سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج upvc


استفاده از پنجره های یو پی وی سی بسیار مورد استقبال افراد و شرکت های ساختمانی و طراحی قرار گرفته است که این امر موجب به تولید و طراحی انواع متنوعی از این محصولات نموده است. برای خرید و سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج با پروفیل مرغوب و باکیفیت می توانید از خدمات شرکت پنجره اسمان بهره مند شوید. برای مشاوره و خرید مطمئن با ما باشید.

اگر ساکن استان البزر و تهران هستید می توانید خرید و نصب پنجره یو پی وی سی را در بهترین کیفیت به دست کارشناسان این مجموعه بسپارید.

پنجره یو پی وی سی در کرج

خرید پنجره یو پی وی سی در کرج
پنجره یو پی وی سی در کرج و تهران

اگر ساکن تهران و کرج هستید خرید پنجره یو پی وی سی از پنجره اسمان بهترین انتخاب است و دارای مزیت دسترسی اسان برای اهالی منطقه کرج و تهران است. علاوه بر نزدیکی و دسترسی راحت، می توان از خدمات نصب و گارانتی و مشاوره تخصصی کارشناسان بهره مند باشید.

در خرید پنجره های یو پی وی سی به کیفیت ان و پروفیل استفاده شده در ان دقت نمایید. خرید نمونه های بی کیفیت و نامرغوب کارایی خوبی نداشته و تفاوت بسیاری در عملکرد ان دارند.

اگر قصد خرید پنجره یو پی وی سی در کرج و با تعویض و نصب را دارید می توانید با راه های ارتباطی درج شده در وبسایت تماس برقرار نمایید.

مزایای خرید پنجره یو پی وی سی

قیمت خرید پنجره یو پی وی سی
مزیت خرید پنجره یو پی وی سی

برای اینکه خرید آگاهانه و هوشمندانه ای داشته باشید، خوب است درباره ویژگی ها و مزیت های استفاده از این نوع پنجره ها بیشتر بدانید. در ادامه مزیت های خرید و نصب پنجره یو پی وی سی در کرج و تهران را شرح می دهیم.

سالم و بهداشتی بودن پنجره های UPVC

از مزیت های خرید و نصب پنجره های یو پی وی سی، سالم و بهداشتی بودن ان است. از مواد و متریال استاندارد و بی ضرر استفاده شده است و برای انسان هم خطری در جهت سلامتی ندارد. پایایی بالایی دارد و با اکسیژن ترکیب نمی شود وخنثی است.

با خرید پنجره یو پی وی سی در کرج و تهران و نصب ان در خانه، از نظر سلامتی خود و افراد خانه، اسوده خاطر باشید.

مزایای پنجره دوجداره

ضد آب بودن پنجره یو پی وی سی

همان طور که می دانیم، پروفیل های چوبی و آهنی در برابر رطوبت و اب از خود مقاومت خوبی ندارند. اما پنجره یو پی وی سی اینگونه نیستند و کاملا ضد اب هستند و در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند.

پنجره های UPVC نصب خوب و بادقتی دارند و طوری جوش داده می شوند که ابی نفوذ نخواهد کرد. نه خود پروفیل و نه درزها، اجازه ورود اب و رطوبت را از پنجره نداده و اطمینان خوبی از این جهت وجود دارد.

عایق حرارتی بودن پنجره های UPVC

از مهم ترین دلایل استفاده از پنجره های یو پی وی سی این است که از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. با حفظ دمای خانه، تا حدود بسیار زیادی از هزینه های اضافی مصرف انرژی می کاهد. با توجه با هزینه های بالای مصرف انرژی و اهمیت به محیط زیست و حفظ انرژی این ایتم مزیت بسیار مورد توجه می باشد.

عایق صوتی پنجره یو پی وی سی

با استفاده از ابن نوع پنجرها در محل تا 15 درصد از الودگی صوتی کاهش پیدا می کند. در نتیجه با نصب پنجره یو پی وی سی ارامش زیادی برقرار می شود.

عایق صوتی در پنجره‌های یو پی وی سی (UPVC) نقش مهمی در کاهش انتقال صداها از خارج به داخل و بالعکس دارد. این عایق‌ها برای کاهش نفوذ صداهای محیطی مانند نویز خیابان، ترافیک، و سایر منابع صدا به داخل فضاهای داخلی منزل یا ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مقاومت بالای پنجره های یو پی وی سی

پنجره های UPVC دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی هستند. آنها به خوبی می توانند در برابر خوردگی های مختلفی که ممکن است  ایجاد شود، مقاومت کنند.اگر در شهرهای بزرگ زندگی می کنید برای انتخاب محصولی بادوام و مقاوم در برابر خوردگی خرید پنجره UPVC پیشنهاد می شود.

با توجه به مقاومت بالای آن، پنجره‌های یو پی وی سی انتخاب عالی برای استفاده در منازل و ساختمان‌ها هستند و به دلیل ماندگاری و دوام بالا، معمولاً نیاز به تعویض ندارند و هزینه‌های نگهداری کمتری دارند.

دیگر مزیت های پنجره یو پی وی سی

از دیگر مزایای خرید و نصب پنجره یو پی وی سی در کرج ، ضد سرقت بودن، سازگاری با محیط زیست، ضد حریق و زیبایی ان است. می توانید از انواع مدل ها برای انواع سبک ها و دکوراسیون ها انتخاب و خرید داشته باشید.

قیمت پنجره یو پی وی سی

 پنجره یو پی وی سی
قیمت پنجره یو پی وی سی

از موارد مهم در خرید هرگونه محصولی، قیمت است. شاید به نظر بیاید که خرید پنجره یو پی وی سی نیاز به صرف هزینه بالایی دارد؛ اما با توجه به مزیت های فراوانی که در نصب ان وجود دارد، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد.

قیمت ها با توجه به تنوع زیاد در کیفیت و مدل پنجره ها، متفاوت است. برای اطلاع از قیمت پنجره یو پی وی سی در کرج می توانی با دفاتر پنجره اسمان تماس حاصل نمایید.

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت پنجره یو پی وی سی

  • ابعاد پنجره دوجداره
  • میزان پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره
  • جنس یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره
  • نوع شیشه بکار رفته در پنجره دوجداره

پنجره پی وی سی بخرم یا یو پی وی سی؟

تفاوت پنجره یو پی وی سی و پی وی سی در کیفیت و نوع پروفیل و متریال است. از نظر ظاهری تفاوتی ندارند؛ اما تفاوت کیفیت بسیار است.

پنجره های نوع یو پی وی سی ، انعطاف بهتری دارند و مقاوم تر از نوع پی وی سی هستند. ممکن است در اثر استفاده، تغییر رنگ در نوع PVC مشاهده شود اما پنجره یو پی وی سی مقاومت بسیار بالاتری دارند. در صنعت ساختمان سازی، نوع یو پی وی سی، مقبول تر و مورد تایید بیشتر است.

خیلی کلی و خلاصه تر می توان اختلاف پنجره یو پی وی سی را با نوع پی وی سی اینگونه گزینه بندی کرد.

  • پنجره از نوع UPVC مقاوم تر و محکم تر است.
  • پنجره UPVC مقاومت بیشتری در برابر حریق دارند.
  • نصب پنجره از نوع UPVC هزینه بیشتری دارد.
  • پنجره از نوع UPVC در برابر شرایط اب و هوایی مختلف، مقاومت بهتری دارد.

نصب پنجره UPVC

نصب پنجره از نوع UPVC باید با دقت و مهارت انجام شود؛ از این رو حتما باید توسط نصابی ماهر این کار انجام شود. مورد دیگر که در نصب خوب تاثیر دارد، خرید پنجره یو پی وی سی باکیفیت است. خرید محصول از برندهای معتبر از پنجره اسمان، نصب خوب و دقیق تری خواهد داشت.

جمع بندی

برای خرید و سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج اطلاعات خود را درباره متریال استفاده شده و انواع مدل و کیفیت ها در محصول بالا برده تا با آگاهی خرید مناسب تری داشته باشید. بیشتر از قیمت و هزینه به خرید محصول باکیفیت اهمیت دهید و از مراکز معتبر اقدام به خرید و نصب ان نمایید. در این باره از نظرات و اطلاعات و راهنمایی کارشناسان هم استفاد نمایید تا انتخاب درست از محصول داشته باشید و در اثر خرید جنس فیک و نامرغوب متضرر نشوید.

سوالات متداول پنجره یو پی وی سی در کرج

          1. آیا مشاوره برای خرید و سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج رایگان است؟
            بله قبل از خرید می توانید از طریق تماس با شرکت، مشاوره رایگان داشته باشید.
          2. قیمت پنجره یو پی وی سی از پی وی سی بیشتر است؟
            با توجه به کیفیت بیشتر متریال در پنجره های UPVC قیمت بیشتری هم دارند و البته مناسب و مقرون به صرفه است.
          3. قیمت پنجره یو پی وی سی چقدر است؟
            قیمت پنجره های یو پی وی سی بر اساس نوع و مدل و ابعاد مشخص می شود. برای قیمت با کارشناسان پنجره آسمان در ارتباط باشید.