سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج
برای سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج و تهران بهتر است با کارشناسان مجموعه پنجره آسمان در ارتباط باشید تا هم از نحوه خرید اطلاع یابید و هم با توجه به انواع مختلف این محصول، بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. کارشناسان شرکت پنجره آسمان شما را در انتخاب و خرید پنجره های یو پی وی سی مشاوره و راهنمایی می کنند.

بهترین پنجره یو پی وی سی در تهران

بهترین سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج و تهران
سفارش پنجره یو پی وی سی

پنجره های دوجداره در کرج در متریال و ابعاد مختلف وجود دارند. برای سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج و تهران حتما نیاز به بازدید کارشناس از محل می باشد. در این صورت هم قیمت و هم بهترین انتخاب از پنجره های یو پی وی سی انجام می شود.

اما برای اینکه خرید آگاهانه ای از پنجره های یو پی وی سی داشته باشید، در ادامه درباره مزایا و ویژگی های این پنجره ها بیشتر می خوانیم.

پنجره UPVC

مهم ترین متریالی که در ساخت پنجره های یو پی وی سی استفاده می شود، پروفیل است. اگر پروفیل استفاده شده مرغوب و باکیفیت نباشد، پنجره ساخته شده بی کیفیت بوده و مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت. پس در سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج حتما به جنس پروفیل استفاده شده اهمیت دهید.

در اثر استفاده از پروفیل بی کیفیت و نامرغوب، تغییر رنگ در پروفیل، تغییر فرم  و شکستگی را شاهد خواهید بود. در این حالت باید هزینه دیگری را برای تعمیر یا تعویض متحمل شوید و این اصلا مقرون به صرفه نیست. پس باید از تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر، پنجره دو جداره با متریال باکیفیت خریداری نمایید.

بسیاری از پروفیل های نامرغوب در بازار وجود دارند که استاندارد نیستند و در ساخت پنجره یو پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج و تهران از پنجره اسمان داشته باشید، خدمات باکیفیت ارائه کرده و تضمین می نماید که از متریال اصل و اورجینال استفاده نموده است.

در صورتیکه پنجره دوجداره UPVC از نوع تولید باکیفیت و استاندارد باشد و همچنین نصب خوب و با دقت داشته باشد، کارایی چشمگیری را از این محصول باید انتظار داشت.

سفارش پنجره یو پی وی سی سه جداره یا دو جداره بدهیم

سفارش پنجره یو پی وی سی سه جداره
سفارش پنجره یو پی وی سی

ممکن است این سوال برای مشتریان عزیز پیش اید که می توانیم پنجره سه جداره سفارش دهیم. در پاسخ باید گفت که می توان این کار را کرد اما لازم نیست برای همه فضاها و مناطق استفاده شود. در بسیاری از مکان ها همان نوع دوجداره کارایی لازم و عملکرد خوبی خواهد داشت.

البته این نکته هم قابل ذکر است که پروفیل پنجره های سه جداره ضخیم تر هستند و ممکن است در بعضی جاها نتوان از ان استفاده کرد.

اهمیت یراق در کارایی پنجره یو پی وی سی

انتخاب یراق آلات باکیفیت و مرغوب در کیفیت محصول نهایی بی تاثیر نیست. اگر برند مناسبی از یراق الات انتخاب شود، هم هزینه ها کم تر می شود و هم طول همر بیشتری از یراق الات را شاهد خواهید بود. یراق الات درب و پنجره نوع یو پی وی سی از حدود صد قطعه متصل به هم ساخته شده است. این قطعات مانند ماشین بازشونده عمل می کنند.

مشخصات پنجره UPVC باکیفیت

در هنگام سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج و تهران باید نوع مرغوب و باکیفیت خریداری شود تا کارایی لازم را داشته باشد. پس درباره محصول باکیفیت از پنجره یو پی وی سی بدانیم.

پروفیل در پنجره UPVC

از پرمصرف ترین متریال در ساخت پنجره یو پی وی سی پروفیل است. مهم ترین ویژگی ان زیبایی و استحکام است. این متریال دارای ویژگی هایی چون خم شدگی، وزن کم، عایق حرارتی، عایق الکتریسیته، مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی و انعطاف پذیری و موارد دیگر از ویژگی های پروفیل باکیفیت است.

شیشه در پنجره دو جداره یو پی وی سی

یک شیشه باکیفیت برای ساخت سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج باید مشخصات زیر را داشته باشند.

  • شیشه ها باید باکیفیت و درجه یک و بدون خط و خش باشند.
  • باید تولید کارخانه ای باشد تا گاز ارگون میانی استاندارد داشته باشد.
  • باید شیشه بدون موج باشد.
  • جداره بیرونی شیشه های دو جداره باید 6 میلی متری باشد. در این صورت در برابر ضربه مقاومت خوبی دارند.
  • دوجداره داخل شیشه باید بدون لک و هرگونه الاینده ای باشد.

یراق الات UPVC

یراق الات در کیفیت پنجره های یو پی وی سی بسیار تاثیر گذارند. باید از لولا، دستگیره و قفل و اسپانیولت باکیفیت ساخته شود. یراق الات باکیفیت در طرح های متنوع و زیبا هستند که پنجره دو جداره UPVC را باید از چهار جهت قفل کند.

یراق الات باکیفیت براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب، بوسیله قفل های قارچی شکل به قابهایشان محکم می شوند که باعث ایمنی بسیار درب و پنجره های دوجداره UPVC می شوند.

کیفیت پنجره upvc گالوانیزه محار داخل آن

کیفیت پنجره upvc
پنجره upvc گالوانیزه

از موارد مهم و تاثیرگذار در کیفیت پنجره UPVC گالوانیزه مهار داخل ان است. این فلز U شکل است که در تمام قسمت های پروفیل قرار می گیرد و باعث می شود که پروفیل پنجره یو پی وی سی در اثر تغییر دما، حالتش تغییر نکند. از دیگر مزیت های گاوانیزه این است که، پیچ یراق الات نصب شده روی پروفیل را حفظ می کند.

انتخاب کارخانه تولید پنجره دو جداره

برای اینکه پنجره دو جداره باکیفیتی را خریداری نمایید باید سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج را در پنجره اسمان داشته باشید تا ضمانتی بر تولید محصول باکیفیت دهد. با وجود ماشین الات صنعتی باکیفیت و استاندارد، قطعا محصولات باکیفیت تری هم تولید خواهد شد. تولید و جوش قاب پنجره های یو پی وی سی با بهترین دستگاه ها انجام می شود تا محصول نهایی باکیفیت تولید گردد.

در نهایت

برای سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج و تهران بهتر است با کارشناسان مجموعه پنجره آسمان در ارتباط باشید تا هم از نحوه خرید بیشتر بدانید و هم با توجه به انواع مختلف این محصول، انتخاب مناسبی داشته باشید.

 سوالات متداول سفارش پنجره یو پی وی سی
  1. شیشه باکیفیت دوجداره چه ویژگی دارد؟
    شیشه باکیفیت دوجداره دارای جام شیشه با درجه A است که بدون موج و خال می باشد.
  2. جنس ورق اصلی در پنجره های یو پی وی سی چگونه باید باشد؟
    باید از نوع گالوانیزه باشد. اگر از فلزات دیگر استفاده شود کیفیت مطلوب را ندارد.
  3. مهم ترین متریال استفاده شده در پنجره های یو پی وی سی چیست؟
    از پرمصرف ترین و مهم ترین متریال در ساخت پنجره  UPVCپروفیل است. مهم ترین ویژگی ان  هم زیبایی و استحکام است.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *