خرید و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

خرید و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

این رورها خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی از سوی افراد و شرکت های ساختمانی و دکوراسیون و زیبایی باب شده است. روز به روز هم از این محصول استقبال بیشتری می شود. از دلایل استقبال افراد از پنجره های یو پی وی سی، مزایای استفاده از ان است که راحتی و آسایش افراد خانه را در بر دارد.

در این مطلب درباره نکات مهم در خرید پنجره UPVC، پنجره دوجداره در کرج نحوه محاسبه قیمت ان و مزایا خرید این محصول می خوانیم.

نکات مهم در خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی

نکات مهم در خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی
پنجره دوجداره یو پی وی سی

از الزامات خانه های امروزی ان هم در شهرهای بزرگ، وجود پنجره های دوجداره است. پس اگر قصد خرید ان را دارید همراه ما باشید و موارد و نکات طلایی خرید پنجره دو جداره را بدانید.

اهمیت پروفیل در کیفیت پنجره دوجداره

از مهم ترین آیتم ها در خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی این است که از چه پروفیلی استفاده شده است و آیا بر اساس ویژگی هایش انتخاب شده است؟

در انتخاب پروفیل مناسب باید ضخامت ان مورد توجه قرار گیرد. ضخامت استاندارد برای پروفیل پنجره های دوجداره 3 میلی متر است که باید رعایت شود.

در مورد بعدی از انتخاب پروفیل، جنس آن است که بهتر است آلومینیومی و آهنی نباشد تا اتلاف انرژی زیاد هم وجود نداشته باشد. جنس پروفیل از آلومینیوم ترمابریک، آلوود و یو پی وی سی، کیفیت و عملکردی بسیار خوب دارند.

اهمیت تقویت گالوانیزه در خرید پنجره دوجداره

اهمیت تقویت گالوانیزه در کیفیت پنجره دوجداره
اهمیت تقویت گالوانیزه در خرید پنجره دوجداره

استحکام و مقاومت درب و پنجره های دوجداره بر اساس تقویت گالوانیزه رقم می خورد. تقویت کننده گالوانیزه در داخل پروفیل قرار می گیرد. گالوانیزه هم بر اساس محفظه قرار گیری مشخص می گردد. باید یه ضخامت ورق ان هم اهمیت داد که بر اساس استانداردها باید در کمترین حالت در حدود یک و نیم میلی متر باشد.

موارد بالا درباره تقویت گالوانیزه در خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی بسیار مهم است و حتما مورد نظر قرار گیرد تا محصول از استحکام و مقاومت و عملکرد خوبی برخردار باشد.

نوار درزبندی در پنجره یو پی وی سی دوجداره

مورد مهم دیگری که در خرید و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی باید مد نظر داشت و به ان اهمیت داد، نوار درزبندی است. جنس این نوار از نوعی لاستیک است م با نام EPDM می شناسند. این نوار مقاومت پنجره ها را در برابر باز و بسته شدن ها، مقاوم و محکم نگه می دارد.

بهتر است جنس و نوع درزبندی مرغوب و استاندارد باشد چون در کیفیت و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی تاثیرگذار هستند. جنس نامرغوب مقاومت خوبی ندارد و دچار پوسیدگی می شود. در نتیجه کارایی لازم از پنجره های دوجداره مشاهده نخواهد شد. هم آلودگی هوا و هم آلودگی صوتی را منجر خواهد شد.

کیفیت یراق آلات در پنجره های UPVC

برای خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی از نوع مرغوب و باکیفیت باید به کیفیت یراق آلات استفاده شده اهمیت داد. معمولا یراق آلات باکیفیت قیمت بیشتری دارند و بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی اثرگذار هستند. برخی مراکز برای پایین آوردن قیمت از یراق آلات بی کیفیت استفاده می کنند. البته که انتخاب نوع یراق الات به طراحی و اندازه پنجره ها بستگی دارد که در نوع خودش بهترین انتخاب شود، کارایی بهتری خواهید دید.

جنس شیشه در پنجره های UPVC

کیفیت در پنجره های UPVC
جنس شیشه در پنجره های UPVC

از موارد مهم در خرید و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی جنس شیشه است. مهم ترین موارد هم در جنس شیشه، ضخامت و کیفیت ان است که در قیمت هم تاثیرگذار است. باید از دو شیشه با ضخامت و کیفیت یکسان در ساخت پنجره های دوجداره استفاده شود.

مورد دیگر چسب استفاده شده است که باید از چسب مرغوب پلی سولفات استفاده شود. در این صورت راه های نفوذ هم بسته خواهد شد.

برای افزایش کیفیت در پنجره های دوجداره ان را خلاء سازی کرده تا در میان ان نوعی گاز تزریق گردد. گاز باید خالص باشد.

قیمت پنجره دوجداره

نمی توان در خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی، قیمت مشخصی ارائه داد. زیرا ایتم هایی وجود دارد که همه در قیمت نهایی موثر هستند. برند پروفیل دوجداره، نوع شیشه در پنجره ها، متراژ پنجره ها و چند لنگه بودن آن ها وجود کتیبه و تعداد بازشوها، همه و همه در تعیین قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی موثر خواهند بود.

برای اطلاع از قیمت درب و پنجره های دو جداره می توانید با شرکت پنجره آسمان در ارتباط باشید تا از سوی کارشناسان راهنمایی و مشاوره گردید.

راه های صرفه جویی در هزینه و قیمت خرید پنجره یو پی وی سی

برای اینکه در خرید پنجره های دوجداره متحمل هزینه های زیاد نگردید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  1. تعداد بازشوها هر چه کم تر باشد، قیمت تمام شده هم کم تر خواهد بود.
  2. می توانید از بازشوهای معمولی استفاده کنید تا هزینه کم تری برایتان ایجاد شود. استفاده از بازشوهای دوحالته و کشویی می تواند هزینه شما را در خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی بالاتر ببرد.
  3. می توانید کتیبه ها را که عامل افزایش قیمت و هزینه هستند را حذف نمایید.
  4. طراحی پنجره دوجداره خود را به شرکت های باتجربه و معتبر بسپارید. پنجره ها طوری طراحی خواهند شد که به کم ترین مقدار پروفیل نیاز خواهند داشت.

سخن آخر

برای خرید و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در این مطلب نکات و موارد مهمی بیان شد که خوب است قبل از خرید و برای کاهش هزینه ها به کار بندیم. از مهم ترین موارد در خرید مطمئن از پنجره های دوجداره، انتخاب شرکت باتجربه و معتبری است که فروش و نصب را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت داشته باشد.

برای خرید و نصب درب و پنجره های UPVC و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان پنجره آفتاب در تماس باشید.

سوالات متداول خرید و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی
  1. برای کاهش هزینه در خرید پنجره دوجداره چه راه کارهایی وجود دارد؟
    راه کارهایی برای کاهش هزینه ها در خرید این محصول خیلی کامل در مقاله امده است.
  2. از بهترین برند خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی کدام برندها هستند؟
    برند هافمن و وین تک و ایده آل از بهترین مدل ها و برندها در تولید پنجره های دوجداره هستند.
  3. آیا نصب در و پنجره یو پی وی سی شامل گارانتی می شود؟
    همان گونه که خود متریال دارای ضمانت و گارانتی است، نصب ان هم از سوی نصاب شامل ضمانت خواهد شد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *