تولید کننده در و پنجره در تهران - درب و پنجره آلومینیومی


شرکت آسمان ویندو با بهره مندی از تکنولوژی مدرن و روز دنیا در بهینه سازی مصرف انرژی اقدام به تولید و فروش در و پنجره های پی وی سی  و یو پی وی سی استاندارد و باکیفیت نموده است و مفتخر است که در امر تولید کننده در و پنجره در تهران همیشه رضایت مشتریان انگیزه ای برای پیشرفت بیشتر این گروه تولیدی و صنعتی است.

خرید در و پنجره آلومینیومی از تولید کننده در و پنجره در تهران

خرید در و پنجره آلومینیومی از تولید کننده در و پنجره در تهران
تولید کننده در و پنجره در تهران

گروه تولیدی اسمان ویندو، انواع درب و پنجره UPVC با استاندارد و باکیفیت و مرغوب را از بهترین پروفیل های موجود در بازار را به فروش می رساند. محصولات این شرکت از پروفیل ویستابست تحت لیسانس کشور آلمان و پروفیل وینتک . پالسپن تحت لیسانس کشور ترکیه و نیز پروفیل فربد و KTF تولید داخلی ساخته  شده و به فروش می رسد.

برای خرید درب و پنجره از تولید کننده در و پنجره در تهران می توانید از خدمات مشاوره، اندازه گیری و نصب و خدمات پس ار فروش بهره مند باشید.

خرید درب و پنجره UPVC

 درب و پنجره UPVC
خرید درب و پنجره UPVC

برای خرید درب و پنجره یو پی وسی باکیفیت و با قیمت مناسب بهتر است از نمایندگی ها و تولید کننده در و پنجره در تهران اقدام نمایید. انواع درب و پنجره یو پی وسی باکیفیت در ابعاد و طرح ها و رنگ های مختلف در شرکت تولیدی پنجره اسمان وجود دارند.

برای خرید درب یو پی وسی باید از مراکزی اقدام نمود که بیشتر از یک یا دو محصول را پشتیبانی می کنند تا انتخاب شما در خرید محدود نباشد. قوانین و موارد استاندارد در ساخت و تولید درب و پنجره را با استفاده از پروفیل مرغوب، رعایت نموده تا محصولاتی با ثبات کیفیت ارائه گردند.  در خرید درب و پنجره های پی وی سی به شکل طراحی، نوارهای استفاده شده برای درزبندی و خدمات پس از فروش محصول دقت لازم داشته باشید.باید به این نکته توجه داشت که  برای بهترین عملکرد و بالاترین عمر مفید، باید محصولات درب و پنجره UPVC ،را با توجه به نیازهای ویژه ساختمان و شرایط محیطی مورد استفاده، انتخاب کنید.

قیمت درب و پنجره یو پی وی سی

برای خرید درب و پنجره یو پی وی سی از تولید کننده در و پنجره در تهران بهتر است به کیفیت و دوام محصول توجه نمایید. اگر از مراکز معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید، هم جنس مرغوب و هم با قیمت مناسب تری را تهیه خواهید نمود.

از عوامل مهم در تعیین قیمت درب و پنجره های یو پی وی سی می توان موارد زیر را نام برد.

  • جنس پروفیل در ساخت درب و پنجره
  • یراق آلات استفاده شده در تولید درب و پنجره یو پی وی سی
  • جنس شیشه
  • دیگر موارد

جنس پروفیل در تولید در و پنجره یو پی وی سی

عوامل زیادی در قیمت درب و پنجره یو پی وی سی تاثیر گذار هستند. اولین مورد از این موارد، جنس پروفیل است. شرکت های گوناگونی هستند که پروفیل تولید کرده و ارائه می دهند، اما باید ضخامت استاندارد در ان ها رعایت گردد. یک پروفیل باکیفیت و استاندارد جهانی باید دارای 3 میلی متر ضخامت باشد. در تولید در و پنجره‌های یو پی وی سی، از جنس پروفیل یو پی وی سی (UPVC) استفاده می‌شود. این جنس یک نوع پلیمر ترکیبی است که به عنوان مواد اصلی در ساخت در و پنجره‌ها به کار می‌رود.

 

در و پنجره یو پی وی سی
در و پنجره یو پی وی سی

یراق آلات استفاده شده در تولید درب و پنجره یو پی وی سی

علاوه بر برند و جنس پروفیل که در قیمت درب و پنجره ها تاثیرگذار هستند، یراق آلات استفاده شده در تولید درب و پنجره یو پی وی سی هم در تعیین قیمت موثر هستند. در بازار ایران یراق الات در دو نوع و جنس وجود دارند. یک نوع از یراق الات ترک هستند و نوع دوم المانی می باشند. جنس یراق الات المانی از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار هستند و طبیعی است که اگر تولید کننده در و پنجره در تهران از یراق الات المانی استفاده کند، درب و پنجره یو پی وی سی هم قیمت بالاتری خواهد داشت.

در خرید درب و پنجره های یو پی وی سی، حتما از جنس و نوع یراق الات استفاده شده، اطلاع داشته باشید. یراق الات باکیفیت استهلاک کمتری هم خواهند داشت. از انجایی که درب و پنجره از وسایلی است کع دائما در حال استفاده و باز و بسته شدن است، نیاز به نوع باکیفیتی از یراق الات دارد.

جنس شیشه در ساخت پنجره UPVC

از موارد مهم در کیفیت و تعیین قیمت در و پنجره یو پی وی سی، جنس شیشه و تعداد جداره ها در شیشه است. ضخامت شیشه هم از فاکتورهای مهم در کیفیت و قیمت است. ضخامت شیشه می تواند بین 2 تا 6 میلی متر باشد.

بهترین نوع از درب و پنجره یو پی وی سی

اگر به دنبال خرید بهترین نوع از درب و پنجره یو پی وی سی از تولید کننده در و پنجره در تهران هستید باید بگوییم که باید ابتدا، موقعیت پنجره شما مشخص شود. مثلا می خواهید از نوع ریلی یا کشویی خریداری نمایید یا از نوع دایره ای باشد. این بستگی دارد که برای چه فضایی قرار است خرید محصول انجام شود.

می توانید در این مورد از مشاوره و راهنمایی های تولید کننده در و پنجره در تهران پنجره آسمان استفاده نمایید.

مزیت خرید درب و پنجره یو پی وی سی

استفاده از درب و پنجره های یو پی وی سی بسیار بازخورد و استقبال خوبی در این سال های اخیر داشته است. در ادامه از مهم ترین دلایل این رشد خرید و استفاده نام می بریم.

  • عایق دما و حرارتی
  • بهترین عایق بندی و آب بندی در برابر نفوذ آب در بارش باران
  • عایق صدا و الودگی صوتی
  • اثر خوب برای محیط زیست
  • صرفه جویی در هزینه و انرژی
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • ضد اشتعال و اتش سوزی
  • شستشوی راحت و اسان
  • امنیت بالا
  • بسیاری موارد دیگر
درب upvc
درب upvc

بررسی قیمت پنجره های  upvc

لازم است بعد از مراحل تولید کننده در و پنجره در تهران در هنگام محاسبه قیمت پنجره به چند نکته‌ی مفید و مهم توجه کنید:
بهتر است بدانیم که (پروفیل مصرفی در پنجره های نوسازی upvc از پنجره های بازسازی upvc کمی ارزانتر است.)
یعنی قیمت پنجره upvc که برای ساختمانهای نوساز که فاقد پنجره های قدیمی هستند، پایین تر از پنجره هایی است که برای تعویض تولید می شوند، خواهد بود. چرا که نوع پروفیل نوسازی کمی ارزانتر از پروفیل هایی است که در بازسازی به کار گرفته می شوند.

برای محاسبه قیمت دقیق پنجره دوجداره یو پی وی سی بایستی ابعاد پنجره ( یعنی عرض و ارتفاع ) و همچنین تعداد بازشوها چراکه بسیار در قیمت پنجره تاثیر دارد که چند بازشو داشته باشد و همچنین نوع بازشو ها و نوع و برند پروفیل و یراق آلات و طرح کلی (با کتیبه یا بدون کتیبه) در نظر گرفته شود.

لذا قیمت پنجره‌های دوجداره تا حدود زیادی بستگی به موارد زیر دارد:

  1. میزان پروفیل مصرفی آن‌ها
  2. برند پروفیل
  3. طرح پنجره یو پی وی سی
  4. برند و نوع یراق الات یو پی وی سی
  5. نوع تولید محصول
در نهایت

از انجایی که خرید درب و پنجره UPVC نیاز به شناخت و اطلاعاتی تخصصی در ارتباط با نوع و مدل درب و پنجره و نصب ان دارد، بهتر است از مشاوره قبل از خرید توسط کارشناسان شرکت تولیدی پنجره آسمان استفاده نمایید.

سوالات متداول تولید کننده در و پنجره در تهران

  1. در خرید تولید کننده در و پنجره UPVC به چه عاملی باید توجه کرد؟
    موارد بسیار زیادی است که در هنگام خرید باید به ان ها دقت کرد که از مهم ترین ان ها جنس پروفیل است.
  2. قیمت درب و پنجره پی وی سی چقدر است؟
    قیمت درب و پنجره های پی وسی سی و یو پی وی سی به موارد زیادی بستگی دارد. در این مقاله کامل به ان پرداخته شده است.
  3. آیا پنجره های پی وی سی را می توان در انواع اشکال طراحی کرد و ساخت؟
    بله از مزیت های پنجره های پی وی سی این است که در اشکال مختلف هم قابلیت ساخت دارد.