ساخت در و پنجره upvc

ساخت در و پنجره upvc

می توان گفت که ساخت در و پنجره upvc همانند هم می باشد. مراحل یکسان و شبیه به هم است. پروسه طراحی و ساخت به یک گونه است به شرطی که متریال استفاده شده هم باکیفیت و مرغوب باشد. در برخی تولیدات متریال استفاده شده استاندارد نیستند و از کیفیت خوبی هم برخوردار نمی باشند. با سفارش پنجره یو پی وی سی در کرج توسط متخصصان آسمان ویندو صورت می گیرد.

مراحل ساخت در و پنجره upvc

نکات مهم در مراحل ساخت در و پنجره upvc
مراحل ساخت در و پنجره upvc

برای ساخت درب و پنجره یو پی وی سی، مراحلی وجود دارد که طی پروسه باید اجرا گردد. این مراحل به شرح زیر است.

در ابتدا این پروژه با نرم افزارهایی خاصی طراحی می شود. در ادامه پروفیل ها بر اساس لیست برش داده شده توسط نرم افزار، برش داده می شوند و این برش به صورت دو سر اتوماتیک است. در مرحله بعد این پروسه ساخت در و پنجره upvc، محفظه های تخلیه اب به وسیله دستگاهی مخصوص به نام راه ابزن، ایجاد می گردد.

جای دستگیره و درب و پنجره هم با شابلون در اورده می شود و این کار با دستگاه مخصوصی انجام می شود که فرز سه کاره نام دارد. در ادامه گالوانیزه مخصوص را به در پروفیل UPVC قرار داده ده و پیچ می شود و بعد جوش داده می شود.

وصل کردن لاستیک های درزگیر پروفیل هم از مراحل ساخت در و پنجره upvc است که باید انجام شود. یراق الات مونتاژ شده و در درب و پنجره قرار می گیرند. در ادامه زهواره های دوجداره و سه جداره را برش داده و نصب می شود. در اخر هم برای اطمینان از عملکرد درست، تست گرفته می شود. پنجره ودرب کنترل کیفی شده و اماده تحویل است.

تفاوت ساخت استاندارد در و پنجره upvc با غیر استاندارد

مزیت ساخت استاندارد در و پنجره upvc
ساخت استاندارد در و پنجره upvc

تفاوت ساخت استاندارد در و پنجره upvc با غیر استاندارد در استفاده از دستگاههای ساخت و مونتاژ و کیفیت متریال استفاده شده است. این تفاوت ممکن است در ظاهر مشخص نباشد اما در هنگام نصب کاملا بی کیفیتی و غیر استاندارد بودن ان مشاهده می شود.

برای اینکه در و پنجره upvc از کیفیت و عایق بندی خوبی برخوردار باشد، باید تولید کارخانه ای و بسیار بادقت و وسواس در انجام تمام ریزه کاری ها باشد. در شرایط اقلیمی مختلف می توان تفاوت در و پنجره upvc باکیفیت را از بی کیفیت تشخیص داد. البته که نصب خوب هم در عملکرد ان ها موثر است.

تمام مراحل ساخت در و پنجره upvc باید رعایت شود تا کارایی لازم و عایق بندی درست در پنجره های دوجداره وجود داشته باشد.

نصب در و پنجره یو پی وی سی

از مهم ترین مراحل در نصب در و پنجره upvc نصب شیشه و قرار دادن ان است. شیشه ها دوجداره به صورت از پیش اماده هستند که در فاصله بین قاب و دیواره با رعایت فواصل مساوی از هر جهت قرار داده می شوند. قاب هم با پیچ کردن فریم درون دیوار محکم می شود. فاصله بین قاب و دیوار با فوم های مخصوص پر می شود.

فضای بیرون قاب پنجره را با چسبی به نام سیلیکون ماستیک، اب بندی می شود. در این صورت از ورود الودگی و گرد و غبار به فضای داخل جلوگیری به عمل می اید.

از مراحل نصب پنجره های دوجداره، نصب بازشو باید انجام شود. اگر همه مراحل با دقت و به دست کارشناس انجام شود، نصب موفقیت امیزی خواهیم داشت و نصب بدون ایراد خواهد بود.

نگهداری از در و پنجره upvc

عمر در و پنجره upvc
نگهداری از در و پنجره upvc

از موارد مهم در نگهداری از در و پنجره upvc این است که نکات مربوط به نگهداری اصولی را برای دوام بیشتر بدانیم. در ادامه به این نکات اشاره می شود.

برای نگهداری درست از در و پنجره upvc بهتر است روغن کاری یراق الات صورت گیرد. معمولا روغن کاری هر 3 تا 6 ماه انجام می شود. قطعات مکانیکی و متحرک در پنجره ها باید روغن کاری شود. این کار با روغن هاب رقیق صورت گیرد تا اسیبی به در و پنجره وارد نشود.

تمیز کردن لاستیک های درب و پنجره هم از موارد مهم در افزایش عمر ان ها است. باعث می شود لاستیک ها دیرتر پوسیده شوند. هر سه ماه یک بار این کار با دستمالی مرطوب انجام شود.

پروفیل های پنجره دوجداره را هم می توان تمیز کرد. هر 5 ماه یک بار این کار انجام شود تا رنگ پروفیل تغییر نکند.

اگر یراق الات شل و هرز شده باشند، بررسی نمایید و مشکل را برطرف سازید. با چک کردن مداوم از ایجاد این مشکل جلوگیری می شود.

پنجره های دوجداره را در برابر حرارت و اتش قرار ندهید تا خراب نشوند. حرارت می تواند فرم اصلی ان ها را از بین ببرد.

ساخت پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی

ساخت پروفیل درب و پنجره به وسیله قالب پرسی است و شکل قالب ها با هم فرق دارد. عموم پروفیل ها از اکستروژن آمیزه پودری پی وی سی که به وسیله مخلوط کن ها با سرعت زیاد تهیه شده، تولید می شوند.

در ساخت پروفیل از اصلاح کننده ضربه ای و پایدارکننده حرارتی و روان کننده ها و پرکننده ها استفاده می شود. بحث درباره ساخت پروفیل خود مطلب خاص و کاملی را می طلبد.

در نهایت

در این مطلب درباره نحوه ساخت در و پنجره upvc و نگهداری از ان خواندیم. از مهم ترین موارد در ساخت در و پنجره upvc استفاده از متریال باکیفیت است که باید رعایت شود تا عملکرد خوبی از ان ها شاهد باشیم. برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت پنجره های دوجداره می توانید با کارشناسان مجموعه پنجره آسمان در ارتباط باشید.

سوالات متداول ساخت در و پنجره upvc

قیمت در و پنجره یو پی وی سی چقدر است؟

قیمت پنجره UPVC به ایتم های زیادی بستگی دارد. جنس پروفیل و متریال استفاده شده در ان و برند ان در قیمت گذاری موثر است. برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.

معایب پنجره دوجداره بی کیفیت چیست؟

کیفیت و عایق بندی خوبی ندارد و عمر کوتاهی دارد. در نصب هم مشکل خواهد داشت.

مراحل ساخت در و پنجره یو پی وی سی چیست؟

در این مطلب کامل به مراحل ساخت در و پنجره یو پی وی سی اشاره شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *