تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب

از آنجایی که می‌توان پروژه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب را انجام داد و پیش برد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که پنجره های قدیمی قرار گرفته بر ساختمان های خود را تعویض کرده و از مزیت های بیشمار پنجره های دوجداره یو پی وی سی استفاده کند.

اگر از آن دسته افراد هستید که می پندارید تعویض پنجره دوجداره بسیار پر دردسر و هزینه بر است، در این مقاله همراه ما باشید تا با تعویض پنجره دوجداره و روش های آن آشنا شوید.

تعویض پنجره قدیمی در پنجره آسمان

هزینه تعویض پنجره قدیمی در پنجره آسمان
تعویض پنجره قدیمی در پنجره آسمان

اگر در پی تعویض درب و پنجره آهنی و آلومینیومی در ساختمان خود هستید تا بدون تخریب و کوچکترین خرابی و با کیفیت بالا انجام شود بهتر است که از گروه ساختمانی و حرفه ای پنجره آسمان مشاوره داشته باشید.

گروه تخصصی و حرفه‌ای پنجره آسمان برای ساختمان هایی که در حال نوسازی و یا بازسازی و تعمیرات هستند پیشنهاد استفاده از خدمات تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب را دارند. در این مراحل فریم آهنی قدیمی از داخل دیوار خارج میگردد و پنجره استاندارد و مناسب ساختمان نصب می شود.

از دیگر روشهای تعویض درب و پنجره قدیمی با پنجره دوجداره این است که تعویض بدون خرابی و کار بنایی انجام شود که در این صورت هزینه اضافی را هم در بر نخواهد داشت زیرا در این روش فقط فریم های درب و پنجره قدیمی در چارچوب باقی مانده و اجزای داخلی آنها جدا می شود تا پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc بر اساس انتخاب و خرید شما نصب گردد.

برداشتن پنجره های قدیمی از روی دیوار بدون خرابی

اگر قرار است تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب انجام شود باید فریم موجود در پنجره های قدیمی که در دیوار قرار دارند را حفظ نماییم و فقط درون آنها را خارج کنیم تا خرابی و تخریب ایجاد نگردد. در نتیجه هر چیزی که در داخل پنجره و وجود دارد را بیرون آورده و فضای آن کاملا خالی می گردد. یعنی  فقط یک فریم بر روی دیوار باقی مانده است.

پس از آن که کار برشکاری و خالی کردن داخل فریم انجام شد پنجره های جدیدی که ساخته شده است را در همان قالب و فریم قرار می دهیم. فریم می تواند از متریال آهن و چوب باشد. در نصب پنجره دوجداره جدید باید پیچ های آن بسته و محکم شود و دور تا دور آن از فوم پلی اورتان تزریق گردد تا عایق بندی مناسبی داشته باشد.

اهمیت تزریق فوم پلی اورتان مایع از این جهت است که پنجره های جدید نصب شده بعد از گذر زمان از رگلاژ خارج نمی شوند.

نکات مهم در تعویض پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب
نکات مهم در تعویض پنجره دوجداره

بیشتر نگرانی های افراد در تعویض پنجره دوجداره از جهت تخریب و خرابی است که اگر قصد تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب را دارید، موارد زیر را در نظر بگیرید.

از مهم ترین موارد در تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب این است که نصاب حرفه ای و مطمئنی را انتخاب نمایید که در درجه اول باید شرکت انتخابی برای خرید و تعویض پنجره قدیمی، شناخته شده و معتبر باشد.

بیشتر خرابی هایی که در تعویض پنجره قدیمی انجام می شود مربوط به نصب آن است یعنی اگر نصاب مطمئن و کاربلد باشد، خرابی کمتری ایجاد می‌شود و یا اصلاً تخریب وجود نخواهد داشت. البته انتخاب جنس مواد به کار رفته هم می‌تواند از عوامل آسیب و خرابی حین کار باشد.

برای پیشگیری از خرابی های احتمالی در حین تعویض پنجره های قدیمی باید با نصاب مورد نظر و انتخابی خود یک توافق نامه را تهیه نمایید تا همه موارد به خوبی بررسی شود . زیرا شرایط هر ساختمان و هر خانه با ساختمان دیگر متفاوت است.

به طور مثال می توان اشاره کرد که در نصب پنجره های دوجداره، قسمت های آجر کاری شده خیلی در معرض آسیب و خرابی قرار نمی گیرد. اما در اطراف پنجره هایی که قسمت گچ کاری شده آنها بیشتر است احتمال خرابی و آسیب بیشتر وجود دارد.

در هر حال با انتخاب تیم حرفه ای و کاربلد برای نصب پنجره دوجداره می توان از ایجاد خرابی و آسیب جلوگیری کرد و اگر هم به دلایلی احتمال وجود آسیب و خرابی باشد، خطر احتمالی کاهش پیدا کند.

خارج کردن فریم پنجره قدیمی از دیوار

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب
خارج کردن فریم پنجره قدیمی از دیوار

پنجره های قدیمی با یک فریم آهنی و یا چوبی به دیوار اتصال پیدا کرده اند. اگر برای تعویض پنجره های قدیمی قرار باشد که فریم از داخل دیوار خارج گردد، احتمال خرابی و تخریب وجود دارد اما برای اینکه خرابی و تخریب به کمترین میزان خود برسد هنگام تعویض پنجره قدیمی فریم دور باقی می ماند و فقط قسمت داخلی پنجره خالی می شود. در این صورت بازسازی پنجره دوجداره در زمان کمتر و با صرف هزینه کمتر انجام می گیرد.

قیمت تعویض پنجره قدیمی

در ارتباط با قیمت تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره می توان عنوان نمود که هزینه هایی مانند فرز کاری، جوشکاری و تعویض پنجره باید پس از بازدید کارشناسان محاسبه گردد. می توان مبلغ بیشتر هزینه تعویض پنجره و انجام پروژه را به هزینه نصب آن اختصاص داد. هزینه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره به کیفیت متریال استفاده شده و نوع پروفیل و یراق آلات هم بستگی دارد.

در نهایت

در این مقاله با نکات مهمی از تعویض پنجره قدیمی و چگونگی ان اشنا شدیم. اگر قصد بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی و سفارش پنجره دوجداره در کرج را دارید با مشاوران شرکت پنجره اسمان در ارتباط باشید.

سوالات متداول تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب

ایا تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب ممکن است؟

در تعویض پنجره های قدیمی و آهنی فریم از داخل دیوار خارج نمی‌شود و خرابی و تخریب وجود نخواهد داشت. البته به شرایط ساختمان و خانه و حرفه ای بودن نصاب این مورد بستگی دارد.

قیمت تعویض پنجره های قدیمی چقدر است؟

هزینه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بر اساس نوع متریال و یراق آلات استفاده شده در پنجره دوجداره بستگی دارد. مواردی چون هزینه فرز کاری، جوشکاری و تعویض و نصب هم مورد محاسبه قرار می گیرد که کارشناسان باید از محل دیدن کنند.

چرا بهتر است پنجره های قدیمی تعویض شوند؟

برای ایجاد زیبایی و امنیت بیشتر و صرفه جویی در مصرف انرژی، بهتر است پنجره های قدیمی تعویض شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *