل ویستا بست

برای ثبت سفارش و خرید پنجره خم دو جداره در اشکال مختلف، با کارشناسان پنجره آسمان تماس بگیرید. همچنین شما می توانید برای راهنمایی بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت این نوع شیشه نیز از کارشناسان مجرب ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

نوشته پروفیل ویستا بست سری 60 اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-%d9%88%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%a7-%d8%a8%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%db%8c-60/feed/ 0
پروفیل KTF https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-ktf/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-ktf/#respond Sun, 03 Apr 2022 08:06:25 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3890 پروفیل KTF پروفیل KTF از جمله محصولات شرکت کار و تجارت فربد تولیدکننده پروفیل یو پی‌ وی‌ سی در و پنجره می باشد. و همچنین این شرکت دارای یکی از کامل‌ ترین قالب‌ های موجود در بازار پروفیل‌ های ایرانی می باشد. فربد محصولات خود را با ضمانت 10 ساله و با تاریخ تحویل 24 […]

نوشته پروفیل KTF اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
پروفیل KTF

پروفیل KTF از جمله محصولات شرکت کار و تجارت فربد تولیدکننده پروفیل یو پی‌ وی‌ سی در و پنجره می باشد. و همچنین این شرکت دارای یکی از کامل‌ ترین قالب‌ های موجود در بازار پروفیل‌ های ایرانی می باشد.

فربد محصولات خود را با ضمانت 10 ساله و با تاریخ تحویل 24 تا 48 ساعته به مشتریان عرضه می‌کند.

آغاز استفاده از در و پنجره های UPVC در صنعت ساختمان به سال 1960 در اروپا و 1354 در ایران بر می گردد. این در و پنجره ها به دلیل اینکه بسیار راحت تر از نمونه های چوبی و فلزی بودند، و بسیار هم به صرفه تر از نمونه های دیگر هستند مورد استقبال قرار گرفتند.

شرکت فربد شامل 47 سطح مقطع می باشد. و از این تعداد، 16 سطح مقطع به پروفیل های KTF سری 70 میلیمتری 4 و 5 حفره تعلق دارد. 20 سطح مقطع نیز به سری 60 میلیمتری 3 و 4 حفره و 9 سطح مقطع نیز به سری کشویی تک ریل و جفت ریل اختصاص دارد. تمامی سری ها قابلیت عرضه به صورت سطح مقطع سفید، رنگی و یا لمینت دارند.

استفاده از ماشین آلات و تجهیزات معتبر اروپایی علاوه بر افزایش کیفیت محصولات، تعیین کننده یکنواختی در تولید می باشد. این تجهیزات باعث شده اند تا کیفیت محصولات فربد در سطحی بالا قرار داشته باشند.

برای ثبت سفارش و خرید پنجره خم دو جداره در اشکال مختلف، با کارشناسان پنجره آسمان تماس بگیرید. همچنین شما می توانید برای راهنمایی بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت این نوع شیشه نیز از کارشناسان مجرب ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

پروفیل KTF برای درب و پنجره

برای ساخت درب و پنجره های دوجداره که کیفیت خوبی داشته باشند باید از پروفیل های استانداردی چون پروفیل KTF استفاده شود. این نوع پروفیل علاوه بر داشتن کیفیت خوب و در حد استاندارد دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای است. برای بسیاری از ساختمان های در حال ساخت و یا در حال بازسازی از پروفیل KTF که هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی می کند، استفاده می گردد.

مزیت پروفیل KTF

ایجاد پنجره دوجداره با عایق استاندارد

  • حفظ حریم ساختمان
  • عایق برودتی و حرارتی
  • عایق خوبی برای صدا
  • عایق برای آلودگی ها
  • به صرفه و اقتصادی

نوشته پروفیل KTF اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-ktf/feed/ 0
پروفیل وین تک کشویی https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%aa%da%a9-%da%a9%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%aa%da%a9-%da%a9%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/#respond Sun, 03 Apr 2022 07:44:54 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3886 پروفیل های وین تک کشویی تولیدی در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیل های UPVC که در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران تولید می شوند. و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید می شود. و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر […]

نوشته پروفیل وین تک کشویی اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
پروفیل های وین تک کشویی تولیدی در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیل های UPVC که در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران تولید می شوند. و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید می شود. و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، به صورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحد های تولیدی در تمامی کشورها، نظارت دقیق علمی و عملی وجود دارد و همواره گزارش عملکرد واحد های تولیدی به صورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد. پروفیل های تولیدی در کارخانه های ایران، با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران و کشور های همجوار طراحی می شود. و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیل ها، شرایط جوی حاکم بر این کشور ها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ می شود. مصرف پروفیل های UPVC تولیدی در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر می باشد. و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهند داشت.

 

مزایای پروفیل وین تک

از مزایای پنجره دو جداره از جنس پروفیل های وین تک می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • کاهش آلودگی صوتی محیط  تا حدود 80 درصد
  • با هر اقلیم آب و هوایی سازگار می باشد.
  • مقاومت بدنه پنجره وین تک در مقابل فشار و ضربه بالا می باشد.
  • مقاومت کامل در برابر باران
  • صرفه جویی در مصرف انرژی تا 95 درصد
  • در مقابل پوسیدگی، زنگ زدگی و اکسیداسیون کاملاً مقاوم هستند.
  • غیر قابل اشتعال
  • قابل بازیافت و دوست دار محیط زیست

برای ثبت سفارش و خرید پنجره خم دو جداره در اشکال مختلف، با کارشناسان پنجره آسمان تماس بگیرید. همچنین شما می توانید برای راهنمایی بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت این نوع شیشه نیز از کارشناسان مجرب ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

نوشته پروفیل وین تک کشویی اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%aa%da%a9-%da%a9%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/feed/ 0
پروفیل وین تک معمولی https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%aa%da%a9-%d9%85%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%84%db%8c/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%aa%da%a9-%d9%85%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%84%db%8c/#respond Sun, 03 Apr 2022 07:44:37 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3884 گروه شرکت هایADO با تاسیس دفاتر تجاری و نمایندگی ها و انبار های زیر مجموعه های خود در بیش از ۵۴ کشور همواره در حال توسعه بازارهای هدف و صادرات محصولات خود بوده وشرکت ADOPEN ترکیه نیز یکی از شرکت های زیر مجموعه ADO GROUP می باشد که مطابق آخرین بررسی و اعلام نتایج اتاق […]

نوشته پروفیل وین تک معمولی اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
گروه شرکت هایADO با تاسیس دفاتر تجاری و نمایندگی ها و انبار های زیر مجموعه های خود در بیش از ۵۴ کشور همواره در حال توسعه بازارهای هدف و صادرات محصولات خود بوده وشرکت ADOPEN ترکیه نیز یکی از شرکت های زیر مجموعه ADO GROUP می باشد که مطابق آخرین بررسی و اعلام نتایج اتاق بازرگانی استانبول ترکیه مابین ۲۸۰ شرکت برتر کشور ترکیه قرار گرفته است. پروفیل وین تک معمولی تحت لیسانس آدوپن آلمان می باشد که دارای تنوع محصول بسیار زیادی می باشد.

۱-پروفیل پنجره کشویی دو ریل سری w222
این نوع پروفیل دارای سطح مقطع ۷۵ میلی متری می باشد و سه کاناله است. که می توان دو لنگه کشویی را روی آن حرکت داد.

۲-پروفیل پنجره کشویی تک ریل سری w232
این پروفیل دارای سطح مقطع ۱۰۸ میلی متری می باشد. که روی آن یک لنگه قرار می گیرد که دارای آب بند بسیار قوی می باشد.

۳-پروفیل پنجره دو جداره سری w642 چهار کاناله
این پروفیل برای ساخت درب و پنجره های معمولی با شیشه دو جداره مورد استفاده قرار می گیرد.

۴-پروفیل پنجره دو جداره و سه جداره سری w700 پنج کاناله
از این نوع پروفیل با سطح مقطع ۶۰ میلی متری برای ساخت درب و پنجره هایی با شیشه سه جداره و دو جداره استفاده می گردد.

برای ثبت سفارش و خرید پروفیل های دو جداره در اشکال مختلف، با کارشناسان پنجره آسمان تماس بگیرید. همچنین شما می توانید برای راهنمایی بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت این نوع شیشه نیز از کارشناسان مجرب ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

نوشته پروفیل وین تک معمولی اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%aa%da%a9-%d9%85%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%84%db%8c/feed/ 0
درب و پنجره کشویی سری60 https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%da%a9%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%b3%d8%b1%db%8c60/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%da%a9%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%b3%d8%b1%db%8c60/#respond Thu, 17 Mar 2022 07:18:09 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3206 ویستابست تا کنون موفـق به ارائه 25 سطح مقطع پـروفیل در سـری سه محفظه ای با عرض 60 میلی مـتر گردیده است. که توانایی سـاخت انواع در و پنجره های یو پی وی سـی را ایجاد می نماید.این سری از پروفـیل ها طبق اسـتاندارد های رده اول این صنعت که از جمله آن رعایت ضـخامت 3 میلی متر برای دیـوار های اصلی […]

نوشته درب و پنجره کشویی سری60 اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>

ویستابست تا کنون موفـق به ارائه 25 سطح مقطع پـروفیل در سـری سه محفظه ای با عرض 60 میلی مـتر گردیده است. که توانایی سـاخت انواع در و پنجره های یو پی وی سـی را ایجاد می نماید.
این سری از پروفـیل ها طبق اسـتاندارد های رده اول این صنعت که از جمله آن رعایت ضـخامت 3 میلی متر برای دیـوار های اصلی پروفیل می باشد؛ با رعایت سلایق لطیف و ظریف در معماری ایرانی طراحی و تولید گردیده است.
همچنین در این سری با توجه به وجود پروفیل های خاص بازسازی قابلیت تعویض پنجره های قدیمی را بدون تخریب، به راحتی امکان پذیر می کند.

پروفيل‌هاي کشویی

نمایندگی فروش ویستابست به جهت پاسخگویی نیاز بازار، نسبت به تولید پروفیل های کشویی اقدام نموده است. و با تولید ۴ نوع پروفیل خاص امکان ساخت پنجره های کشویی را فراهم کرده است.
در ساختمان هایی که معماری آن ایجاب می نماید یا محدودیت فضا جهت استفاده از پنجره های لولایی وجود دارد، این سری از پروفیل ها مناسب می باشند.
همچنین در ساخت این گونه از پنجره ها قابلیت استفاده و اتصال به تعدادی از پروفیل های سری ۳ و ۵ محفظه ای نیز وجود دارد. در نتیجه توانایی بالاتری در تولید به وجود می آید.
در این سری هم، ضخامت ۳ میلی متر دیواره های اصلی رعایت گردیده است.

انوع مدل های کشویی درب و پنجره:

نوشته درب و پنجره کشویی سری60 اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%da%a9%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%b3%d8%b1%db%8c60/feed/ 0