خرید پنجره‌های دوجداره ترمال بریک

 پنجره‌ دوجداره ترمال بریک

این روزها برای مصرف بهینه انرژی و صرفه جویی در هزینه های ناشی از مصرف ان، اقدامات مفیدی صورت گرفته است. عایق بندی خانه ها و فضاهای کاری و اداری از راه های جلوگیری از مصرف زیاد انرژی است. برای عایق بندی خانه ها ابتدا از در و پنجره باید شروع کرد. خرید پنجره‌ دوجداره ترمال بریک از ایده های برتر در کاهش مصرف انرژی است.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا درباره مزیت خرید پنجره‌ دوجداره ترمال بریک و ویژگی های ان بیشتر بدانیم.

ترمال بریک چیست

ترمال بریک نوعی عایق است که در قسمت خارجی چهارچوب هر سازه ای مانند درب و پنجره قرار می گیرد. قدرت این عایق بسیار زیاد است و قابلیت این را دارد تا از جا به جایی حرارت جلوگیری کند. این متریال برای جدا سازی سازه هایی بیشتر مورد استفاده دارد که دارای هدایت حرارتی زیادی هستند. از این رو در درب و پنجره ها هم مورد استفاده دارد.

آلومینیوم رسانای خوبی برای گرما و سرما است. از این رو استفاده ان در ساخت درب و پنجره باعث می شود تا گرما و سرما از محیط خارج شود و در واقع عایق حرارتی خوبی محسوب نمی شود. از این رو تیغه پلی امید عایق در میان پروفیل قرار داده می شود. پس جداره بیرونی با درونی هیچگونه ارتباطی نخواهد داشت. پروفیل الومینیوم به ترمال بریک یا عایقی مناسب تبدیل می شود.

با طراحی پنجره‌های دوجداره ترمال بریک، ایرادات زیادی از نوع الومینیومی برطرف می شود. این نوع پنجره ها دارای فن اوری بسیار جدید و پیشرفته می باشند. در ساخت و طراحی پنجره‌ دوجداره ترمال بریک از دو فریم الومینیوم استفاده شده است. این طراحی باعث شده است تا مصرف انرژی  هدر رفتن ان به کم ترین مقدار برسد. کاهش و کنترل انتقال حرارت را می توان از این نوع پنجره ها انتظار داشت.

ویژگی پنجره‌های ترمال بریک

مزیت پنجره‌های ترمال بریک
ویژگی پنجره‌های ترمال بریک

پنجره‌های دوجداره ترمال بریک دارای تیغه پلی امید هستند که عایق بسیار خوب حرارتی محسوب می شوند. عابق رطوبت و صوت هم هستند. برای اینکه در مصرف انرژِی صرفه جویی شود از این نوع پنجره های دوجداره استفاده می شود.

پنجره‌های ترمال بریک عایق صوت هم هستند و با استفاده از ان ها می توان ارامش را در فضای خانه و یا محیط اداری ایجاد نمود.

از خصوصیت دیگر این پنجره ها می توان به وزن سبک ان ها اشاره داشت. البته این مورد قابل ذکر است که با وجود وزن کم، مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار دارند. انواع متنوع در رنگ و مدل های این نوع پنجره دوجداره موجود می باشد و با هر سلیقه ای می توان به خرید پنجره‌ دوجداره ترمال بریک پرداخت.

قیمت پنجره‌های ترمال بریک

ویژگی پنجره‌های ترمال بریک
قیمت پنجره‌های ترمال بریک

پارامترهای زیادی در تعیین قیمت خرید پنجره‌ ترمال بریک اثرگذار هستند. از این موارد می توان به برند پروفیل مورد استفاده در ساخت، یراق آلات و نوع بازشو، نوع و مدل شیشه مورد استفاده در این نوع پنجره ها و کیفیت لاستیک های اب بندی اشاره کرد. در ادامه با عوامل موثر بر قیمت درب و پنجره اشنا می شویم.

تاثیر برند پروفیل در قیمت پنجره‌ ترمال بریک

اینکه برند پروفیل مورد استفاده در ساخت پنجره‌ دوجداره ترمال بریک چیست و از کدام کمپانی است، علاوه بر کیفیت در قیمت هم تاثیر گذار است. بهتر است در ساخت از نوع باکیفیت و استاندارد استفاده شود. استفاده از متریال نامرغوب باعث ایجاد هزینه های تعمیر و تعویض خواهد شد.

تاثیر ابعاد و اندازه فریم بر قیمت پنجره دوجداره

ابعاد و اندازه پنجره ها در قیمت پنجره دوجداره تاثیر می گذارد. طبیعی است که هر چه قدر ابعاد بیشتر باشد، قیمت خرید پنجره‌های دوجداره ترمال بریک هم بیشتر خواهد بود. پس قبل از خرید بهتر است کارشناس محل را بازدید کند و اندازه دقیق و تخصصی گرفته شود.

تاثیر یراق الات و مدل بازشو در قیمت پنجره دوجداره

تنوع بسیار زیادی در نوع بازشوها برای پنجره دوجداره وجود دارد. انواع کشویی، لولایی، دوحالته، فولکس و آکاردئونی و دیگر مدل ها وجود دارند. بر اساس نوع پنجره دوجداره از ان ها انتخاب می شود. نوع و مدل یراق الات در قیمت پنجره دوجداره بسیار تاثیرگذار هستند. اگر یراق الات برند و باکیفتی استفاده شود، ماندگاری بهتر و کیفیت بهتری از خرید پنجره‌ ترمال بریک خواهید داشت.

تاثیر کیفیت لاستیک آب بندی بر قیمت پنجره دوجداره

لاستیک آب بندی از متعلقات در ساخت پنجره دوجداره است که کیفیت ان در قیمت تاثیر می گذارد. روش های مختلف در ساخت و اسمبل کردن پنجره ترمال بریک وجود دارد که در قیمت گذاری هم تاثیر می گذارد.

شیشه پنجره دوجداره ترمال بریک

ضخامت شیشه، جداره های ان و رنگی بودن و برند بودن ان در قیمت گذاری پنجره های دوجداره تاثیر دارد. سکوریت بودن یا لمینت بودن شیشه هم در قیمت پنجره‌ ترمال بریک اثر خواهد گذاشت.

مزیت استفاده از پنجره‌ ترمال بریک

خرید پنجره‌ دوجداره ترمال بریک
مزیت استفاده از پنجره‌ ترمال بریک

در کل این متن به ویژگی های پنجره‌ ترمال بریک و مزیت خرید پنجره‌های دوجداره ترمال بریک اشاره شده است. اما برای جمع بندی این مزایا م توان موارد زیر را در نظر داشت.

  • دارای عایق رطوبتی خوب
  • دارای وزن کم و سبکی
  • عایق خوب حرارتی
  • عایق صوتی
  • مقاومت خوب در برابر ضربه و فشار
  • سازگار با محیط زیست
  • دارای قابلیت بازیافت
  • ایمنی خوب در برابر زلزله و سرقت
  • دارای تنوع در رنگ و مدل
  • ماندگاری خوب و عمر طولانی
  • نیاز کم به تعمیرات

در نهایت

در این مقاله اهمیت  استفاده و خرید پنجره‌ دوجداره ترمال بریک را متوجه شدیم. برای اینکه بهترین عملکرد را از پنجره‌های ترمال بریکشاهد باشید، با را از مراکز معتبر خریداری نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت با کارشناسان پنجره اسمان و تولید کننده در و پنجره در تهران در تماس باشید.

سوالات متداول خرید پنجره‌ دوجداره ترمال بریک

ترمال بریک چیست؟

لایه ای است که در بین پروفیل الومینیومی پانچ می شود تا رسانا بودن آلومینیوم را از بین ببرد. این لایه پلیمری، پلی آمید نام دارد.

مزیت خرید پنجره‌ دوجداره ترمال بریک چیست؟

از اتلاف انرژی و دما جلوگیری می کند. مزایای استفاده از این نوع پنجره کامل در این مقاله امده شده است.

آیا در پنجره‌ ترمال بریک می توان انواع شیشه را به کار برد؟

پنجره‌های دوجداره ترمال بریک قابلیت به کارگیری انواع پنجره های دوجداره سه جداره و سکوریت و لمینت را دارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *