مدل پنجره دوجداره جدید

مدل پنجره دوجداره جدید

انواع مدل پنجره دوجداره جدید در ساختمان ها و خانه های امروزی مورد استفاده دارند که؛ به جای پنجره های قدیمی قرار می گیرند. هم از نظر زیبایی و هم کاربردی بهتر از پنجره های قدیمی عمل می کنند و کیفیت خوبی دارند. در ادامه این مطلب درباره انواع پنجره دوجداره و ویژگی های آن می خوانیم. ما را همراهی نمایید.

پنجره های دوجداره جدید در برابر حرارت و صدا عایق بسیار خوبی هستند و از به هدر رفتن انرژی جلوگیری به عمل می اورند. از هزینه های مصرف انرژی با خرید  انواع مدل پنجره دوجداره جدید می توان اقتصادی تر زندگی کرد.

انواع پنجره دوجداره با طرح های جدید برای ساختمان های با سبک های مدرن و کلاسیک ساخته شده اند که می توان برای زیبایی بیشتر از ان ها خریداری کرد. اگر شما به دنبال بهترین تولید کننده پنجره دوجداره در کرج و یا دیگر شهر های ایران هستید، می توانید از خدمات گروه صنعتی پنجره آسمان بهره مند شوید.

انواع مدل از پنجره دوجداره

هزینه انواع مدل از پنجره دوجداره
انواع مدل از پنجره دوجداره

از عوامل مهم در زیبایی ساختمان ها و خانه ها، درب و پنجره ها هستند. مدل پنجره دوجداره جدید در زیبایی خانه ها تاثیرگذار هستند و باید در هنگام خرید به هماهنگی طرح و مدل ان با خانه دقت نمود.

طراحان دکوراسیون داخلی برای زیبایی بصری خانه ها و بازسازی خانه ها از پنجره دوجداره با طرح ها و مدل های جدید استفاده می کنند.

از مدل پنجره دوجداره جدید می توان به پنجره های یو پی وی سی تک حالته، ثابت و دو حالته و فرانسوی و کشویی اشاره داشت که هر کدام هم کاربردهای خود را دارند.

پنجره های دوجداره یو پی وی سی ثابت

پنجره های دوجداره یو پی وی سی ثابت قابلیت باز و بسته شدن را ندارند و همان طور که از اسمش پیداست، ثابت است. دید خوبی دارند و از پرمصرف ترین و پرطرفدارترین مدل پنجره دوجداره جدید است. در این نوع پنجره ها به دلیل اینکه ثابت هستند و باز و بسته نمی شوند، یراق آلات هم استفاده نمی شود.

پنجره های دوجداره ثابت، عایق بسیار خوب صوتی هستند و ایجاد ارامش می نمایند. چون این نوع مدل پنجره دوجداره جدید فیکس هستند، عایق خیلی خوبی هم در برابر آلودگی محسوب می شوند. این نوع پنجره ها به صورت ترکیبی با پنجره های متحرک استفاده می شوند.

برای آلاچیق و گلخانه و پاسیو از این نوع پنجره های یو پی وی سی جدید استفاده می شود. قیمت مناسب تری هم نسبت به دیگر انواع دارند.

دو جداره یو پی وی سی تک حالته

دو جداره یو پی وی سی تک حالته
خرید دو جداره یو پی وی سی تک حالته

از پرمصرف ترین و پرطرفدارترین پنجره های دوجداره، دوجداره یو پی وی سی تک حالته هستند. حرکت بازشو در این مدل از دوجداره ها بر روی محوری افقی قرار دارد و لولا ها هم در محور عمودی قرار گرفته اند.

بازشو پنجره در این نوع از دوجداره ها نباید بیشتر از 85 سانتی متر باشد تا پنجره خودش را نیندازد و از رگلاژ خارج نگردد. پس نکته اندازه را در نظر داشته باشید تا عملکرد خوبی را شاهد باشیم.

به دلیل انکه این نوع پنجره ها به راست و چپ در کم ترین زمان ممکن باز می شوند برای فضاهایی که به تهویه نیاز دارد، مانند آشپزخانه، بیشتر مورد استفاده دارد.

پنجره های دوجداره کشویی

از انواع مدل پنجره دوجداره جدید، می توان پنجره های دوجداره کشویی را نام برد. از پنجره های دوجداره زیبا، دوجداره های کشویی هستند. این مدل از دوجداره ها بسیار راحت و شیک هستند و در انواع فضاها، قابلیت نصب دارند. نصب این نوع از پنجره های دوجداره به تخریب هم نیازی ندارد.

عملکرد این نوع پنجره ها به دوجداره های کشویی شبیه هستند. در هر نوع ساختمانی می توان از این مدل پنجره های دوجداره استفاده کرد. این نوع پنجره ها دارای دو نوع قاب تک ریل و دو ریل هستند.

پرکاربردترین مدل از دوجداره های کشویی، دولنگه با ابعاد یکسان هستند. دو لنگه کشویی بزرگ و کوچک هم از دیگر انواع دوجداره ها هستند.

پنجره دوجداره فرانسوی

خرید پنجره دوجداره فرانسوی
قیمت پنجره دوجداره فرانسوی

پنجره های دوجداره فرانسوی را دولنگه بازشو هم می شناسند. دارای زاویه دیدی خوب هستند و علت آن این است که در وسط پنجره فریم وجود ندارد. از زیباترین نوع جدید پنجره های دوجداره، مدل فرانسوی هستند. از این مدل پنجره ها بیشتر برای قسمت پذیرایی خانه استفاده می شود. ویژگی های خاص این نوع از دوجداره می تواندموارد زیر باشد.

  • قابلیت باز شدن دو لنگه پنجره در یک زمان
  • دارای طرح ها و مدل هایی بسیار زیبا است که در طرح های بیرونی ساختمان استفاده می شوند.
  • بر بازشوی این نوع دوجداره ها می توان سیستم تک حالته و دو حالته نصب کرد.
  • عابق بسیار خوبی برای صدا است.
  • فضای بیرونی بیشتر با این نوع از دوجداره ها قابل مشاهده است.
  • از ورود گرد و غبار جلوگیری کرده و عایق بسیار خوبی در برابر آلودگی ها است.
  • در بین دو لنگه ستون وجود ندارد و راحتی و جا به جایی اسانی دارد.

پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره های دوجداره آکاردئونی دارای دارای انواع گیره ها بازشو بوده که برای انواع سلیقه ها و دکوراسیون خانه ها طراحی و ساخته شده اند. در نوع از پنجره ها از ابزار و یراق کشویی و تاشونده استفاده می شود. با استفاده از این نوع دوجداره ها، کم ترین فضا اشغال می شود.

در نهایت

در این مطلب درباره انواع مدل پنجره دوجداره جدید خواندیم و با ویژگی های ان ها اشنا شدیم. می توانید از مدل مناسب خانه و سلیقه خود خریداری نمایید. برای خرید انواع پنجره دوجداره از مراکز معتبر اقدام نمایید تا محصول باکیفیتی تهیه شود.

سوالات مدل پنجره دوجداره جدید

متداول ترین مدل از پنجره های دوجداره کدام مدل هستند؟

از پنجره های دوجداره ثابت وتک حالته بیشتر استفاده می شود و فروش بیشتری دارد.

چرا دوجداره های فرانسوی دارای زاویه دید خوبی هستند؟

این نوع دو جداره ها دارای زاویه دیدی خوب هستند و علت آن این است که در وسط پنجره فریم وجود ندارد.

از ویژگی دوجداره اکاردئونی چیست؟

از ویژگی دوجداره اکاردئونی می توان گفت که؛ دارای ایمنی بالا و عایق بندی بسیار خوب است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *