پروفیل KTF لمینت مشکی

پروفیل لمینت چیست

به دلیل در نظر داشتن سلیقه همه افراد و پیشرفت صنعت ساختمان سازی و معماری، درب و پنجره ها که از عناصر مهم و تاثیرگذار در صنعت ساختمان و معماری هستند هم پیشرفت کرده و طراحی متنوعی پیدا می کنند. پروفیل لمینت در انواع درب و پنجره های دوجداره به تازگی مورد استفاده قرار می گیرد که تاثیر زیادی در زیبایی ساختمان و ایجاد امنیت دارد.

پنجره لمینت در برابر پنجره های چوبی و رنگی هم مزیت کاربردی بیشتری دارند و هم هزینه مناسب تری دارند. دارای طرح و رنگ های متنوع است و انتخاب برای انواع سلیقه ها مهیا است.

 لمینت پنجره چیست

پروفیل UPV در اصل، رنگی سفید دارد اما برای اینکه برای انواع طراحی و دکوراسیون و سلیقه ها جور باشد، به صورت پروفیل لمینت رنگی وارد بازار شده است. ماندگاری پروفیل لمینت بسیار خوب و قابل قبول است و برای همین فروش خوبی دارد و استقبال بسیار چشمگیری از ان شده است.

برای ساخت لمینت پنجره از تکنولوژی خاص و دستگاه مونتاژ خاصی استفاده می شود. این نوع لمینت در دو نوع تولید می شود.

پنجره دوجداره یک رو لمینت و پنجره دوجداره دورو لمینت از انواع پروفیل لمینت تولید شده می باشد.

ویژگی پنجره لمینت چیست

با استفاده از پنجره لمینت هم نمای ساختمان زیبایی بیشتری پیدا خواهد کرد و هم باعث افزایش عمر ساختمان و نما می شود.

پنجره لمینت دارای ویژگی خاص است و ان این است که ضد خش است. پس با این وجود، یک لایه ضربه گیر و ضد خش ایجاد می کند و از درب و پنجره ها در برابر خش محافظت می کند. پنجره لمینت استاندارد در برابر نور خورشید نه تغییر رنگ می دهد و نه فرم ان تغییر نخواهد کرد. مانند عایقی از پنجره ها محافظت می کند.

نصب لمینت

نصب پنجره لمینت مانند مدل و طرح ساده ان می باشد. اما یک تفاوت با مدل ساده دارد که از چسب های رنگی برای نصب لمینت استفاده می شود. باید چسب مورد استفاده در نصب، کیفیت بالایی داشته باشد. برای نصب پنجره لمینت بهتر است از افراد متخصص و باتجربه استفاده شود تا کارایی و عملکرد واقعی خودش را نشان دهد.