پنجره دوجداره کمانی

قیمت و خرید پنجره دوجداره کمانی

پنجره های دوجداره دارای انواع مختلف هستند و در طرح ها و مدل های متنوع و جدیدی وجود دارند. از میان انواع پنجره های دوجداره می توان به خرید پنجره دوجداره کمانی اشاره داشت که جدید و مدرن هستند. این نوع پنجره دوجداره از پیشرفته ترین مدل ها هستند که بسیار پرطرفدار بوده و از پنجره های دوجداره روز دنیا محسوب می شود.

در این مقاله به ویژگی های پنجره دوجداره کمانی و موارد مهم در خرید ان و عوامل موثر بر قیمت این نوع پنجره های مدرن اشاره می شود. اگر می خواهید بیشتر درباره این مدل از پنجره های دوجداره بدانید؛ همراه ما باشید.

ویژگی پنجره دوجداره کمانی

مزیت پنجره دوجداره کمانی
ویژگی پنجره دوجداره کمانی

پنجره های دوجداره کمانی همان طور که از اسمش مشخص است، دارای قوس و کمان است. این قوس در افق این نوع پنجره ها ایجاد شده است که می توان هم به صورت تکی و هم ترکیبی طراحی و تولید و نصب داشت.

با پنجره های دوجداره کمانی می توان فضای داخل خانه را بزرگتر و دلبازتر نشان داد. فضا با استفاده از این نوع پنجره ها بسیار زیبا می شود و جلوه ای خاص پیدا می کند. در ساخت این نوع پنجره ها از شیشه های خم و منحنی استفاده می شود.

می توان در کنار خرید پنجره دوجداره کمانی و استفاده از ان، از دیگر مدل ها از پنجره ها ی دوجداره استفاده کرد و فضایی بسیار خاص و منحصر به فرد ایجاد نمود. از ویژگی های پنجره های دوجداره می توان موارد زیر را که در ادامه ای مطلب به ان می پردازیم اشاره داشت.

مصرف بهینه انرژی با دوجداره کمانی

مدل پنجره دوجداره کمانی
مصرف بهینه انرژی با دوجداره کمانی

از ویژگی های خاص این نو پنجره های دوجداره می توان به عایق بندی خوب ان ها اشاره داشت. علاوه بر طراحی خاص و زیبایی منحصر به فرد از نظر کارایی و فنی هم بسیار قوی و عالی هستند که رضایت مصرف کنندگان و خریداران را بر اورده می سازد. اگر در طراحی این نوع پنجره ها موارد مهم و نکات استاندارد رعایت شود، عایق بندی فوق العاده ای خواهند داشت که در مصرف انرژی هم صرفه جویی می شود.

در طراحی و ساخت پنجره دوجداره کمانی باید به مواردی چون، ضخامت شیشه، تعداد درز گیرها و متریال و مواد استفاده شده در قاب توجه نمود که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. استفاده از درزگیر و قاب باکیفیت و استاندارد در عایق بندی این نوع پنجره ها بسیار تاثیر می گذارد.

البته که نصب حرفه ای و اصولی هم از موارد مهمی است که در عایق بندی خوب پنجره ها بی تاثیر نیست و سهم بزرگی دارد. اگر طراحی و ساخت و خرید پنجره دوجداره کمانی هم بر اساس استانداردها باشد اما نصب حرفه ای نداشته باشد، نباید انتظار کارایی خوب را از ان داشت. با نصب غیر اصولی و بی کیفیت، هوای داخل محیط خارج شده و هوای بیرون هم وارد خانه می شود و اتلاف انرژی وجود خواهد داشت.

کاربرد پنجره دوجداره کمانی

طرح ها و اشکال متنوعی از پنجره های دوجداره کمانی وجود دارند که برای نمای ساختمان ها مورد استفاد قرار می گیرند. بر اساس سبک و طراحی و معماری ساختمان ها می توان از مدل های دوجداره کمانی انتخاب و خریداری نمود. برای سبک سنتی و کلاسیک پنجره دوجداره کمانی وجود دارد که می توان انتخاب نمود.

انواع طرح از دوجداره کمانی

طرح نوک تیز از دوجداره کمانی
انواع طرح از دوجداره کمانی

همان طور که اشاره شد، برای خرید پنجره دوجداره کمانی انواع مدل ها با طرح های خاص و منحصر به فرد وجود دارند که با توجه به سلیقه و سبک ساختمان می توان انتخاب کرد. از طرح های محبوب و پرطرفدار می توان به به گزینه های زیر اشاره داشت.

  • پنجره های دوجداره کمانی با طراحی گرد
  • خرید پنجره دوجداره کمانی مقطعی
  • پنجره دوجداره گوتیک
  • دو جداره کمانی نوک تیز

خوب است اشاره شود که از پنجره دوجداره کمانی با طرح گرد و مقطعی مورد استفاده بیشتتر است و بسیار مورد توجه طراحان هستند اما اشکال گوتیک و نوک تیز هم، برای بازسازی بناهای تاریخی بسیار مورد توجه و استفاده هستند.

قیمت دوجداره کمانی

قیمت خرید پنجره دوجداره کمانی با توجه به طرح و مدل و کیفیت و متریال استفاده شده در آن تعیین می شود. هر چه کیفیت بهتر و متریال استفاده شده و پروفیل ان مرغوب تر و استاندارد باشد؛ قطعا قیمت بالاتر است اما عمر و ماندگاری و عملکرد بهتری هم دارد. برای خرید انواع پنجره دوجداره از نوع باکیفیت آن از مراکز معتبر اقدام نمایید.

کمپانی پنجره آسمان انواع دوجداره را در انواع مدل ها طراحی و تولید می نماید که برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره در خرید می توانید با کارشناسان در ارتباط باشید.

تعویض پنجره دوجداره کمانی

تعویض پنجره های قدیمی با نوع دوجداره کمانی بسیار راحت و اسان است. بهتر است شرکت معتبر و شناخته شده ای را انتخاب نمایید تا تعویض را به بهترین و اصولی ترین شکل انجام داده و رضایت شما را جلب نماید. تراز کردن و انتخاب بادخور از موارد مهم در نصب پنجره دوجداره کمانی است. آب بندی و تمیزکاری و هوابندی باید اصولی و حرفه ای انجام گردد.

در نهایت

برای خرید پنجره دوجداره کمانی بهتر است نوع و طرح مدل و مناسب خانه خود را انتخاب کرده و برای مشاوره با همکاران ما در ارتباط باشید. پنجرا اسمان از باکیفیت ترین پروفیل ها و متریال در تولید پنجره دوجداره استفاده می کند.

سوالات متداول خرید پنجره دوجداره کمانی

کاربرد پنجره دوجداره کمانی در کدام فضاها است؟

از دوجداره کمانی برای انواع فضاها می توان استفاده نمود. برای ادارات و مراکز تجاری و منازل کاربرد دارد. بیشتر برای زیباسازی خانه ها و فضاهای مسکونی کاربرد دارند.

آیا در تعویض پنجره های قدیمی و نصب دوجداره کمانی نیاز به تخریب است؟

خیر در نصب پنجره دوجداره کمانی تخریبی صورت نمی گیرد. خیلی اسان نصب انجام می شود.

چرا در نصب پنجره دوجداره کمانی از فیلر استفاده می شود؟

برای اینکه خمیدگی و تغییر ظاهر و شکل در قاب پنجره، ایجاد نشود به اندازه تقریبا 2 سانتی متر باید از فیلر استفاده شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *