قیمت و خرید پنجره دوجداره ریلی

قیمت و خرید پنجره دوجداره ریلی

از پرطرفدارترین مدل ها و انواع پنجره دوجداره مدل ریلی آن است. بسیاری از افراد و طراحان و معماران از این طرح و مدل پنجره دوجداره در ساختمان ها استفاده می کنند. در این مطلب به موارد مهم در قیمت و خرید پنجره دوجداره ریلی و ویژگی های آن خیلی کامل میپردازیم. امیدواریم مطلب پیش رو مسمر ثمر واقع شود.

قیمت پنجره دوجداره ریلی بر اساس کیفیت و نوع یراق الات و بر اساس  یو پی وی سی بودن و آلومینیومی بودن آن، قیمت های متفاوتی دارد. نوع بازشو این نوع پنجره ها در قیمت تاثیرگذار هستند.

در خرید پنجره دوجداره ریلی دقت نمایید که از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا نوع باکیفیت و با متریال مرغوب را ارائه می دهند.

ویژگی پنجره دوجداره کشویی

خرید پنجره دوجداره کشویی
ویژگی پنجره دوجداره کشویی

از پرفروش ترین و محبوب ترین پنجره دوجداره مدل ریلی و یا کشویی است. اگر درباره ویژگی های این نوع پنجره می خواهید بدانید، در ادامه شرح خواهیم داد. همراه ما باشید.

پنجره دوجداره ریلی در انواع الومینیومی و UPVC ساخته می شود. نوع یو پی وی سی مدرن تر و جدیدتر است و ویژگی های مثبت بیشتری دارد. در واقع عایق بندی خیلی خوب دارد.

  • دارای دو ویژگی خاص دوجداره بودن و ریلی بودن است.
  • از استانداردهای لازم برای حفظ دما و حرارت برخوردار است.
  • ایمن تر از مدل های دیگر است.
  • برای باز و بسته شدن، فضای کمتری را نسبت به پنجره های نوع لولایی اشغال می کنند.

ساختار پنجره دوجداره ریلی

مزیت پنجره دوجداره کشویی
ساختار پنجره دوجداره کشویی

از موارد مهم در قیمت و خرید پنجره دوجداره ریلی، ساختار ان است. این نوع پنجره دارای فریم کشویی است. ریلی است که بازشو بر روی ان جای گرفته است و با یراق غلطکی می تواند روی ان جا به جا شده و حرکت داشته باشد.  غلطک بین پروفیل فریم کشویی و پروفیل لنگه وجود دارد و کاربرد ان این است که باعث می شود، حرکت پروفیل لنگه راحت تر انجام شود.

در ساختار پنجره دوجداره ریلی، غلطک ها نفش مهمی را ایفا می کنند. از این رو در خرید پنجره دوجداره ریلی دقت لازم را داشته باشید تا از کیفیت خوبی برخوردار باشد. از خرید پنجره های دوجداره بی کیفیت با یراق الات و غلطک های نامرغوب جلوگیری نمایید. ما پیشنهاد می کنیم مهم تر از قیمت پنجره دوجداره ریلی، کیفیت و استاندارد بودن آن است. از فروشگاه های معتبری چون پنجره آسمان خریداری نمایید تا از کیفیت متریال استفاده شده رضایت و اطمینان کافی  داشته باشید.

با خرید پنجره دوجداره ریلی بی کیفیت مجبور به پرداخت هزینه های تعمیر و خرید مجدد خواهید شد.

پروفیل پنجره دوجداره کشویی

در خرید پنجره دوجداره ریلی متوجه خواهید شد که انواع مختلفی از آن ها وجود دارند که، هم از نظر کاربرد و هم قیمت با هم فرق دارند و متفاوت هستند. از انواع پروفیل در خرید پنجره دوجداره کشویی موارد زیر است.

پنجره دوجداره تک ریل

همان گونه که از اسم اینگونه پنجره های دوجداره مشخص است، برای حرکت کردن دارای یک ریل هستند. لنگه هم برای حرکت کردن هم از همین ریل استفاده می کند. اگر از میزان عایق بندی در این نوع پنجره های دوجداره بگوییم، باید به کیفیت خوب ان اشاره کرد که در حدود 50% هم از نوع دو ریل بیشتر است.

قیمت پنجره دوجداره ریلی تک ریل از مدل دو ریل گران تر است و دلیل ان هم به خاطر عرض سطح مقطح در پروفیل است.

 پنجره دوجداره ریلی دو ریل

همان طور که از نامش پیداست، پنجره دو ریل دارای دو ریل است که جدا از یکدیگر بر روی فرم قرار گرفته و هر کدام هم بر روی یک لنگه جای دارد. قیمت دوجداره دو ریل ارزان تر از نوع دیگر است.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره کشویی

  • دارای باز و بسته شدنی آسان است.
  • برای فضاهایی که محدودیت جا دارند، مناسب است و در هنگام باز و بسته شدن، خیلی جا را اشغال نمی کنند.
  • می توان انواع پرده کرکره و زبرا را بر روی ان نصب نمود.
  • مدل های متنوع در ابعاد مختلف دارد.
  • دارای زیبایی بصری است و برای زیبایی بیشتر نما در ساختمان کاربرد دارد.

معایب پنجره دوجداره کشویی چیست

از مهم ترین ایراد در خرید پنجره دوجداره ریلی این است که عایق بندی کم تر و ضعیف تری نسبت به مدل های دیگر دارد. این هم به دلیل فضای بین ریل ها است که البته از نوع لولایی کم تر است و از پنجره معمولی با اختلاف، عایق بندی بهتری دارد.

اگر در محیطی هستید که الوگی و گرد و غبار زیاد است و شریط اب و هوایی متعادل نیست، بهتر است از خرید پنجره دوجداره ریلی صرف نظر نمایید.

از دیگر معایب در دوجداره ریلی می توان به محدودیت در عرض بازشوها اشاره داشت. پنجره هایی که با عرض بیشتر از 4 متر هستند و کمتر از 70 سانتی متر، نمی توان از این نوع پنجره دوجداره استفاده کرد.

درباره نظافت در پنجره دوجداره ریلی هم بابد گفت خیلی آسان نیست و به دلیل وجود ریل ها، نظافت کمی از مدل های دیگر، سخت تر است.

اگر قصد دارید از توری برای دوجداره ریلی استفاده نمایید، باید بدانید که انتخاب توری برای این نوع پنجره دوجداره محدود است و می توانید در این باره از کارشناسان سوال فرمایید.

قیمت پنجره دوجداره ریلی

با توجه به اینکه مدل های مختلف با کیفیت یراق الات متفاوت و غلطک ها با کیفیت خوب و بد وجود دارند، قیمت ها هم متنوع است. کیفیت ساخت، برند، ابعاد پنجره و طرح و رنگ و وزن پروفیل ها بر قیمت خرید پنجره دوجداره ریلی تاثیرگذار هستند.

در نهایت

برای انتخاب بهترین نوع و مدل از پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان پنجره آسمان در ارتباط بوده و مشاوره دریافت نمایید. قیمت و خرید پنجره دوجداره ریلی مناسب و باکیفیت است و با اطمینان کامل، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

سوالات متداول خرید پنجره دوجداره ریلی

قیمت پنجره دوجداره ریلی در پنجره آسمان چقدر است؟

قیمت انواع پنجره دوجداره ریلی بر اساس مدل و ابعاد پنجره و کیفیت ان تعیین می شود.

ویژگی بارز پنجره دوجداره ریلی چیست؟

باز و بسته شدن راحت و آسانی دارد و در بیشتر فضاها می تواند مورد استفاده باشد . فضای زیادی هم اشغال نمی کند.

از معایب پنجره دوجداره ریلی چیست؟

از معایب پنجره دوجداره ریلی می توان به محدودیت در عرض بازشوها اشاره داشت. در عرض بازشوها محدودیت وجود دارد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *