همه چیز درباره توری پلیسه و کاربرد آن

اگر برای خلاص شدن از ورود حشرات به دنبال خرید توری مناسب درب و پنجره هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا همه چیز درباره توری پلیسه و کاربرد آن بدانیم.

همه چیز درباره توری پلیسه و کاربرد آن

برای تهویه هوا و استفاده از هوای طبیعی در فصول دارای اب و هوای خوب و معتدل، بیشتر افراد پنجره های را باز می کنند. اما مشکلی که وجود دارد این است که با باز گذاشتن درب و پنجره، حشرات وارد خانه می شوند و آرامش را از افراد سلب می کنند. برای حل این مورد از توری پلیسه استفاده می شود.

توری پلیسه پنجره دوجداره

خرید توری پلیسه پنجره دوجداره
قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره

از جدیدترین مدل ها برای توری پلیسه، توری پلیسه پنجره دوجداره است. برای جلوگیری از عبور حشرات به فضای داخلی از ای توری ها استفاده می شود. از توری پلیسه پنجره دوجداره می توان برای همه انواع اب و هوا استفاده کرد. توری پلیسه از قسمت های مختلف تشکیل شده است که در کیفیت و قیمت تاثیرگذار هستند.

انواع توری پلیسه

توری پلیسه دارای دو نوع است. با توجه به کاربرد مورد نظر انتخاب می شود و مورد استفاده دارد. البته توری های پلیسه از هر نوع که باشند از نظر جنس و متریال تفاوتی ندارند. از انواع توری پلیسه، توری پلیسه تک فریم و دبل فریم هستند که در ادامه بیشتر با ان ها آشنا می شویم.

توری پلیسه تک فریم چیست

قیمت توری پلیسه تک فریم
توری پلیسه تک فریم

توری پلیسه تک فریم از انواع توری پلیسه است که در زمانیکه این نوع توری بسته می شود در درون قاب محکم شده و عایق خوبی برای جلوگیری از ورود و نفوذ حشرات به خانه است. در زمانیکه این توری باز می شود در قاب آلومینیومی قرار دارد که می تواند دید خوبی ایجاد کند و نور خوبی هم وارد خانه شود.

برای بالا بردن عمر توری باید روش نگهداری درست و اصولی هم داشته باشید. مثلا در زمانی کاربرد توری پلیسه را نیازی نیست، آن را درون قاب آلومینیومی قرار دهید. توری پلسه تک فریم خاصیت مکانیکی دارد که؛ توری در هنگام قرارگیری در قاب به صورت یکطرفه جای می گیرد.

انتخاب رنگ در توری های تک فریم

شاید برای شما هم جذاب باشد که در دانستن همه چیز درباره توری پلیسه و کاربرد آن از رنگبندی در انتخاب ان هم بدانید. اگر قصد خرید توری پلیسه تک فریم را دارید، انتخب رنگ را می توان در رنگ های قهوه ای روشن و تیره و سفید داشته باشید. بیشترین رنگی که در پلیسه تک فریم پنجره های دوجداره استفاده می شود، سفید است و پرکاربردترین رنگ  محسوب می شود.

در پنجره های از نوع لمینت و رنگی، برای پنجره هایی که به رنگ مشکی هستند، بهتر است توری قهوه ای و توری با قاب مشکی استفاده شود تا نمای زیباتری پیدا کند.

توری پلسه دبل فریم

خرید توری پلسه دبل فریم
قیمت توری پلسه دبل فریم

از انواع دیگر توری پلیسه در مطلب همه چیز درباره توری پلیسه و کاربرد آن می توان توری پلیسه دوبل فریم را نام برد. این نوع توری در پشت پنجره و یا در پشت قاب قابلیت جمع شدن را دارد. از مزایای این نوع نوری پلیسه می توان به این مورد اشاره داشت که جلوی نور را نمی گیرد و کاملا به یک طرف جمع می شود و ظاهر پنجره هم تغییری نمی کند.

برای شستشوی این نوع توری می توان ان را از قاب جدا کرد و خیلی راحت شستشو را انجام داد. توری در این نوع، به کمک آهنربا نگه داشته می شود. مانند توری تک فریم مکانیکی نمی باشد. توری پلیسه در مدل دوبل انواع مختلفی دارد که ب ان ها اشاره می شود.

توری دوبل فریم یکطرفه؛ توری دوبل فریم دو طرفه؛ توری دوبل فریم دوطرفه آزاد هستند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

توری ها پلیسه دبل فریم دارای رنگبندی متنوع هستند که مشتری با هر سلیقه ای از ان ها انتخاب کند. اما پرفروش ترین و پرطرفدارترین رنگ همه چی توری پلیسه دوبل و کاربرد آن رنگ سفید است. در رنگ های قهوه ای، سفید و مشکی و شامپاینی، طرح چوب و طرح چوب قهوه ای تیره هم موجود می باشد.

کاربرد توری پلیسه چیست

در مطلب همه چیز درباره توری پلیسه و کاربرد آن باید به مهم ترین کاربردهای این نوع توری اشاره شود تا برای خرید انتخاب راحت و آگاهانه ای را داشته باشید.

  • این نوع توری ها خیلی راحت تمیز می شوند.
  • مانع از ورود آلودگی و گرد و غبار و حشرات ازار دهنده به خانه می شوند.
  • نصب راحتی و اسانی دارد.
  • در همه شرایط آب و هوایی و اقلیمی قابل نصب و استفاد است.
  • دارای کیفیت خوبی است و عمر طولانی دارد. تعویض زود هنگام را از این نوع توری ها شاهد نخواهید بود.

پرکاربردترین و پرفروش ترین توری پلیسه دوجداره کدام است

از پرکاربردترین و پرطرفدارترین توری پلیسه دوجداره، توری پلیسه مگنتی است. این نوع توری نیازی به قرار گرفتن در تنه پنجره ندارد و پیچ و مهره هم استفاده ای نمی شود. این مدل توری همان طور که از نامش هم پیداست دارای آهنربا است و خاصیت مغناطیسی دارد که باعث می شود به قاب پنجره بچسبد.

در نهایت

در این مطلب سعی بر ان بود تا همه چیز درباره توری پلیسه و کاربرد آن بدانیم. امیدواریم با موارد و نکات ارائه شده در این مطلب، بهترین خرید و انتخاب از توری پلیسه را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر از قیمت و مشاوره در نحوه خرید می توانید با کارشناسان پنجره آسمان در ارتباط باشید.

سوالات متداول همه چیز درباره توری پلیسه و کاربرد آن

بهترین رنگ برای توری پلیسه چه رنگی است؟

رنگ توری پلیسه بر اساس قاب ان انتخاب می شود اما پرطرفدارترین رنگ در هر نوع، رنگ سفید است.

نحوه شستشو توری پلیسه چیست؟

برای شستشوی توری پلیسه، ان را از قاب باید جدا نمود. در ادامه با دستمال مرطوب ان را تمیز می کنند.

توری پلیسه را در چه نوع اب و هوایی می توان مورد استفاده قرار داد؟

توری پلیسه و کاربرد آن در همه آب و هوا وجود دارد و تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *