قیمت پنجره دوجداره با نصب

قیمت پنجره دوجداره با نصب

این روزها با توجه به شرایط زندگی مدرن و مخصوصا در شهرهای بزرگ، خرید پنجره دوجداره مرسوم و متداول است. چه برای بازسازی خانه و ساختمان ها و چه برای ساختمان های جدید از این نوع پنجره ها استفاده می شود. اگر می خواهید درباره قیمت پنجره دوجداره با نصب را بدانید، همراه ما در این مطلب باشید.

قابل عرض برای شما مشتریان عزیز است که قیمت پنجره دوجداره به موارد و پارامترهایی بستگی دارد. قیمت نصب پنجره یو پی وی سی در کرج هم در بسیاری از شرکت ها با خرید پنجره دوجداره محاسبه می شود و در برخی دیگر به تخصص و مهارت فرد قیمت تعیین می شود. نصب پنجره دوجداره می تواند با تخریب و بدون تخریب باشد. قیمت در این دو حالت نصب متقاوت است.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره با نصب می توانید با کارشناسان پنجره آسمان در ارتباط باشید.

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره

پیش از این هم اشاره شد که قیمت پنجره دوجداره به پارامترهایی بستگی دارد. از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره داشت.

مهم ترین عامل در تعیین قیمت پنجره دوجداره نوع پروفیل است. نوع و برند پروفیل و کیفیت ان ها متفاوت است و هر کدام هم قیمت خودشان را دارند.

اینکه تعداد جداره ها در پنجره شما چه تعداد هست هم در تعیین قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذار است. طرح شیشه و رنگی بودن و نبودن ان هم در قیمت پنجره دوجداره تاثیر دارد.

مورد مهم دیگر در قیمت پنجره دوجداره با نصب این است که متراژ پنجره چقدر است. متراژ پنجره هر چه قدر که بیشتر باشد بر روی تعداد یراق الات و زیرساخت اثر دارد. اندازه پنجره هم مستقیم و هم غیر مستقیم بر قیمت پنجره اثرگذار است.

مواردی چون تعداد لنگه، وجود کتیبه، تعداد بازشوها و مدل ان ها در قیمت پنجره دوجداره با نصب موثر است. پس با توجه به مواردی که ذکر شد، برای آگاهی از قیمت ها باید کارشناس محل مورد نظر را مشاهده کرده و نوع و مدل انتخابی شما از پنجره دوجداره مشخص گردد تا قیمت نهایی اعلام گردد.

قیمت نصب پنجره دوجداره

همان طور که قیمت خرید پنجره دوجداره بر اساس یکسری ایتم های خاصی مشخص می شود، قیمت نصب پنجره دوجداره هم بر اساس پارامترهایی تعیین می گردد. می توان از این موارد به اندازه پنجره دوجداره، وزن ان و ضخامت پروفیل و نوع نصب اشاره داشت. بازسازی بودن و یا نوساز بودن می تواند بر هزینه ها تاثیر بگذارد.

"<yoastmark

انواع نصب پنجره دوجداره

نصب پنجره دوجداره هم می تواند با تخریب و هم بدون تخریب باشد که قیمت هر کدام با هم متفاوت است و اجرت کار متفاوتی دارند.

پس می توان اینگونه گفت که نصب پنجره دوجداره در پروژه بازسازی و در پروژه نوسازی وجود دارد. در پروژه های بازسازی، نصب پنجره ها می تواند بدون تخریب باشد و یا کم ترین مقدار تخریب را داشته باشد. این مدل از نصب، ساب فریم وجود دارد و هزینه قیمت پنجره دوجداره با نصب ارزان تر خواهد بود.

در نصب بدون تخریب، پنجره دوجداره برداشته می شود و دوجداره جدی بر روی همان ساب فریم قرار گرفته و پیچ می گردد. اگر کیفیت ساب فریم مورد قبول نباشد، باید از فریم های جدید استفاده شود. این را کارشناس نصب پنجره دوجداره می تواند تشخیص دهد.

مراحل نصب در پنجره دوجداره

نصب پنجره دوجداره بر اساس نوع پروژه تفاوتی اندک دارد. اگر پروژه بازسازی باشد، پنجره ای که قدیمی است باید برداشته شود. در ادامه باید اندازه پنجره ها گرفته شده و برای ساخت دوجداره به کارخانه ارسال گردد. نوع پروفیل بر اساس نظر کارفرما باید انتخاب شود. پنجره ها باید بروی ساب فریم قرار گرفته و پیچ گردند. اگر سب فریم قدیمی قابل استفاده نباشد باید تعویض گردد.

یراق مناسب انتخاب شده و شیشه ها برش خورده تا بر روی پنجره قرار بگیرند. در اخر کار هم باید گاز آرگون را به درون شیشه ها وارد کنند.

چرا برای نصب پنجره دوجداره باید از کارشناس استفاده شود؟

نصب پنجره دوجداره از اهمیت بالایی برخوردار است. همان گونه که نوع پروفیل و پتجره دوجداره در کیفیت و عملکرد تاثیر می گذارد، نصب خوب هم باعث عملکرد بهتری در این نوع پنجره ها می شود.

برای نصب بهتر است از افراد متخصص و باتجربه استفاده شود. اگر افراد مبتدی و بی تجربه کار نصب را انجام دهند باعث می شود که متحمل قیمت پنجره دوجداره با نصب مجدد شوید. حتما از افرادی که دارای دانش نصب پنجره دوجداره هستند، استفاده شود. برای آگاهی از هزینه نصب پنجره دوجداره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هزینه پنجره دوجداره با نصب در سال 1401

با توجه به اینکه قیمت پنجره دوجداره با نصب به عوامل خاص ذکر شده در این مطلب اشاره دارد، برای آگاهی از قیمت ها با مشاوران پنجره آسمان در ارتباط باشید. قیمت ها با توجه به نوسانات ارز متغیر است.

هزینه نصب پنجره دوجداره
قیمت نصب پنجره دوجداره 1401
در نهایت

خرید و نصب پنجره دوجداره اگر از مراکز معتبر و نمایندگی ها باشد، هم محصول باکیفیت با متریال خوب و مرغوب خریداری خواهید نمود و هم قیمت پنجره دوجداره با نصب ارزان تر و مناسب تر است. اهمیت خرید و نوع پنجره با نصب آن برای مشاهده بهترین عملکرد در حد یکسان است.

سوالات متداول

تعداد لنگه ها در پنجره دوجداره چه تاثیری در قیمت پنجره دوجداره دارد؟

هر چه تعداد لنگه ها در پنجره بیشتر باشد، قیمت نصب بیشتر خواهد بود. پنجره دو جداره دو لنگه قطعا از سه لنگه، هزینه نصب بیشتری دارد.

تعداد جداره شیشه در قیمت پنجره چه تاثیری دارد؟

هر چه تعداد جداره ها بیشتر باشد، قیمت پنجره هم بیشتر است.

اهمیت وجود گاز آرگون در پنجره دوجداره چیست؟

در فاصله بین جدارها گاز آرگون وجود دارد تا عایق خوبی باشد و از اتلاف انرژی جلوگیری شود. اگر بین جداره ها گاز آرگون وجود نداشته باشد، پنجره دوجداره با معمولی فرقی نخواهد داشت. پنجره دوجداره ای را که خریداری می کنید، دقت نمایید که گاز آرگون داشته باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *