نکات مهم در تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

نکات مهم در تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

پنجره های دوجداره مزیت های بسیاری دارند که زندگی را برای افراد راحت تر کرده اند. علاوه بر زیبایی بر اساس شرایط زندگی امروزی طراحی شده اند که ایجاد ارامش و راحتی می کنند. تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره به همین علت صورت می گیرد. در این مطلب به نکات مهم درتعویض پنجره قدیمی با پنجره های جدید می پردازیم.

در سال های اخیر استفاده خرید پنجره دوجداره و افزایش پیدا کرده است. در بیشتر ساختمان نوساز و جدید هم از این نوع پنجره ها استفاده می شود. آسمان ویندو تولید کننده در و پنجره در تهران و کرج با ضمانت بالا می باشد.

علت عوض کردن پنجره های قدیمی

خرید پنجره دوجداره
علت تعویض پنجره قدیمی

در زندگی مدرن اهمیت به یکسری موارد بسیار بیشتر شده است. به دلیل افزایش جمعیت و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و انرژی، بیشتر لوازم و ابزارهای کاربردی در این جهت طراحی می شوند. پنجره های دوجداره هم در مصرف بهینه انرژی و جلوگیری از اتلاف ان ها تاثیر دارد.

از دلایل تعویض پنجره قدیمی با پنجره های جدید این است که پنجره های قدیمی عایق خوبی برای جلوگیری از اتلاف گرما و انرژی نیستند اما این مورد در ساخت پنجره های دوجداره رعایت شده است. پنجره های دوجداره عایق خوبی در برابر گرما و انرژی و حرارت هستند. از طرفی در فصل گرما هم می توانند سرما را تا حد زیادی در خانه حفظ کنند تا خنکی از خانه خارج نشود. پس در کل مقدار مصرف انرژی در تعویض پنجره قدیمی پایین می آید.

جلوگیری از آلودگی صوتی با پنجره پی وی سی

از دیگر مزیت ها در تعویض پنجره بی کیفیت با پنجره های جدید این است که؛ پنجره های دوجداره تا حد زیادی از ورود سر و صدا به خانه و محیط داخل جلوگیری می کند. این روزها در شهرهای بزرگ وجود الودگی صوتی و سر و صدا آرامش را از افراد گرفته است. دیگر استفاده از پنجره های قدیمی در شهرهای بزرگ رایج نیست.

زیبایی ظاهری در پنجره های دوجداره

علاوه بر کاربردهای مختلفی که در نصب پنجره های دو جداره وجود دارد، زیبایی ظاهری ان هم خالی از اهمیت نیست. زیبایی نمای خانه و ساختمان در قیمت گذاری ملک تاثیر دارد. زیبایی شهر و محله را هم سبب می شود. در بازسازی خانه و طراحی نما در جهت زیبایی بیشتر دیگر از پنجره های قدیمی استفاده نمی شود و پنجره های جدید دوجداره جایگزین ان ها شدند.

انتخاب پروفیل مناسب برای تعویض پنجره

قیمت پروفیل تعویض پنجره دوجداره
انتخاب پروفیل مناسب برای تعویض پنجره دوجداره

انتخاب پنجره دوجداره که از پروفیل باکیفیت و مرغوب ساخته شده باشد در بهبود عملکرد ان تاثیر بسیاری دارد. علاوه بر اینکه باید پروفیل انتخابی مرغوب باشد، برای تعویض پنجره قدیمی حتما باید از پروفیل مناسب برای بازسازی استفاده شود. باید قسمت های اضافی و زائد در پنجره های قدیمی به وسیله پروفیل های جدید، پوشش داده شود.

در بازسازی پنجره های قدیمی از پروفیل های باکیفیت استفاده می شود که دارای استحکام و مقاومت خوبی هستند. پروفیل برای بازسازی هم باید زیبایی و هم ظرافت و مقاومت بالا در برابر فشار ساختمان را داشته باشد تا خمیدگی پیدا نکند. استفاده از پروفیل های نامرغوب می تواند خطرات جانی هم برای افراد ساختمان داشته باشد.

انتخاب پنجره دوجداره مناسب برای بازسازی

باید از انواع پنجره های دوجداره، بهترین ان ها را انتخاب نمایید. پنجره دوجداره ای که کیفیت و همه ایتم های استاندارد بودن را داشته باشد. درباره انواع برندهای پنجره دوجداره بررسی نمایید و بهترین ان ها را خریداری نمایید. درقبال هزینه ای که می پردازید، می توانید انتظار کیفیت محصول را داشته باشید اما از مراکز معتبر خرید پنجره دوجداره را داشته باشید.

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره ارزان
خرید پنجره دوجداره

برای تعویض پنجره قدیمی با پنجره مناسب و خرید پنجره دوجداره، فروشگاه معتبری را انتخاب نمایید تا محصولات باکیفیتی را ارائه دهد. شرکت های بسیاری در تولید پنجره دوجداره دست دارند اما کیفیت متریال استفاده شده در ان ها متفاوت است. علاوه بر خرید پنجره دوجداره باکیفیت از مراکز مطمئن باید نصب خوبی هم وجود داشته باشد.

نصب پنجره دوجداره باید توسط افراد متخصص انجام شود. نصب حرفه ای و اصولی از موارد مهم در عملکرد خوب در این محصول است.

برای خرید و نصب انواع پنجره دوجداره می توانید از شرکت معتبر پنجره اسمان اقدام نمایید.

راه های تعویض پنجره در بازسازی

برای تعویض پنجره قدیمی با پنجره های جدید دوجداره دو راه وجود دارد. در یک روش هیچگونه تخریبی صورت نمی گیرد و بدون اسیب به قاب اصلی، پروفیل جدید را جا می گذارند. در روش دوم، تخریب پنجره قدیمی وجود دارد و بعد تعویض پنجره قدیمی با پنجره های جدید دوجداره صورت می گیرد.

این که کدام روش برای جا به جایی و تعویض پنجره قدیمی با انواع جدید دوجداره باید اجرا شود، توسط کارشناس مشخص می شود.

نحوه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

از ساده ترین عملیات در پروژه بازسازی ساختمان تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره است. این کار خیلی راحت و با پیچ و فوم های مشخصی انجام می شود. پنجره قدیمی با فرز بریده می شود و نوع جدید با پیچ و فوم بر روی فریم قرار می گیرند. با فوم و چسبی مخصوص و مناسب هم کار درزگیری انجام می شود.

لنگه ها و شیشه های پنجره قدیمی در تعویض بدون ان که عملیات تخریب وجود داشته باشد، برداشته می شود. فرم اصلی باقی مانده و پنجره دوجداره با پیچ به ان اتصال پیدا می کند.

در نهایت

مهم ترین مورد در تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره انتخاب پروفیل مناسب و خرید پنجره دوجداره از مراکز و شرکت های معتبر است. برای خرید و اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره با کارشناسان پنجره آسمان در ارتباط باشید.

سوالات تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

قیمت تعویض پنجره قدیمی با انواع دوجداره چقدر است؟

عوامل زیادی در تعیین قیمت اثر دارند. با کارشناسان ما برای اطلاع از قیمت ها در ارتباط باشید.

از دلایل تعویض پنجره قدیمی چیست؟

به دلیل ایرادات فنی مانند عایق نبودن ان ها و نازیبا بودن، تعویض می شوند.

چه نوع پروفیل برای تعویض پنجره قدیمی لازم است؟

در بازسازی پنجره های قدیمی و تعویض ان ها از پروفیل های مرغوبی استفاده می شود که دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *