کدام مدل پنجره دوجداره بخریم؟

کدام مدل پنجره دوجداره بخریم؟

با پیشرفت فن آوری و مواد و متریال ساختمانی، نوع و مدل پنجره ها هم برای آرامش و آسایش و زندگی بهتر تغییر کرده است. انواع پنجره های زیبا و کاربردی به نام پنجره دوجداره تولید و وارد بازار شده است. در این مطلب می خواهیم درباره اینکه کدام مدل پنجره دوجداره بخریم؟ به انواع مدل ها در خرید پنجره دوجداره بپردازیم.

پنجره های دجداره در انواع کیفیت و متریال مختلف تولید می شوند. در تیجه قیمت ها هم با هم متفاوت است و ممکن است بسیاری افراد در خرید آن دچار سردرگمی شوند. این مطلب می تواند راهنمای خرید هم برای انتخاب پنجره دوجداره مناسب باشد.

نکات مهم در انتخاب پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره پی وی سی
نکات مهم در انتخاب پنجره دوجداره

برای بهترین خرید پنجره دوجداره بهتر است اطلاعات بیشتری از نوع و متریال این محصول داشته باشید. در نتیجه آگاهانه و هوشمندانه می توانید بهترین نوع از پنجره دوجداره را خریداری نمایید.

قاب های پنجره دوجداره از آلومینیوم یا یو پی وی سی هستند. دو شیشه جدا هم که دارای فاصله ای مشخص بین 12 تا 16 میلی متر دارند، بین قاب قرار گرفته اند.

در فاصله بین دو شیشه، گاز آرگون پر شده است. دور تا دور شیشه ها هم لایه ای از اسپیسر قرار گرفته است. اسپیسر، دارای ماده ای است که رطوبت را جذب می کند. نوارهای باکیفیت EPDM هم برای درزبندی در پنجره های دوجداره استفاده می شوند. ان نوارها درزبندی در برابر هوا و آب را انجام می دهند. بهتر است از نوع خوب ان استفاده شود.

در ساخت و تولید پنجره های دوجداره از پرروفیل و فرم های مختلف با کیفیت های متفاوت استفاده می شود که در مدل و طرح هم تفاوت وجود دارد. در خرید پنجره دوجداره به موارد زیر دقت کرده و ان ها را در نظر داشته باشید.

  • مقدار مقاومت پنجره دوجداره در برابر حرارت و گرما
  • مقدار عبور نور
  • اندازه و مقدار نشت هوا و رطوبت

بهترین پنجره دو جداره

اگر قصد خرید بهترین و کارامدترین پنجره دوجداره و سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج را دارید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

بهترین پنجره های دوجداره باید نشر کم در نور داشته باشند. در واقع نور و گرما را به داخل عبور داده و اجازه خروج ان را نمی دهند. این به دلیل استفاده از لایه ای نارمرئی از اکسیدفلزی در پنل داخلی است. استفاده از گاز آرگون و زنون و کرپتون هم در این مورد مهم است.

برای خرید پنجره دوجداره در بهترین نوع و کارامدترین مدل آن، باید دقت نمایید در ساخت ان از کم ترین مقدار فلز استفاده شده باشد. در این صورت مقدار گرم تری از گرما به هدر می رود. زیرا فلز رسانای خوبی برای گرما می باشد. البته اگر از متریال خوب در ساخت دوجداره استفاده شود، این مشکل با وجود فلز هم به وجود نمی آید و پوشش داده می شود.

خرید پنجره دو جداره را از شرکت های معتبر داشته باشید تا هم جنس مرغوب خریداری نمایید و هم از نصب خوب و حرفه ای و ضمانت پس از خرید برخوردار باشید.

قیمت پنجره دوجداره

موارد مهم در قیمت پنجره دوجداره
قیمت پنجره دوجداره

موارد زیادی در قیمت گذاری پنجره دوجداره موثر هستند که می توان به کیفیت بالا و پایین محصول مربوط باشد که شامل موارد زیر است.

  • نوع پروفیل استفاده شده در ساخت پنجره دوجداره
  • تقویت کننده در گالوانیزه پنجره دوجداره
  • نوع نوار درزبندی استفاده شده
  • یراق آلات مورد استفاده
  • نوع شیشه
  • طراحی و مدل در پنجره دوجداره
  • نصب پنجره دوجداره
  • گارانتی

کدام پنجره دوجداره برای من بهتر است

خرید پنجره دوجداره در بهترین نوع به نوع متریال استفاده شده در آن برمی گردد. اما اینکه کدام مدل را خریداری نمایید به نیاز ساختمان و شرایط ساختمان و نوع و فرم در پنجره بستگی دارد. حتی در یک ساختمان بهترین پنجره دوجداره برای آشپزخانه با اتاق خواب می تواند متفاوت باشد.

برای خرید پنجره دوجداره بهتر است از نظر کارشناسان و متخصصان در این حوزه در پنجره آفتاب استفاد نمایید و قبل از خرید از خدمات مشاوره بهره مند باشید.

پنجره دوجداره باکیفیت

  • باید گالوانیزه در پنجره های دوجداره به صورت کامل و با ضخامت استاندارد باشند.
  • قسمت هایی که در گوشه پنجره جوش خورده است باید صاف و منظم باشد.
  • زهواره هایی که شیشه را نگه می دارند هم باید درز و بی نظمی و ناصافی نداشته باشند.

جنس پروفیل خرید پنجره دوجداره

از مهم ترین موارد در خرید پنجره های دوجداره این است که به جنس پروفیل استفاده شده در ان ها دقت شود که بیشتر یا از یو وی سی هستند و یا از آلومینیوم هستند.

قاب الومینیومی در پنجره دوجداره

از این قاب برای تولید پنجره ها در اندازه های بزرگ استفاده می شود. بیشتر هم در ویلاها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. دارای مدل و رنگ بندی های متنوع است، اما خیلی عایق خوبی در برابر گرما و سرما نیستند.

قاب UPVC در پنجره دوجداره

این نوع پروفیل ها دارای بیشتر بهره وری در کاهش مصرف انرژی هستند. عایق خوبی برای دما و حریق و الکتریسیته هستند. اما در سایز بزرگ و وزن زیاد قابل تولید نیستند.

پنجره های دوجداره بر اساس باز و بسته شدن و نوع شیشه و برند هم در مدل های مختلفی هستند که این موارد هم باید در خرید پنجره دوجداره در نظر داشت.

در نهایت

برای خرید پنجره دوجداره موارد و نکات بیان شده در این مطلب را در نظر داشته باشید اما مهم ترین مسئله انتخاب فروشگاه مطمئن و مهتبر است که کحصول باکیفیت و باضمانت را ارائه دهد. نصب پنجره های دوجداره هم از عوامل مهم در عملکرد خوب ان است.

سوالات متداول کدام مدل پنجره دوجداره بخریم؟

پنجره دوجداره دوحالتی چیست؟

از پنجره تک حالته و ثابت پیشرفته تر است. می تواند در دوحالت افقی و عمودی باز و بسته شود. تنها با یک دستگیره این امکان فراهم است.

پنجره دوجداره کشویی چیست؟

از پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع پنجره دوجداره است. در این مدل پنجره دوجداره در انواع آلومینیومی و یو پی وی سی ،  طراحی و تولید می شود که از دو طرف باز شده و حرکت ریلی دارد.

چه برند از پنجره های دوجداره پرفروش هستند؟

برندهای هافمن، ویستا بست و وین تک از مدل پرفروش پنجره های دوجداره هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *