Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/asemanw/domains/asemanwindow.com/public_html/wp-config.php:1) in /home/asemanw/domains/asemanwindow.com/public_html/wp-includes/feed-rss2.php on line 8 تولید کننده در و پنجره در تهران – درب و پنجره آلومینیومی – پنجره آسمان https://asemanwindow.com تولید کننده انواع درب و پنجره UPVC Sun, 29 Jan 2023 16:20:51 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.5.3 https://asemanwindow.com/wp-content/uploads/2022/03/cropped-لوگو-121پنجره-آسمان-32x32.jpg تولید کننده در و پنجره در تهران – درب و پنجره آلومینیومی – پنجره آسمان https://asemanwindow.com 32 32 زیگینیا SIEGENIA https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%b2%db%8c%da%af%db%8c%d9%86%db%8c%d8%a7-siegenia/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%b2%db%8c%da%af%db%8c%d9%86%db%8c%d8%a7-siegenia/#respond Sat, 26 Nov 2022 07:24:09 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=4761 یراق آلات زیگینیا SIEGENIA از مرغوبترین و بهترین یراق آلات موجود در بازار می توان به یراق آلات زیگینیا SIEGENIA اشاره داشت. شرکت آلمانی یراق آلات زیگینیا SIEGENIA به روزترین و جدیدترین طراحی را در محصولات و یراق آلات تولیدی خود به کار گرفته است. برای انواع سیستم های مدرن درب و پنجره از یراق […]

نوشته زیگینیا SIEGENIA اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
یراق آلات زیگینیا SIEGENIA

از مرغوبترین و بهترین یراق آلات موجود در بازار می توان به یراق آلات زیگینیا SIEGENIA اشاره داشت. شرکت آلمانی یراق آلات زیگینیا SIEGENIA به روزترین و جدیدترین طراحی را در محصولات و یراق آلات تولیدی خود به کار گرفته است. برای انواع سیستم های مدرن درب و پنجره از یراق الات زیبا و منحصر به فرد زیگینیا SIEGENIA خریداری نمایید.

در تولید یراق آلات زیگینیا SIEGENIA ، آسایش و راحتی افراد در ساختمان مد نظر گرفته شده است. این برند برای انواع درب و پنجره های هوشمند یراق آلات طراحی کرده است.

کاربرد آلات زیگینیا SIEGENIA در درب و پنجره

با استفاده از یراق آلات زیگینیا می توان برای درب های بزرگ و کشویی هم استفاده نمود. در واقع زیگینیا سیستم بسیار هوشمندی را برای درب و پمجره ها ارائه می دهد که راحتی و امنیت به بالاترین حد و کیفیت خواهد رسید.

با استفاده از یراق آلات از برند زیگینیا می توانید، برنامه هوشمندی را برای درب و پمجره های ساختمان خود تنظیم نمایید. در این صورت با استفاده از تایمر می تواند در دوره زمانی معین باز شده و تهویه به صورت خودکار انجام گیرد.

با استفاده از درایوهای هوشمند زیگینیا می توان پنجره ها را بست و ان ها را قفل نمود. در واقع می توان تنظیمات را به صورتی انجام داد که، بعد از اینکه پنجره برای تهویه باز و بسته شد، قفل گردد.

کارایی بیشتر درب و پنجره با یراق آلات زیگینیا

با روی کار آمدن یراق آلات زیگینیا برای درب و پنجره هایی با ابعاد و اندازه بزرگ، شرایط خوبی مهیا گشت. با ایجاد درایوی هوشمند و پیشرفته و برقراری برنامه های مخصوص، کارایی بهتر شده و امنیت بیشتری هم برقرار گشت. در واقع با یراق آلات زیگینیا می توان دستگاه های هوشمند را کنترل نمود.

درب و پنجره های مجهز به یراق آلات زیگینیا، هوشمند بوده و باز و بسته شدن به صورت خودکار و در زمان مشخص صورت می گیرد. در این صورت هم کار تهویه بهتر انجام می شود و هم امنیت برقرار است. استفاده از تایمرها برای دوره زمانی مشخص در این نوع درب و پنجره با یراق آلات زیگینیا وجود دارد.

سیستم قفل خودکار با یراق آلات زیگینیا

با وجود یراق آلات زیگینیا دیگر پنجره ها باز نمی مانند و به طور خودکار بسته می شوند. در واقع به طور کامل قفل پنجره ها صورت می گیرد.

با استفاده از یراق آلات زیگینیا می توان درایو های پنجره هوشمند را در حالتی ادغام کرد که بعد از انجام عملیات باز و بسته شدن پنجره برای کار تهویه، پنجره خودکار قفل گردد.

نوشته زیگینیا SIEGENIA اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%b2%db%8c%da%af%db%8c%d9%86%db%8c%d8%a7-siegenia/feed/ 0
جی یو GU https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%ac%db%8c-%db%8c%d9%88-gu/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%ac%db%8c-%db%8c%d9%88-gu/#respond Sat, 26 Nov 2022 06:45:37 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=4752 یراق آلات جی یو آلمان یراق آلات GU در واقع اختصار نام گروه Gretsch-Unias است که از شناخته شده ترین تولید کنندگان و تامین کنندگان یراق الات و ابزارهای مورد نیاز درب و پنجره است. تولید و طراحی یراق آلات جی یو آلمان با سیستم های بازشو متفاوت است و دارای سیستم های مدیریت ساختمان […]

نوشته جی یو GU اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
یراق آلات جی یو آلمان

یراق آلات GU در واقع اختصار نام گروه Gretsch-Unias است که از شناخته شده ترین تولید کنندگان و تامین کنندگان یراق الات و ابزارهای مورد نیاز درب و پنجره است. تولید و طراحی یراق آلات جی یو آلمان با سیستم های بازشو متفاوت است و دارای سیستم های مدیریت ساختمان و درب ورودی اتوماتیک می باشد.

اگر به دنبال خرید پرطرفدارترین و محبوب ترین یراق آلات و سیستم های امنیتی درب و پنجره هستید، یراق آلات جی یو آلمان بهترین انتخاب برای شما است.

انواع یراق آلات جی یو

تولید کننده و کمپانی جی یو، انواع یراق آلات GU را در مدل های مختلف طراحی و تولید می کند که می توان به ان ها اشاره داشت.

  • یراق آلات فولکس واگنی از برند جی یو
  • یراق الات فولکس واگنی مکانیکی
  • یراق الات فولکس واگنی نیمه اتوماتیک و فول اتوماتیک
  • درب و پنجره های آکاردئونی
  • درب و پنجره های لیفت و اسلاید
  • دستگیره درب جی یو
  • آرام بند درب جی یو
  • قفل امنیتی چند نقطه ای جی یو
  • لولا درب جی یو
  • یراق آلات درب های کشویی جی یو
  • یراق آلات درب های چرخان جی یو
  • درایو درب اتوماتیک گردان از برند جی یو و موارد دیگر

قیمت یراق آلات جی یو آلمان

یراق آلات جی یو آلمان بسیار باکیفیت هستند و طراحی خاص و منحصر به فردی دارند و می توان با اطمینان کامل از ان ها خریداری نمود. قیمت یراق آلات GU از یراق الات برندهای چینی و ترک گران تر است اما در مقابل دارای کیفیت بسیار بالایی است.

برای اطلاع از قیمت یراق آلات GU و مشاوره و انتخاب بهترین نوع یراق الات می توانید با کارشناسان مجموعه پنجره آسمان در ارتباط باشید. می توانید پروژه ساخت و طراحی انواع درب و پنجره دوجداره ساختمان و خانه خود را به متخصصین و کارشناسان پنجره آسمان بسپارید.

نوشته جی یو GU اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%ac%db%8c-%db%8c%d9%88-gu/feed/ 0
شیشه سکوریت https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa-2/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa-2/#respond Thu, 07 Apr 2022 09:23:36 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3990 شیشه سکوریت اگر قصد خرید شیشه سکوریت را دارید بهتر است بدانید که شیشه های سکوریت در برابر شکستگی مقاومت بیشتری در مقایسه با شیشه های ساده دارند. در مقیاس ضخامت نیز، در ضخامت های یکسان با شیشه های ساده هستند. درصورتی که شیشه بشکند، برخلاف شیشه های ساده، این نوع از شیشه ها به […]

نوشته شیشه سکوریت اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
شیشه سکوریت

اگر قصد خرید شیشه سکوریت را دارید بهتر است بدانید که شیشه های سکوریت در برابر شکستگی مقاومت بیشتری در مقایسه با شیشه های ساده دارند. در مقیاس ضخامت نیز، در ضخامت های یکسان با شیشه های ساده هستند. درصورتی که شیشه بشکند، برخلاف شیشه های ساده، این نوع از شیشه ها به قطعات کوچک با لبه های صیقلی تبدیل می شود که قدرت برش ندارد. معمولا از شیشه های سکوریت در محل هایی که امنیت و مقاومت اهمیت دارد بیشتر استفاده می کنند. در صنعت ساختمان سازی از شیشه سکوریت در محل هایی استفاده می کنند که احتمال آسیب رسیدن به انسان ها وجود داشته باشد.

از شیشه های سکوریت در ساخت نرده شیشه ای، شیشه راه پله، شیشه پله فرار، شیشه جان پناه،. تراس شیشه ای، بالکن شیشه ای، حمام شیشه ای، کف پله شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، شیشه ویترین مغازه ها، بانک ها و فروشگاه ها و … استفاده می شود.

برای ثبت سفارش و خرید شیشه سکوریت و پنجره خم دو جداره در اشکال مختلف، با کارشناسان پنجره آسمان تماس بگیرید. همچنین شما می توانید برای راهنمایی بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت این نوع شیشه نیز از کارشناسان مجرب ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی در چیست؟

شیشه های سکوریت دارای مقاومت بالایی هستند و مقدار مقاومت ان ها در حدود 7 برابر شیشه های معمولی است. اگر ضربه ای به این شیشه ها وارد شود و شکسته شود، به تکه هابی ریز تبدیل می شود که این ایمنی این نوع شیشه ها را نشان می دهد.

از مهم ترین تفاوت در شیشه سکوریت و شیشه های معمولی و خام در نحوه ساخت و تولید ان ها است. شیشه های معمولی و خام توسط کوره های مخصوص به دمای بالا رسیده و با سرعت بالا و در زمانی کم، با استفاده از فشار هوای بالا خنک شده و با ساختار متفاوت همان شیشه سکوریت تولید می شود.

طراحی و تولید در شیشه های سکوریت به صورتی است که، در صورتی که شکسته شود، به حالت پودری در می آید. اما شیشه های خام در زمان شکسته شدن، حالت زبر و شمشیری دارند. شیشه های سکوریت دارای تحمل درجه گرمایی بالا هستند و تا 300 درجه سانتیگراد را هم تحمل می کنند اما شیشه های خام قابلیت تحمل دمای بالا را ندارند و نهایتا تا 60 درجه سانتی گراد را می توانند تحمل کنند.

مزیت استفاده از شیشه سکوریت چیست؟

  • بعد از شکستن دارای تکه های ایمن است.
  • قابلیت تحمل درجه حرارت بالا را دارند.
  • مقاومتی 7 برابر شیشه های معمولی و خام را دارند.
  • در انواع محیط ها می توان از این نوع شیشه ها استفاده نمود.

تولید شیشه های سکوریت

پروسه تولید شیشه های سکوریت به این صورت است که باید برای ایجاد مقاومت بالا، درجه گرمایی بالایی را تحمل کنند. این شیشه ها برای درب و پنجره های ساختمان و کابین های دوش مورد استفاده دارند. هر جایی که به وجود شیشه های مقاوم نیاز است باید از شیشه های سکوریت استفاده نمود. ساخت این نوع شیشه ها در چندین مرحله است.

مزیت استفاده از شیشه سکوریت

شیشه سکوریت دارای مزیت های بسیاری است و علت محبوبیت ان مزایای استفاده از ان می باشد.  از فواید شیشه سکوریت می توان به این موارد اشاره داشت.

  • دارای ذرات ایمن بعد از شکستن میباشد که خطری ایجاد نمی شود.
  • شیشه های سکوریت چندین برابر مقاومت و استحکام بیشتر از شیشه های معمولی دارند
  • در برابر گرما و حرارت استحکام خیلی خوبی دارند
  • برای محیط های مختلف و فضاهای گوناگون قابلیت استفاده دارند

ویژگی شیشه سکوریت استاندارد و باکیفیت چیست؟

از ویژگی های شیشه سکوریت استاندارد می توان به مواردی چون؛ داشتن آرم استاندارد، عدم وجود هرگونه موج و پستی و بلندی بر روی سطح شیشه و صافی مطلق در سطح شیشه و تحمل دمای غیر مستقیم ۲۵۰ درجه اشاره داشت. شیشه های سکوریت استاندارد در طول دوره استفاده تغییر رنگی ندارند و دیگر اینکه، ابعاد شیشه نسبت به ابعاد سفارش داده شده بیشتر نمی شود.

از دیگر ویژگی های شیشه سکوریت می توان به وجود ایمنی بالا به آن اشاره داشت که در بیشتر مکان های عمومی به دلیل وجود همین ایمنی و مقاومت قابلیت استفاده دارد. در برابر ضربه و حرارت بسیار استحکام خوبی دارد و در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

از کاربرد های شیشه سکوریت میتوان به استفاده در ساخت درب های شیشه ای ساختمان، پارتیشن های اداری و تزئینی، و استخرهای شیشه‌ای و بالکن های شیشه ای و موارد بسیار دیگر اشاره داشت.

قیمت شیشه سکوریت

عوامل زیادی در قیمت گذاری شیشه های سکوریت تاثیر می گذارند که می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • ابعاد و اندازه شیشه سکوریت
  • رنگ شیشه
  • ضخامت شیشه سکوریت
  • نوع کاربری شیشه و دیگر موارد

برای اطلاع از قیمت انواع شیشه سکوریت با کارشناسان پنجره آسمان در ارتباط باشید.

نوشته شیشه سکوریت اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa-2/feed/ 0
توری ثابت https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%ab%d8%a7%d8%a8%d8%aa/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%ab%d8%a7%d8%a8%d8%aa/#respond Thu, 17 Mar 2022 07:24:42 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3236 در فصول بهاری و گرم سال بهترین راهی که می توان از هوای دلنشینی که وجود دارد استفاده کرد، نصب توری است که باعث جلوگیری از ورود حشرات هم شود. توری ثابت به صورت فیکس بر روی قاب درب یا پنجره شما نصب می شود. استفاده از این توری ها در مکان هایی بهتر است […]

نوشته توری ثابت اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
در فصول بهاری و گرم سال بهترین راهی که می توان از هوای دلنشینی که وجود دارد استفاده کرد، نصب توری است که باعث جلوگیری از ورود حشرات هم شود. توری ثابت به صورت فیکس بر روی قاب درب یا پنجره شما نصب می شود. استفاده از این توری ها در مکان هایی بهتر است که نیاز به باز و بسته شدن در یا پنجره بسیار کمتر باشد. به دلیل عدم باز و بسته شدن این نوع توری ها گرد و غبار بسیاری جمع می شود و باعث کاهش عمر توری ها می شود. امکان نصب توری های ثابت بر روی درب و پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی و نیز درب و پنجره های دو جداره ای که نیاز به باز و بسته شدن زیادی ندارند وجود دارد.


ویژگی توری ثابت

  • از ویژگی های قابل توجه توری ثابت این است که دارای قیمت مناسبی است و هزینه خرید توری ثابت از دیگر توری ها کم تر و ارزان تر است. دقت داشته باشید که این نوع توری در برابر عوامل محیطی، مقاومت کمتری دارد و ماندگاریش هم از دیگر توری ها کم تر است.
  • از ویژگی توری های ثابت این است که بیشتر برای پنجره هایی استفاده می شوند که کاربردشان برای تهویه هوا است.
  • در زمان شستشو توری ثابت می توان ان ها را از قاب جدا کرد و نظافتش را به راحتی انجام داد.
  • در مکان هایی که خیلی به باز و بسته شدن پنجره ها نیاز نیست از این مدل توری ها استفاده می شود.
  • ویژگی توری ثابت این است که می توان ان را تعمیر و تعویض کرد و این کار باید توسط افراد کاربلد انجام گردد. برای باز کردن توری های ثابت در جهت شستشو هم از افراد متخصص کمک و راهنمایی بخواهید.
  • این نوع توری پنجره به توری رولینگ یا توری لولایی شباهت زیادی دارد، اما در آن نه امکان جمع شدن توری وجود نداشته و قاب هم نمی تواند جا به جا شود.

چرا توری ثابت بخریم؟

استفاده از توری ثابت بیشتر به دلیل قیمت پایین ان است و از مزیت های این نوع توری محسوب می شود. اگر خیلی باز و بسته شدن توی برای شما مد نظر نیست، برای تهویه هوا گزینه بسیار مناسبی است. استفاده از این نوع توری ها باعث می شود تا از وجود حشرات موذی به خانه و فضای داخلی هم جلوگیری شود.

نصب توری ثابت

از نام این نوع توری می توان متوجه شد که این نوع توری ها در حالت فیکس و ثابتی بر روی قاب پنجره ها قرار می گیرند. بیشتر برای پنجره هایی که باز و بسته نمی شوند استفاده و نصب می گردند.

برای توری ثابت از فن آوری پیشرفته و نوین استفاده شده است و در ساختش از الیاف فایبرگلاس استفاده شده است. نصب این نوع توری ها بسیار سریع انجام می شود و باید توسط متخصص این کار انجام شود.

معایب توری ثابت چیست؟

  • این توری ها باز و بسته نمی شوند و به همین دلیل، گرد و غبار را در طول زمان به خود گرفته و همین امر عاملی برای فرسایش زود هنگامش است. فرسودگی در این نوع توری ها نسبت به مدل های دیگر بیشتر است.
  • تعویض و تعمیر این توری ها فقط به دست افراد کارشناس انجام می شود و در غیر اینصورت جا انداختن درست کمی پیچیده است.
  • این مدل از توری ها شستشوی سخت تری نسبت به دیگر مدل ها دارد. زیرا باید توری باز شود و زمان بر هم می باشد.

نوشته توری ثابت اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%ab%d8%a7%d8%a8%d8%aa/feed/ 0
توری پلیسه https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%be%d9%84%db%8c%d8%b3%d9%87/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%be%d9%84%db%8c%d8%b3%d9%87/#respond Thu, 17 Mar 2022 07:24:05 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3235 توری پلیسه چیست؟ توری پلیسه به توری تاشو یا آکاردِئونی می گویند. برای تولید آن از قاب آلومینیوم و توری که به صورت آکاردئون می باشد استفاده می کنند. جنس توری آن از جنس پلی استایرن می باشد که نرم و انعطاف پذیر است. و این امکان را می دهد که توری به شکل پلیسه در […]

نوشته توری پلیسه اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
توری پلیسه چیست؟

توری پلیسه به توری تاشو یا آکاردِئونی می گویند. برای تولید آن از قاب آلومینیوم و توری که به صورت آکاردئون می باشد استفاده می کنند. جنس توری آن از جنس پلی استایرن می باشد که نرم و انعطاف پذیر است. و این امکان را می دهد که توری به شکل پلیسه در داخل قاب  باز و بسته شود. توری تاشو بسیار سبک است و به راحتی باز و بسته می شود. در حالت بسته به طور کامل در داخل قاب خود جمع می شود. در نتیجه از داخل منزل اصلا قابل مشاهده نمی باشد. از مزایای این نوع توری این است که باعث جلوگیری از ورود حشرات بسیار ریز به داخل منزل می شود. همچنین نصب آن بسیار آسان است. به علاوه در برابر رطوبت و نور آفتاب مقاومت بالایی دارد.  این توری روی انواع درها و پنجره ها قابل نصب می باشد. این توری  قابلیت شستشو نیز دارد.


مزیت استفاده از توری پلیسه

  • توری پلیسه نصب و استفاده بسیار راحت و آسانی دارند. کار با ان ها بسیار راحت است و بدوت دردسر تا مدت ها ماندگاری خوبی دارند.
  • شبکه های توری پلیسه نور را خیلی خوب وارد فضای داخخل می کنند و باعث ایجاد روشنایی در محیط خانه و یا کاری می شوند.
  • توری پلیسه در برابر حرارت هم مقاومت خوبی دارند و خراب نمی شوند.
  • از دیگر مزایای توری پلیسه این است که، از موادی درست شده اند که نسوز هستند و قابل احتراق هم نیستند.
  • مقاومت مکانیکی این توری ها بالا است و در برابر نور آفتاب هم تغییر رنگ ندارند.

متریال توری پلیسه

توری پلیسه از جنس پلی آسترین ساخته شده است. این توری داری فریم مقاوم و باکیفیتی از جنس آلومینیوم است. این توری ها دارای مقاومت و استحکام در برابر انواع شرایط آب و هوایی دارند و خیلی زود فرسوده و خراب نمی شوند. توری های قدیمی اینگونه نبودند و از متریال مقاومی چون متریال مورد استفاده در توری پلیسه ساخته نشده بودند. اما با استفاده از توری پلیسه دیگر مشکلات تعویض و خرابی زود هنگام وجود ندارد.

توری های پلیسه را می توان با نام هایی چون توری آکاردئونی و توری تاشو هم شناخت. این توری ها بسیار باکیفیت هستند و طوری ساخته شده اند که، قابلیت انعطاف پذیری خوبی دارند و حرکت آسان و راحتی دارند.

جلوگیری از ورود حشرات مزاحم با توری پلیسه

مهم ترین کاربرد توری های پلیسه این است که از ورود حشرات و جانوران به داخل خانه جلوگیری می کند. دیگر نگران ورود حشرات به داخل خانه در هنگام باز و بسته شدن پنجره ها نباشید زیرا این توری ها دارای تسمه های منعطفی هستند که همه درزها را می پوشاند و راهی برای ورود حشرات وجود نخواهد داشت.

پس نه حشرات و نه حتی مارمولک و دیگر جانوران هم دیگر نمی توانند وارد محیط داخلی خانه شوند و از این بابت در امان هستید. دیگر نیازی به استفاده از قرص های حشره کش و پشه بندها برای جلوگیری از آزار و اذیت حشرات موذی نیست.

نوشته توری پلیسه اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%be%d9%84%db%8c%d8%b3%d9%87/feed/ 0
تفاوت پنجره نرمال و ترمال https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84/#respond Thu, 17 Mar 2022 07:23:14 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3231 تفاوت پنجره دوجداره ترمال و نرمال بسیار روشن می باشد. در پنجره های ترمال بریک از یک الیه شکسته گرما استفاده می شود که باعث می شود پنجره یک عایق گرمایی داشته باشد. به عبارت دیگر این الیه شکسته حرارتی را پلی امید می گویند. پنجره ترمال به عنوان وظیفه اصلی خود، عیب سیستم های […]

نوشته تفاوت پنجره نرمال و ترمال اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
تفاوت پنجره دوجداره ترمال و نرمال بسیار روشن می باشد. در پنجره های ترمال بریک از یک الیه شکسته گرما استفاده می شود که باعث می شود پنجره یک عایق گرمایی داشته باشد. به عبارت دیگر این الیه شکسته حرارتی را پلی امید می گویند. پنجره ترمال به عنوان وظیفه اصلی خود، عیب سیستم های پنجره های آلومینیومی قبلی را از بین می برد. در نتیجه در برابر سرما و گرما عایق می باشد. اما در پنجره نرمال این الیه وجود ندارد. همانطور که می دانید، این نوع از پنجره ها همانند پنجره های الومینیومی قبلی هستند. تنها برخی از خواص مانند زیبایی به آن ها  اضافه می شود. در نتیجه تفاوت اصلی پنجره ترمال و نرمال، خاصیت عایق آن ها در  برابر سرما و گرما می باشد.

ترمال بریک چیست؟

برای اینکه بهتر متوجه تفاوت پنجره نرمال و ترمال شوید نیاز است بدانید که ترمال بریک چیست؟! چه مزیت هایی دارد و چرا باید از ترمال بریک استفاده کنید؟!

ترمال بریک در واقع یک نوع عایق است که در قاب درب و پنجره مورد استفاده می باشد.

این عایق در شکافی در ساختار پنجره، بین قاب های داخلی و خارجی پنجره ها قرار داده می شود.

فناوری که برای ساخت این عایق مورد استفاده می باشد پروفیل آلومینیوم است که دارای نوار پلی آمید تقویت شده می باشد و این قابلیت را دارد که گرما ، سرما و سر و صدا را هزار برابر کندتر از آلومینیوم نرمال هدایت می کند.

مزایا پنجره ترمال بریک

  1. کاهش اتلاف انرژی در ساختمان به وسیله پنجره ترمال بریک
  2. مقاومت پنجره ترمال بریک
  3. آب بندی و هوابندی کامل درب و پنجره دوجداره ترمال بریک

کاهش اتلاف انرژی در ساختمان به وسیله پنجره ترمال بریک

اولین مورد از مزیت های پنجره ترمال بریک کاهش پیدا کردن انرژی در ساختمان می باشد. خوب بدون شک تمامی درب و پنجره ها این قابلیت را دارا نمی باشند.

آن دسته از پنجره های آلومینیومی که به خاطر خاصیت های ذاتی که دارند رسانا بوده و باعث می شود گرما و سرما و انرژی زیادی اتلاف نشود این پنجره ها می باشند.

از این رو در میانه پروفیل آلومینیومی لایه ای پانچ می شود که باعث از بین بردن خاصیت رسانا بودن پروفیل های آلومینیومی می شود.

همچنین این لایه مانع از ورود گرما و سرما به داخل ساختمات نیز می شود.

مقاومت پنجره ترمال بریک

مزیت بعدی که درباره پنجره ترمال بریک باید به آن اشاره کنیم، مقاومت پنجره می باشد که بسیار بالا می باشد و می توان با توجه کردن به طراحی در هندسه ساخت آن ها، نیروهایی که به آن وارد می شود را به بهترین حالت ممکن تحمل کند.

این مدل از پنجره ها وزن سبکی دارند که این مسئله برای هر درب و پنجره ای از مزیت های خاص آن ها می باشد.

این سبکی در پنجره های ترمال بریک باعث نمی شود که در برابر فشار باد ضعیف شوند.

آب بندی و هوابندی کامل درب و پنجره دوجداره ترمال بریک

آخرین مورد از مزیت های پنجره های ترمال بریک، آب بندی و هوابندی کامل درب و پنجره ها می باشد.

این روزها گردو غبار آلودگی در شهرهای کلان تبدیل به یک مشکل بسیار بزرگ شده است که نباید از آن ها غافل شد.

یکی از راه هایی که برای جلوگیری با گرد و غبار و آلودگی در این شهرهای بزرگ می تواند کمک کننده باشد استفاده از پنجره های ترمال بریک برای ساختمان ها می باشد.

به خاطر داشته باشید که در صورت عایق نبودن پنجره ترمال بریک، اتلاف انرژی و ورود صدا، آزار دهنده خواهد بود و به علت نفوذ گرد و غبار به داخل واحد مسکونی هزینه‌های نظافت نیز افزایش پیدا می کند.

لاستیک هایی که برای این پنجره ها تعبیه شده اند آب بندی و هوا بندی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

پنجره آلومینیومی نرمال چیست؟

یکی دیگر از پنجره های که این روزها طرفدارا زیادی هم دارد، پنجره آلومینیومی نرمال می باشد که زیبایی و ظرافت ویژه ای دارند.

به طور کلی می توان گفت که این مدل پنجره ها شکل جدیدی از پنجره ها در صنعت ساختمان محسوب می شوند.

با انتخاب پنجره های آلومینومی دو جداره نرمال و استفاده از یراق مرغوب می توانید از سطح کیفی آن اطمینان خاطر داشته باشید.

این پنجره ها با برخورداری از تنوع زیاد در فرم، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع بازشو، نیازهای مورد استاندارد صنعت ساختمان سازی را به راحتی برآورده ساخته اند.

نقطه ضعف این نوع پنجره ها این است که، عایق حرارتی و انتقال گرما در این متریال در برابر یو پی وی سی و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ضعیف می باشد.

اصلی ترین دلیل عایق ضعیف آلومینیوم نرمال  هم رسانا بودن این فلز می باشد.

تفاوت پنجره نرمال و ترمال

پنجره های ترمال بریک و نرمال بریک از از پروفیل های آلیاژی از نوع آلومینیومی ساخته و طراحی شده اند. هر دو عایق صوتی بسیار خوبی هستند. ظاهر هر دو نوع از پنجره ها بسیار شبیه به هم است و برای شناخت تفاوت ها باید، آگاهی بیشتری درباره ویژگی های هر دو پیدا کرد. در ادامه تفاوت پنجره نرمال و ترمال را به صورت گزینه های زیر بر می شماریم.

  • پنجره های ترمال بریک، در مقابل پنجره های نرمال دارای عایق حرارتی بهتر است. از آنجاییکه پنجره های ترمال بریک دارای پارتیشن بندی هستند، عملکرد بسیار خوبی در این مورد دارد.
  • عملکرد پنجره های ترمال بریک از نظر عایق صدا و صرفه جوبی در مصرف انرژی و دوستدار محیط زیست بسیار بهتر و قابل توجه است.
  • ساختار آلومینیومی در پنجره های ترمال بریک و نرمال با هم فرق دارد و از مهم ترین تفاوت پنجره نرمال و ترمال است.
  • قیمت در و پنجره های نرمال بریک از نوع نرمال بیشتر است و باید هزینه بیشتری در قبال خرید و تهیه ان پرداخت نمود.

مزیت استفاده از پنجره ترمال بریک

از مهم ترین مزایای پنجره ترمال بریک می توان به مصرف بهینه انرژی اشاره داشت. در ذات خودش رسانا است و از هدر رفتن گرما و سرما جلوگیری به عمل می آورد. در میانه پروفیل آلومینیومی، لایه ای وجود دارد که مانع از ورود و خروج هوای سرد و گرم می شود و همین دلیل نارسانا بودن ان است. خاصیت رسانا بودن پروفیل آلومینیومی با وجود این لایه پلی آمیدی کاملا از بین می رود.

پلی آمید متریالی است که از پلاستیک سخت است و با الیاف شیشه ای ساخته شده است.

مقاومت پنجره ترمال بریک

از آنجای یکه آلیاژ آلومینیوم دارای مقاومت بسیار خوبی است و طراحی و هندسه در ساخت ان ب صورتی است که توان تحمل نیروها را دارد.

آلیاژ الومینیونی دارای ورن سبک و کمی هستند. در عین حال که سبک هستند، در برابر وزش باد هم از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهند.

تفاوت قیمت پنجره نرمال و ترمال

قیمت پنجره ترمال بریک و نرمال بریک با هم فرق دارد. ترممال بریک قیمت بیشتری داشته و مهم ترین عامل هم نوع پروفیل و طراحی ان است. برای اطلاع از قیمت پنجره های ترمال بریک و نرمال بریک با کارشناسان پنجره آسمان در ارتباط باشید.

مقاومت آلومینیوم در ترمال بریک و نرمال

پنجره آلومینیومی  از نوع ترمال بریک دارای یک قاب پنجره است. در برابر رطوبت و ترک خوردگی استحکام قابل توجهی داشته و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. تفاوت پنجره نرمال و ترمال از نظر مقاومت آلومینیوم ان ها است که در نوع ترمال بریک بسیار محکم تر است.

نکات مهم برای انتخاب پنجره هاب آلومینیومی ترمال بریک و نرمال

درب و پنجره از موارد مهم و بسیار با اهمیتی برای ساختمان سازی می باشند که باید در انتخاب و خرید آن ها به موارد و نکات مهم بسیاری توجه داشته باشید.

درباره خرید پنجره های ترمال بریک و نرمال هم این مسئله کاملا صدق می کند.

تا به اینجای کار برایتان شرح دادیم که به چه سبک پنجره هایی، ترمال بریک گفته می شود چه مزیت هایی دارند و این پنجره ها با پنجره های نرمال چه تفاوت هایی دارند.

حال در ادامه می خواهیم اشاره ای به نکات مهمی داشته باشیم که حتما باید در زمان انتخاب و خرید این دو نوع پنجره به آن ها توجه زیادی داشته باشید.

  • از نظر کیفیت پنجره های آلومینیومی خود اطمینان حاصل کنید
  • سبک مناسب پنجره های آلومینیومی را انتخاب کنید
  •  با رنگ مناسب به ظاهر مناسب دست پیدا کنید
  • ویژگی هایی را که امنیت خانه شما را افزایش می دهد بررسی کنید
  • بهترین قاب پنجره های آلومینیومی را بررسی کنید
در نهایت

برای خرید پنجره های آلومینیومی حتما باید به نوع معمولی یا ترمال بریک بودن آن ها توجه داشته باشید و قبل از هر اقدامی به خوبی درباره تفاوت پنجره نرمال و ترمال اطلاعات بدست آورده باشید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین پنجره را برای ساختمان خود انتخاب و خریداری کنید.

در این مقاله سعی کرده ایم تا هر آنچه به خرید مطمئن و راحت به شما کمک می کند اشاره داشته باشیم تا راحتر بتوانید تصمیم گیری کنید.

مشاوران ما نیز از طریق سایت asemanwindow.com به شما کمک خواهند کرد.

سوالات متداول تفاوت پنجره نرمال و ترمال

مشخص ترین تفاوت پنجره ترمال بریک و نرمال چیست؟

پنجره های ترمال بریک از ورود گرما و سرما به منزل یا ساختمان جلوگیری می کنند.

ویژگی های پنجره ترمال بریک چیست؟

در مقابل قاب های آهنی از فروش بیشتری برخوردار است.، در برابر خوردگی بسیار مقاوم است و نوسان درجه حرارت و آب و هوای شدید بر این متریال تاثیر نمی گذارد.

تفاوت اصلی پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و نرمال در چیست؟

وقتی پنجره ها و درهای آلومینیومی از نظر حرارتی شکسته نشوند ، در تابستان بسیار گرم و در فصل زمستان بسیار سرد می شوند.

نوشته تفاوت پنجره نرمال و ترمال اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84/feed/ 0
پنجره نرمال https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d9%86%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d9%86%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84/#respond Thu, 17 Mar 2022 07:22:35 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3222 پنجره های نرمال بریک نوعی از پنجره ها هستند که دقیقا از آلومینیوم هایی که قبلا برای پنجره های قدیمی استفاده می شد، تولید می شوند. با این تفاوت که در جهت زیبایی و بهبود کارایی تغییراتی رو آن ها صورت می گیرد. همچنین از نظر زیبایی بسیار بهتر از نمونه های قدیمی می باشند. […]

نوشته پنجره نرمال اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
پنجره های نرمال بریک نوعی از پنجره ها هستند که دقیقا از آلومینیوم هایی که قبلا برای پنجره های قدیمی استفاده می شد، تولید می شوند. با این تفاوت که در جهت زیبایی و بهبود کارایی تغییراتی رو آن ها صورت می گیرد. همچنین از نظر زیبایی بسیار بهتر از نمونه های قدیمی می باشند. این پنجره ها تماما از جنس آلومینیوم می باشند. برای نصب این پنجره ها نیز همانند سایر پنجره های دیگر، نیز به یراق خاصی ندارید. شما می توانید از یراقی که در بازار موجود می باشد و برای سایر پنجره ها استفاده می شود، استفاده نمایید. اما پیشنهاد می کنیم برای نصب پنجره دوجداره نرمال از یراق Epdm استفاده نمایید. این یراق یکی از بهترین یراق های موجود در بازار برای پنجره های آلومینیومی می باشد.

پنجره آلومینیومی نرمال

در ساخت پنجره های آلومینیومی نرمال، از هیچگونه عایقی استفاده نشده است. در واقع اصلا نوار پلی آمیدی در ان ها به کار گرفته نشده است. از مهم ترین قسمت ها در طراحی و ساخت این نوع از پنجره ها، بیشتر یراق آلات مورد توجه است. باید در ساخت این نوع از پنجره ها از یراف الات باکیفیت استفاده شود. در واقع وجود یراق الات باکیفیت از وجود پروفیلی مرغوب واجب تر است.

یراق الات مورد استفاده در پنجره های نرمال باید استحکام خوب و مقاومت بالایی داشته باشند. در ساخت این نوع پنجره ها از متریال آلومینیوم استفاده می شود که ساده ترین نوع فلز برای ساخت پنجره می باشد.

ویژگی پنجره های الومینیومی نرمال چیست؟

  • پنجره نرمال دارای ظرافت و زیبایی و در عین حال هم مقاومت بسیار در خور توجهی دارد.
  • دارای دوام و ماندگاری خوبی است و دچار خرابی زودرس نمی شود.
  • می توان از لاستیک Epdm برای جلوگیری از گرد و غبار استفاده کرد.
  • در ساخت پنجره های نرمال از یراق الات مناسب و مرغوب استفاده می شود.
  • برای هدر نرفتن انرژی هم از نوار پلی آمید استفاده می شود.

پنجره دوجداره نرمال

  • محیطی ایزوله ایجاد می شود و عایق دما و حرارت است.
  • عایق حرارت و رطوبت است.
  • در کوره های داغ مقاوم می شوند.
  • دارای تنوع زیادی در فرم و مدل و رنگ است.
  • می توان با استفاده از چند اتصال یراق آلات پیچ شده و پس از پانچ به همراه لقمه های توپر و آلومینیومی قابلیت اتصال به یکدیگر را داشته باشند.

نصب پنجره نرمال

برای نصب پنجره های نرمال باید از افراد کارشناس و متخصص استفاده شود. این پنجره ها به صورت ایمن و استاندارد حمل می شوند و سالم به مقصد می رسند. تراز کردن و رگلاژ کردن پنجره ها خیلی تخصصی و بادقت و با چسب مخصوص انجام می شود. برای نصب انواع پنجره نرمال از متخصصین و کارشناسان و افراد متعهد در پنجره اسمان بهره مند باشید.

لاستیک های آب بندی پنجره نرمال

درباره لاستیک های آب بندی پنجره نرمال باید بگوییم که در این نوع درب و پنجره های نرمال، عایق حرارتی یا همون پلی آمید که در پنجره های ترمال وجود دارد وجود ندارد و به همین دلیل عایق خیلی خوبی برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی نیست. در این سیستم ها با استفاده از واشر های Epdm که دارای طول عمر و کیفیت بالایی هستند  استفاده شده است که می تواند از عبور گرد و غبار و آلودگی و آب باران به داخل خانه و ساختمان جلوگیری کرد. همچنین این لاستیک ها دارای استحکام هستند و تنوع در رنگ، قابلیت رنگ پذیری و ثبات در رنگ وجود دارد.

یراق الات پنجره آلومینیومی نرمال

از مهم ترین قسمت ها در ساخت و طراحی پنجره های نرمال یراق آلات آنها هستند اگر از یراق آلات مرغوب و محکمی استفاده شود، و متریال خوبی به کار رود پنجره نرمال مقاومت خوبی دارد و کیفیت بالایی دارد. اما اگر در یک پنجره آلومینیومی نرمال یراق الات نامرغوب استفاده شود هر چقدر هم از پروفیل های آلومینیومی درجه ۱ و استاندارد استفاده شود،  نمی توان یک پنجره مناسب را طراحی کرد در انتخاب یک باید دقت بیشتری داشت.

نگهداری پنجره آلومینیومی نرمال

درباره نگهداری پنجره آلومینیومی نرمال می توانیم بگوییم که آلومینیوم ماده بسیار مقاوم و بادوام که در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی خوردگی ماندگاری بسیاری دارد. هزینه تعمیر و نگهداری پنجره های آلومینیومی نرمال به دلیل وجود متریال با کیفیت و مقاوم بسیار کم می‌باشد.

الومینیوم از عناصری است که زیبایی خاصی دارد و در استفاده از پنجره های نرمال باعث شده است تا،  پنجره زیبایی فوق‌العاده‌ای داشته باشد. بخاطر ظرافت زیبایی و کیفیت بالای این نوع پنجره ها باعث شده است که بسیاری از طراحان و مهندسان از آن در صنعت ساختمان استفاده کنند.

قیمت پنجره نرمال چقدر است؟

پنجره های نرمال دارای قیمت متنوع هستند و رنج قیمتی ثابتی وجود ندارد. قیمت ها در نوسان است و به عواملی چون ابعاد پنجره و مدل و کیفیت ان هم بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت پنجره های نرمال با کارشناسان پنجره آسمان در ارتباط باشید. مشاوران پنجره آسمان راهنمایی کاملی در خصوص خریدو انتخاب پنجره نرمال خواهند داد.

تفاوت پنجر نرمال با ترمال در چیست؟

پنجره ترمال بریک دارای لایه ای است که نقش عایق حرارتی و رطوبتی را دارد. در این نوع پنجرها  در برابر سرما  گرما با لایه پلی امیدی ایجاد عایق شده است. اما در پنجره نرمال این عایق وجود ندارد و خیلی به پنجره های آلومینیومی در گذشته شباهت دارند و فقط مزیت ان ها زیبایی و طراحی خاص است.

نوشته پنجره نرمال اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d9%86%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84/feed/ 0
پنجره ترمال https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84/#respond Thu, 17 Mar 2022 07:22:07 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3223 در این نوع از پروفیل آلومینیومی ایرادات پروفیل های درب و پنجره آلومینیومی ساده، کاملا برطرف می شود. در این پنجره ها، تعبیه یک عایق epdm باعث می شود ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرون با داخل قطع شود. پس باعث می شود که ترمال بریک عایق 100 درصدی فضای درونی ساختمان شود. در این […]

نوشته پنجره ترمال اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
در این نوع از پروفیل آلومینیومی ایرادات پروفیل های درب و پنجره آلومینیومی ساده، کاملا برطرف می شود. در این پنجره ها، تعبیه یک عایق epdm باعث می شود ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرون با داخل قطع شود. پس باعث می شود که ترمال بریک عایق 100 درصدی فضای درونی ساختمان شود. در این نوع پروفیل ها یک الیه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت، شکست به وجود می آورد. سیستم ترمال بریک که در اروپا ابداع شده است به دلیل داشتن الستیک پلی آمید ( پلی آمید باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل می شود. ) امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر می رساند.  پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل توسط پیشرفته ترین ماشین آالت اروپایی پانچ می گردد. به علاوه امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را نیز فراهم می کند.کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی نیز از همان جا ریشه می گیرد.

پنجره ترمال بریک

برای ساخت درب و پنجره ها از متریال آلومینیوم استفاده می شود که مزیت های زیادی دارد. اما یک نقص بزرگ در این نوع متریال وجود دارد و ان رسانا بودن آن است. پنجره ترمال بریک به جای این نوع پنجره ها که دارای خاصیت رسانایی هستند، طراحی و وارد بازار شدند تا عایق خوب حرارتی باشند. در واقع نقص پنجره های آلومینیومی برطرف شد.

پروفیل پنجره ترمال بریک

پروفیل پنجره ترمال بریک در برابر دما و سرما و گرما، عایق هستند. قطعات الومینیومی را جداسازی می کنند و به صورت خارج از داخل انجام می شود. در نتیجه انتقال گرما، از طریق پروفیل ها کاهش پیدا می کند. نامی که برای این ویژگی استفاده می شود، شکست حرارتی است.

مزیت استفاده از پنجره ترمال بریک

پنجره های از نوع ترمال بریک دارای عایق حرارتی و صوتی هستند که بسیار عملکرد خوبی دارند. در برابر ورود آلودگی ها هم عایق خوبی است.

  • پنجره های ترمال بریک دارای یک لایه اضافه هستند، این لایه امنیت ساختمان را به همراه دارد. برای امنیت بیشتر خانه ها و ساختمان ها باید از این نوع پنجره ها استفاده کرد.
  • پنجره های ترمال بریک ماندگاری خوبی دارند و عمر زیادی دارند. فرسایش و خوردگی در این نوع از پنجره ها بسیار کم تر است.
  • هزینه نگهداری و تعمیر این نوع پنجره ها کم است.
  • تا 38 درصد باعث کاهش هدر رفتن انرژی در فصل زمستان می شود.
  • تا 32 درصد هم باعث کاهش اتلاف انرژی در تابستان خواهد شد.
  • طراحی فوق العاده زیبا دارد و در طرح و رنگ هم بسیار متنوع است.
  • در برابر آلودگی هوا هم مقاومت بسیار خوبی دارد.
  • وزن سبکی دارد اما در برابر وزش باد از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.
  • در برابر سرقت و زلزله بسیار ایمن است. در واقع ایمنی ساختمان را بسیار بالا می برد.

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت به حساب می آید. این پنجره با شکست حرارتی می تواند عایق بسیار خوبی باشد به دلیل داشتن ضریب انتقال حرارت بسیار بالا در آلومینیوم، هم شیشه ها دوجداره هستند و همین که از طریق تیغه پلی آمید پروفیل آلومینیومی به هم متصل شده است و دو جداره به حساب می آید. پس به همین علت است که در این روش، انتقال حرارت در پروفیل دیده نمی شود.

یکی از موارد قابل توجه در پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال این است که اتلاف انرژی در پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک از دیگر پنجره های آلومینیومی نرمال بسیار پایین تر است. در واقع برتری اینگونه پنجره ها محسوب می شود.

البته در نظر داشته باشید که در این نوع پنجره ها باید انتخاب اصولی و مناسبی از جنس و نوع پنجره ترمال بریک انجام گیرد تا اتلاف انرژی نشود.

می توانید برای خرید پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک در بهترین جنس و نوع از فروشگاه ها و تولیدی های معتبر مانند پنجره ای آسمان اقدام نمایید. در این رابطه با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

ویژگی های مهم پنجره های ترمال بریک

از ویژگی های مهم پنجره های ترمال بریک می توان به استفاده از انواع سیستم پنجره کشویی و ریلی و لولایی و دیگر انواع در پنجره ها اشاره داشت؛ که قابلیت اجرای انواع شیشه های دوجداره و سه جداره با ساختارهای مختلفی مانند سکوریت، لمینت، ساده در پنجره های ترمال بریک وجود دارد. پنجره های ترمال بریک عایق حرارت و رطوبت و صوت هستند. حمایت از محیط زیست  وجود دارد و سازگاری خوبی با ان دارند. پنجره های ترمال بریک قابلیت بازیافت دارند. در هنگام خرید پنجره های ترمال بریک با انواع متنوعی از رنگ ها مواجه خواهید شد.

طراحی پنجره ترمال بریک

خوب است که درباره طراحی پنجره ترمال بریک هم بدانیم. پنجره های ترمال بریک را به این صورت طراحی می‌کنند که؛ تیغه های مورد نظر و انتخاب شده را بین دو صفحه آلومینیوم می گذارند و به وسیله این ساخت و طراحی شرایط آب و هوایی در داخل ساختمان و خانه تنظیم میشود.

پنجره های ترمال بریک دارای فواید بسیار زیادی هستند که در موقعیت های مختلف و شرایط گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. با نصب در و پنجره های ترمال بریک میتوانید عایق بسیار خوبی در برابر گرما سرما و رطوبت و همچنین صدا ها داشته باشید.

معایب پنجره ترمال بریک

پنجره ترمال بریک مانند محصولات دیگر در کنار مزیت ها، معایبی هم دارد. از معایب پنجره ترمال بریک می‌توان به قیمت بالای این نوع محصول اشاره داشت. قیمت بالای پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دلیل وزن پروفیل آلومینیوم بکار رفته در آن است. البته یراق‌آلاتی هم که در ساخت و طراحی این نوع پنجره استفاده شده است گران است و هزینه بالایی دارد.

اگر محدودیت بودجه ندارید این جزوه ایرادات به حساب نمی آید زیرا؛ زیرا در کنار هزینه ای که برای خرید پنجره ترمال بریک انجام می دهید، از طرف دیگر از اتلاف انرژی جلوگیری می شود و هزینه پرداخت برای مصرف انرژی کمتر خواهد شد.

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک

برای تعیین قیمت پنجره های ترمال بریک عوامل زیادی موثر هستند و با احتساب این موارد، می توان قیمت توسط کارشناسان برآورد شود. این عوامل به شرح زیر هستند.

  • اندازه و ابعاد پنجره
  • نوع بازشونده پنجره که لولایی یا کشویی یا ثابت و یا هر نوع دیگری باشد.
  • نوع یراق الات و کیفیت ان ها
  • نوع پروفیل و برند آن

برای اطلاع از قیمت انواع پنجره ترمال بریک می توانید با کارشناسان پنجره اسمان در ارتباط باشید.

               پنجره لولایی لنگه مخفی TH55L

نوشته پنجره ترمال اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84/feed/ 0
آلومینیوم آکپا https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%a2%da%a9%d9%be%d8%a7/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%a2%da%a9%d9%be%d8%a7/#respond Thu, 17 Mar 2022 07:20:14 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3217 شرکت آکپا ایران کیش تولید کننده انواع پروفیل های آلومینیوم ترمال و نرمال بریک است. رنگ کاری فلزات با روش های الکترواستاتیک و دکورال و آنادایزینگ انجام می گیرد.  در سال 1387 در زمینی به مساحت 53000 مترمربع در شهرکی صنعتی به بهره برداری رسید. این بهره برداری با سرمایه گذاری خارجی و بخش خصوصی […]

نوشته آلومینیوم آکپا اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
شرکت آکپا ایران کیش تولید کننده انواع پروفیل های آلومینیوم ترمال و نرمال بریک است. رنگ کاری فلزات با روش های الکترواستاتیک و دکورال و آنادایزینگ انجام می گیرد.  در سال 1387 در زمینی به مساحت 53000 مترمربع در شهرکی صنعتی به بهره برداری رسید. این بهره برداری با سرمایه گذاری خارجی و بخش خصوصی و مشارکت شرکت آکپای ترکیه صورت گرفت.

پروفیل اکپا

از آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم سازی می توان به، سیستم درب و پنجره ترمال بریک اشاره داشت. در ابن نوع پنجره، عایقی کار گذاشته شده است که، پروفیل الومینیومی که در سطح بیرونی قرار دارد، ارتباطش را با سطح داخلی قطع نموده است. می تواند در پروفیل اکپا، رنگی که در داخل محل وجود دارد با رنگ پروفیل سطح بیرون یکی نباشد و فرق داشته باشد.

سیستم درب و پنجره ترمال بریک آلومینیومی می تواند فضای داخلی ساختمان به طور کامل و صد در صدی عایق بندی کند. درب و پنجره های ترمال بریک دارای سیستم جدیدی هستند که مانع از اتلاف انرژی و  انتقال حرارت می شود. در واقع وجود بین فریم خارجی و داخلی، لایه پلاستیکی قرار دارد که، باعث جلوگیری از انتقال حرارت می شود. ترمال بریک پروفیلی اکپا است که باعث شکست حرارتی می شود.

در و پنجره اکپا

از انواع درب و پنجره های دوجداره می توان به در و پنجره های اکپا اشاره داشت. از ویژگی های این نوع از درب و پنجره ها این است که مدرن و امروزی است و بسیار طرفدار دارد و مورد توجه بسیاری از خریداران است.

از دیگر ویژگی ها و یا مزایای در و پنجره اکپا این است که، جایگزین در و پنجره های آلومینیومی شده است و بسیار متنوع در طرح و مدل است. برای هر دکوراسیون داخلی و هر سلیقه و سبکی می توان از در و پنجره های اکپا خریداری کرد. برای مشاوره و خرید از انواع مدل ها از در و پنجره اکپا با کارشناسان پنجره آسمان در ارتباط باشید.

قیمت پنجره اکپا

قیمت پنجره اکپا به کیفیت ساخت و نوع متریال و پروفیل آن بستگی دارد. برای خرید پروفیل اکپا با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات در ارتباط با قیمت ها با کارشناسان پنجره آسمان در ارتباط باشید.

مزیت استفاده از پنجره اکپا آلومینیومی

مقاومت پروفیل های آلومینیومی از پروفیل های یو پی وی سی بیشتر است و چند برابر می باشد. دارای مقاومت زیاد است و قابلیت رنگ کردن را دارد. پروفیل های یو پی وی سی جایگزین پروفیل های الومینیومی شدند که البته قیمت بالاتری دارند.

ویژگی پنجره اکپا

پنجره های اکپا مدرن هستند و جایگزین خوبی برای پنجره های قدیمی شدند. نوع بازشوهای متنوعی دارند که از دلایل پرطرفدار بودن ان است. از هر طرح و رنگی باب سلیقه افراد مختلف، می توانید پنجره اکپا خریداری کنید.

انواع مدل ها از پنجره اکپا

  1. مدل لولایی
  2. مدل کشویی
  3. مدل الحاقی
  4. مدل کرتین وال

چرا پنجره اکپا بخریم؟

پنجره های اکپا بسیار متنوع هستند و برای هر نوع دکوراسیون و سلیقه ای مناسب هستند. عایق بسیار عالی و باکیفیتی است و قیمت مناسب و مقرون به صرفه هم دارد.

نوشته آلومینیوم آکپا اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%a2%da%a9%d9%be%d8%a7/feed/ 0
درب و پنجره آلومینیومی https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%88-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%84%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85%db%8c/ https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%88-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%84%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85%db%8c/#respond Thu, 17 Mar 2022 06:59:18 +0000 https://asemanwindow.com/?post_type=portfolio&p=3169 سیستم های درب و پنجره آلومینیومی دارای یک عایق epdm هست. که باعث میشود ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرون با داخل قطع شود. و به ما این امکان را میدهد که رنگ داخل محل استفاده با رنگ بیرون متفاوت باشد. درب و پنجره آلومینیومی انتخابی فوق العاده برای محیط های بیرونی است. این در […]

نوشته درب و پنجره آلومینیومی اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>

سیستم های درب و پنجره آلومینیومی دارای یک عایق epdm هست. که باعث میشود ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرون با داخل قطع شود. و به ما این امکان را میدهد که رنگ داخل محل استفاده با رنگ بیرون متفاوت باشد. درب و پنجره آلومینیومی انتخابی فوق العاده برای محیط های بیرونی است. این در و پنجره ها باید در برابر شرایط آب و هوایی خارجی مقاومت کنند.

شرکت پنجره آسمان یکی از شرکت های معتبر در تولید انواع درب و پنجره می باشد.

نوشته درب و پنجره آلومینیومی اولین بار در پنجره آسمان. پدیدار شد.

]]>
https://asemanwindow.com/portfolio/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%88-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%84%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85%db%8c/feed/ 0