درب یو پی وی سی تمام شیشه

اگر قصد خرید درب یو پی وی سی تمام شیشه برای سرویس بهداشتی و حمام خانه خود را دارید، در این مطلب همراه ما باشید تا درباره ویژگی های این محصول و مزایای استفاده از آن بیشتر بدانیم.

درب یو پی وی سی تمام شیشه

از انواع درب های یو پی وی سی می توان به درب یو پی وی سی تمام شیشه که بیشتر هم برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود، نام برد. از مزایای استفاده از این نوع درب ها، مقاومت آن ها در برابر رطوبت و آب است که در سرویس بهداشتی و حمام هم کاربرد دارند.

علاوه بر اینکه درب یو پی وی سی تمام شیشه عایق رطوبت است، زیبا است و در طرح های متنوع ساخته می شود. این نوع درب ها عایق صدا و بو هم می باشند.

استفاده درب های UPVC برای سرویس بهداشتی

درب های یو پی وی سی را برای سرویس بهداشتی و حمام، به چند مدل می توان مورد استفاده قرار داد. مدل استفاده ای نوع درب ها به شرح زیر است.

  • درب تمام پنل یو پی وی سی است که تمام ورق پنل است و برای محیط مرطوب چون سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا این مدل درب را بدون قسمت پایینی قاب یا همان آستانه طراحی و تولید می کنند تا برای سرویس بهداشتی مناسب تر باشد. می توان خیلی راحت سرویس را شستشو کرد، بدون آنکه آسیبی به درب وارد شود.
  • درب UPVC تمام شیشه یا تمام آینه از مدل های پر استفاده برای سرویس بهداشتی و فضاهای مرطوب است. از این مدل در مکان عمومی خیلی استفاده نمی شود.
  • از مدل دیگر درب تمام شیشه ترکیبی با پنل است. ترکیب پنل و شیشه هم زیبا است و هم می توان از ان در مکان های عمومی هم استفاده کرد. می توان در قسمت بالایی این مدل درب، از شیشه دوجداره استفاده کرد.

چرا از درب UPVC برای سرویس بهداشتی استفاده شود

خرید درب UPVC برای سرویس بهداشتی
درب UPVC برای سرویس بهداشتی

با توجه به اینکه درب های یو پی وی سی یا پلی وینیل کلراید سخت شده دارای ویژگی هایی چون مقاومت در برابر پوسیدگی و عمر طولانی و کیفیت بالا هستند، برای محیطی مرطوب چون سرویس بهداشتی و حمام بسیار مناسب هستند و کاربرد دارند.

hین نوع درب ها از نوعی پلاستیک فشرده شده با چگالی بالا که سفت و سخت هستند، ساخته شده اند.

از درب های مناسب برای سرویس بهداشتی، درب یو پی وی سی شیشه ایست که دارای عایق بندی کامل در برابر آب و رطوبت است.

ویژگی درب UPVCتمام شیشه

وقتی می گوییم برای سرویس بهداشتی از درب یو پی وی سی تمام شیشه استفاده می شود، منظور استفاده از شیشه برفی، مشجر، غیر شفاف، مات و سند بلاست و آینه است. این ها همه به صورت دوجداره استقاده می شوند.

شیشه های مات و غیر شفاف به صورت دوجداره برای سرویس بهداشتی کاربرد دارند که هم زیبا و هم مقاوم و سخت هستند.

درب PVC یا UPVC برای سرویس بهداشتی

قیمت درب PVC یا UPVC برای سرویس بهداشتی
درب PVC یا UPVC برای سرویس بهداشتی

برای سرویس بهداشتی و حمام هم ار درب های پی وی سی و هم یو پی وی سی استفاده می شود و هر دو دارای مزیت و ویژگی های ارزنده و کاربردی هستند. استفاده از درب یو پی وی سی تمام شیشه به دلیل عمر بیشتر و عملکرد بهتر، مناسب تر هستند که البته قیمت بالاتری هم دارند. از درب یو پی وی سی گرد و عبار نفوذ نمی کند که از مزیت های خاص استفاده از این نوع درب است.

قیمت درب یو پی وی سی برای حمام

قیمت درب یو پی وی سی تمام شیشه و مناسب برای سرویس بهداشتی بر اساس کیفیت  متریال استفاده شده مشخص می شود. برای اطلاع از درب پی وی سی و یو پی وی سی مناسبب سرویس بهداشتی و حمام با کارشناسان مجموعه پنجره آسمان در ارتباط باشید.

ویژگی درب یو پی وی سی برای حمام و سرویس بهداشتی

خرید درب یو پی وی سی برای سرویس بهداشتی
ویژگی درب یو پی وی سی برای سرویس بهداشتی

اگر تصمیم دارید برای سرویس بهداشتی و حمام خود از درب UPVC خریداری نمایید، بهتر است از ویژگی هایش هم بدانیم. ویژگی های درب یو پی وی سی به شرح زیر است.

  • دارای مقاومت خوبی در برابر نور خورشید دارند. پس ظاهر ان ها زود از بین نمی رود و تغییر نمی کند.
  • در برابر نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم هستند. پوسیدگی ندارند و عمر طولانی دارند.
  • عایق حرارتی هستند و برای محیط گرمسیری بسیار مناسب هستند.
  • درب یو پی وی سی تمام شیشه برای سرویس بهداشتی دارای وزن سبک هستند.
  • درب های UPVC را می توان بازیافت کرد. دوستدار طبیعت هستند.

نصب درب یو پی وی سی

نصب درب یو پی وی سی باید توسط متخصص و کارشناس انجام شود. اگر نصب درب ها به درستی انجام شود، می توانید عملکرد واقعی این نوع درب ها را مشاهده نمایید؛ در غیر این صورت کارایی خوبی نخواهند داشت. برای نصب درب یو پی وی سی می توانید از خدمات و مشاوره مجموعه پنجره آسمان بهره مند باشید و نصب توسط کارشناسان حرفه ای ما صورت گیرد.

در نهایت

برای خرید درب یو پی وی سی شیشه ای و نصب و دریافت مشاوره، شرکتی معتبر را انتخاب نمایید تا علاوه بر فروش محصولات باکیفیت، گارانتی و پشتیبانی خوبی هم داشته باشد. با انتخاب پنجره آسمان می توانید، تمامی محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید.

سوالات متداول درب یو پی وی سی شیشه ای

چرا از درب یو پی وی سی تمام شیشه براس سرویس بهداشتی استفاده کنیم؟

درب های تمام شیشه UPVC برای سرویس بهداشتی و حمام مناسب هستند که هم زیبا و هم عایق خوبی در برابر آب و رطوبت هستند. دیر فرسوده می شوند و عمر طولانی دارند.

درب یو پی وی سی تمام شیشه چگونه طراحی می شود؟

طراحی درب یو پی وی سی تمام شیشه به گونه ای است که یک سوی آن از آینه استفاده می شود که دید نداشته باشد.

در ساخت درب UPVCتمام شیشه  از چه نوع شیشه ای استفاده می شود؟

در ساخت درب UPVCتمام شیشه  از شیشه های مشجر و غیرشفاف و اینه و برفی به صورت دوجداره استفاده می شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *