شرکت فربد

پنجره طرح فربد

آغاز استفاده از در و پنجره های UPVC در صنعت ساختمان به سال 1960 در اروپا و 1354 در ایران برمی گردد. این در و پنجره ها به دلیل اینکه بسیار راحت تر از نمونه های چوبی و فلزی بودند، و بسیار هم به صرفه تر از نمونه های دیگر هستند مورد استقبال قرار گرفتند.

شرکت فربد شامل 47 سطح مقطع می باشد. از این تعداد 16 سطح مقطع به پروفیل های سری 70 میلیمتری 4 و 5 حفره تعلق دارد. 20 سطح مقطع به سری 60 میلیمتری 3 و 4 حفره اختصاص دارد. 9 سطح مقطع نیز به سری کشویی تک ریل و جفت ریل اختصاص یافته است. تمامی سری ها قابلیت عرضه به صورت سطح مقطع سفید، رنگی یا لمینت دارند. استفاده از ماشین آلات و تجهیزات معتبر اروپایی علاوه بر افزایش کیفیت محصولات، تعیین کننده یکنواختی در تولید است. این تجهیزات باعث شده اند تا کیفیت محصولات فربد در سطحی بالا قرار داشته باشند.

سری 60

شرکت فربد با بهره گیری از قالب های شرکت Greiner تولید 20 سطح مقطع پروفیل سری 60 سه و چهار حفره در سری های نرمال و بازسازی را دارا میباشد. این محصولات در دو دسته گرید A و گرید B رال آلمان تولید می شوند.

کشویی سری 60

شرکت فربد با بهره گیری از قالب های شرکت Greiner تولید 9 سطح مقطع پروفیل کشویی را دارا می باشد. این محصولات شامل سری کشویی تک ریل می باشد و طبق استانداردهای رال آلمان تولید می شود.